![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er was vroeger een gave sitcom over dit soort meuk. Eerst met Michael J. Fox, daarna Charlie Sheen. ![]() |
|
DAT SNAP IK WEL, maar is niet mijn vraag. sjees Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dan snap ik jouw vraag gewoon minister worden niet. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Volgens mij kan iedereen op de lijst CDA worden voorgedragen voor een ministerpost als het CDA daadwerkelijk mee gaat regeren. Dus ook Omtzigt. Klopt toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Tuurlijk kan dat gewoon, en er is an sich ook helemaal niets ondemocratisch aan als het zou gebeuren. Klinkt nu soms bijna alsof dat de eerste keer zou zijn dat iemand die voor de Tweede Kamer gekozen is, het kabinet ingaat :') Alsjeblieft zeg. Wopke heeft het zelf trouwens ook al geopperd. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5219423/wopke-hoekstra-als-pieter-omtzigt-wil-kan-hij-minister-worden [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2021 14:58] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ja dat kan. Maar het heeft er alle schijn van dat ze bezig zijn hem er uit te werken. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Heb ik ook nooit ontkent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Precies! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Duidelijke taal van Omtzigt hier. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Juistem. Hij wil helemaal geen minister worden. Met z'n 300.000+ voorkeursstemmen. Tsjongejonge, wat een zooitje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nou, dan weet je denk ik niet hoe het precies werkt. Kan me voorstellen dat ie niet in Rutte 12 wil zitten, maar in iets geheel nieuws.. why nut? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat live debat met Rutte is echt weer tenenkrommend. Veel gedraai en de bekende "geen actieve herinnering" troefkaart. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Waarom geen motie van wantrouwen indienen? Of werkt het zo niet? Er zijn al meerdere kamerleden voorbij gekomen die gebrek aan vertrouwen hebben uitgesproken... ![]() |
|
quote: Ja, maar dat is nu toch helemaal niet aan de orde. Er komt toch gewoon weer een nieuw Rutte met friends. Ja, over een jaar of wat misschien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Er is een motie van wantrouwen ingediend door Wilders volgens mij. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ja, komt na het debat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Niet aannemelijk idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik wacht nog even tot Mark de Leugenaar de 1 april kaart trekt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rutte gaat dit gewoon glansrijk overleven, mark my words. ![]() ![]() |
|
weet niet hoor, ze hebben elkaar redelijk gevonden. één tweetje tussen Baudet en Klaver, wat een liefde ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Sylvana wil van Rutte af, dus gebeurt het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mooi opgezet spelletje van D66? 1- Ollongren blundert opzichtig met die notitie 2 - "de onderste steen moet boven" ~ iedereen 3 - Rutte gaat voor gaas 4 - Kaag trekt zich opzichtig terug uit de buurt van Rutte https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Daar heb ik echt aan zitten denken. Dat het misschien wel was besproken in een partij-overlegje van D66. Regel jij dat even meisje Ollongren? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |