|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Blades of Baal klinkt wel lekker. |
|
Ik vind de nieuwe best lekker eerlijk gezegd tot nu toe. I Am Morbid Faustian Spirit of the Earth |
|
Interessante info Hexegot, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? quote: Idd, maar valt dat niet te triggeren dan? @TMDC: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Snare triggeren klinkt toch nergens naar, hoezo het niet snappen |
|
Het was maar een vraag. Jammer dan voor Pete. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2011 15:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is jammer? |
|
quote: Op welke info doel je precies? Of wil je bij mijn hele post een bronvermelding hebben? |
|
@Sjon, wat je er dus al over postte. quote: Ja, bepaalde interviews waar je dit mss uit gehaald hebt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze moeten Rutan gewoon weer terug vragen afgaande op zijn laatste plaat, is wel een paar klasses beter vind ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Waarom zou ik dit aan allerlei bronnen moeten ontlenen? Maar okee, komt 'ie: quote: De kennersblik van iemand die al zo'n 20 jaar op allerhande potten en pannen slaat en daar inmiddels zelfs goed genoeg in is geworden om zijn inkomen er mee te verdienen. (Inderdaad; ik heb het over mezelf.). quote: Mening, gevoed door dezelfde kennersblik. quote: Interviews + Wikipedia. quote: Zelfde kennersblik als eerder. Zo goed, ja? |
|
Haha thanks ik wist niet dat je drummer bent : waar speel je bij? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2011 19:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: snare triggers worden vaak gebruikt bij gevallen van Pestilence http://www.youtube.com/watch?v=K8Wu67QilI8&feature=related signature |
|
Ik ben nu wel benieuwd wat Hexegot vindt van Sandoval' tijdelijke vervanger Tim Yeung 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat hangt er vanaf. Je gaat een band kijken voor je plezier. Het laatste waar je dan op zit te wachten is alleen kick en hi-hat tijdens de blastbeats. Snare gewoon uitversterken met een mic met daaronder een triggersample. Kakt de drummer dan in tijdens de blastbeats dan hoor je de sample nog en verliest de beat dus niet zijn kracht. De huidige samples/techniek zijn zo goed dat je amper nog verschil hoort. Denk aan een soort pool van 100 verschillende snareaanslagen. De module kiest dus random een sample uit die pool zodat je niet continu dezelfde sample hoort in een blastbeat. Dit kan dus ook met de kicksample. Je moet er alleen tijd en energie insteken en niet meteen de standaard samples uit een module kiezen. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 03-06-2011 0:05] |
|
quote: Van alles en nog wat (freelancer). Klassiek, jazz, musical, metal, het loopt allemaal dwars door elkaar. Als ik een keer een fatsoenlijk opname van m'n metaldingen in m'n bezit heb zal ik het wel in het laat-je-band-horen-topic posten ofzo. Helaas heeft m'n werk over het algemeen niet bijzonder veel met Morbid Angel te maken... [/matig bruggetje naar eigenlijk onderwerp van topic] |
|
Wat mij vooral opvalt is dat het bassdrumgeluid, de grootste, diepste en zwaarste trommel van de hele drumkit, vaak het meest lullig klinkt. Mooi rond geluid in de toms en dan een bassdrumsignaal dat klinkt alsof je een natte krant tegen de reet van een dikke hoer aanmept. Als je je bassdrums triggert voor de 'klik', heb dan ook het fatsoen om een microfoon er in te steken voor de rondte en de bass. Ja hoor... |
|
Inmiddels een paar keer geluisterd. Niet slecht die nieuwe, maar ik val nu niet meteen van mijn stoel van ontzag. Beetje onopvallend allemaal. Weinig freaky riffs van Trey en een aantal complete missers qua songs (Radikult, Too Extreme! en I am Morbid). De betere songs zijn gewoon goed zondermeer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Inderdaad! Het zal een half half album worden, met knallers en missers Nummers als bv Blades of Baal en Nevermore zullen het live vast goed doen. Ik ben benieuwd hoe live in 013 zal zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik vind oefenen tot je fatsoenlijk kan blasten een betere optie. Behalve als je het voor het geluid doet natuurlijk maar dat kan ik me voor live niet echt voorstellen. |
|
of je kan gewoon een ei bakken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tjongejonge, Pete triggert al jaaaaaaaaren alles behalve bekkens op z'n drumstel. En hard slaan doet hij ook niet. Hij is een van de allereerste DM drummers die salsadrummen gebruikt om blastbeats te spelen. Hij is daarin zeker wel grensverleggend bezig geweest. Pete speelt trouwens uit zijn polzen, moderne DM drummers spelen uit de vingers. Wat betreft zijn drumprestaties : Altars Of Madness en World Downfall (terrorizer natuurlijk) zijn bijna niet te evenaren, en daar kunnen een hoop moderne DM drummers een puntje aan zuigen. lampje |
|
Interessante info! zijn gebrek aan ontspannen techniek zal wel de reden voor al die triggers zijn, lijkt me zo. Volgens mij is bijv. de break in Lions den op 1.04 niet soepel genoeg en valt hij in Hymnos rituales de guerra niet goed getimed in, maar toch vind ik em ook geniaal; itt veel moderne blastbeatdrummers die als een machine gaan, weet hij het voor mij iig een stuk interessanter te houden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wow check die stemgemiddeldes op www.rateyourmusic.com! hoezo een dalende lijn.. 1989 Altars of Madness 4.09 1991 Blessed Are the Sick 3.94 1993 Covenant 3.93 1995 Domination 3.62 1998 Formulas Fatal to the Flesh 3.57 2000 Gateways to Annihilation 3.58 2003 Heretic 2.85 2011 Illud Divinum Insanus 1.52 ga het nieuwe album nu checken maar verwacht er niet al te veel van Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |