|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed! |
|
Te oordelen naar de nieuwe song Warped gaat het de Gatewayskant op. |
|
Nou als ik dit zie ga ik toch liever naar I am morbid.. |
|
quote: Dat lijkt er idd wel op. Hopelijk meer afwisseling op de plaat zelf.. quote: Afgelopen weekend had je gekund. Al had 013 een gitarist minder op het podium omdat die aan de bak moest bij UDO. Slechte zaak zoiets, blij dat ik dat overgeslagen heb. Het optreden in Paard was echter zeer geslaagd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik weet het, daar was ik ook |
|
Ah, goed bezig. Ik weet niet hoe je eruit ziet anders was ik wel even hoi komen zeggen. Trey heeft er iig wel weer zin in: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tour gecancelled. Geen Morbid Angel op Stonehenge dus. |
|
Toch niet zo'n zin, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En nieuwe data. Tilburg, Sneek en Utrecht. bub |
|
Mooi! Utrecht op een zaterdag |
|
Nice! Meanwhile...hier is Trey bezig met een van zijn hobby's nml. rat fishing: Wat een wonderlijk figuur blijft dat toch. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leading the rats... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het nummer Piles of little arms is ondertussen ergens op youtube vrijgegeven. Klinkt in het verlengde van Gateways. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Deze video is niet beschikbaar. :\ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Alleen via spotify |
|
Even een vpn aanslingeren, gaat prima hier. |
|
Moeilijk hoesje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Beetje wel ja, met een te klein en donker logo. |
|
Dat nieuwe nummer vond ik best gaaf, alleen de zang vond ik wat vreemd klinken. Ik kijk hier iig erg naar uit, Gateways is mn favoriete MA album |
|
Heb ik een album gemist trouwens? Waar is de J? Of zijn ze gestopt met de alfabetische volgorde? |
|
https://www.metal-archives.com/bands/Morbid_Angel/68 Juvenilia Live album 2015 Ik wist het ook niet, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat heb ik, schiet me nu te binnen. Even kijken hoe dat werkt. Aha. Wat een enorm fijn gitaarwerk weer, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |