![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker raar. Sekspillen, rare dingen roken, gratis appartement. Het maakt Pechtold wel ineens een stuk menselijker. Maar of het voor hem pleit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Misschien is hij wel een soort Frank Underwood. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: quote: Zij brengt, allereerst, helemaal niets naar buiten. Iemand lekt een verhaal en zij wordt gevraagd om commentaar. Zij schrikt van het geschetste beeld over haar, wil zichzelf verdedigen, maar geeft daarbij duidelijk aan dat het niet ter publicatie dient. Daarnaast staat in haar brief aan de burgemeester een zeer heldere uiteenzetting van redenen voor dit besluit. Deze redenen rechtvaardigen, zoals ik het lees, op geen enkele wijze jouw conclusie (blijkbaar vond ze … als raadslid te vervullen.). Vandaar die politieke overeenstemming hier. Weinig kennis van zaken, maar voldoende realiteitszin om het allemaal te overzien. Hobbes' zijn gelijk blijkt maar weer eens. Ik vind het maar een treurige zaak. Evenals Pechtold zelf. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Als dat waar is, dan was ik inderdaad te kort door de bocht. Ben wel benieuwd naar Pechtolds kant van het verhaal, dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gisteren wilde hij zijn kant van het verhaal iig niet vertellen. Hij hoopt dat het overwaait, lijkt me. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
maar was dit nou wel of niet een #metootje? ![]() |
|
Ik vind het allemaal vrij onsamenhangend. Mevrouw Lok zoekt niet de publiciteit, maar vertelt “off record” van alles aan Privé? En vervolgens gaat ze nota bene bij Twan Huis op RTL alles recht proberen te breien? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:pauperpartijstemmers zoals Spa doen het met weed. Groen met bioweed. Lijkt me duidelijk signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180909_03725528 ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Vroeger toen De snijtafel nog trachtte objectief te zijn en feitelijke onjuistheden naar voren te brengen... Dit is iedere zinsnede naar eigen inzicht interpreteren, zo uitleggen dat het dubieus en verkeerd klinkt is en daar gekleurde (links-ideologische) kritiek op uiten. Ieder z'n ding. Buiten dat: het is een oppervlakkige tekst van Dijkhoff. Maar dat zijn de meningen van heer en dame Snijtafel evenzeer. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Zoveel is er niet verandert, als je het mij vraagt, waarschijnlijk ligt dit onderwerp gewoon wat anders bij je ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
De speech van Dijkhoff bevat in elk geval ongeveer evenveel clichés als die “ode” van Klaver laatst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/18/dijkhoff-neemt-afscheid-van-rk-kerk-a1616900 Slimme rat, die Klaas. Zijn eigen club ligt onder vuur, o.a. door die afschaffing van de dividendbelasting. Dus wat doet hij? Een mediaoffensief waarbij hij een nog minder populaire club geleid door misbruikers en handlangers aanvalt. Trap er niet in, mensen. Vlak voor de verkiezingen bezigde Klaas ineens ook veel populistischere taal. En daardoor zitten we ineens met een cadeau voor de multinationals opgescheept waar niemand om heeft gevraagd. Boycot die VVD! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-09-2018 23:23] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
In de slimste mens was Klaas wel leuk, maar alles erna. Oeh, wat een volk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik zou sowieso nooit stemmen op een partij die andere mensen in hun verkiezingsprogramma omschrijft als 'hufters'. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ook zo misselijk ja. Of die tweedeling die Klaas de laatste tijd maakt tussen “goed volk” en andere mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://www.geenstijl.nl/5143948/goor-vvd-wil-strafverdubbeling-voor-allochtonen/ Het PR-offensief van Klaasje wordt nog smeriger. Nu probeert hij de aandacht af te wenden op probleemwijken/allochtonen. Alsof je de ellende oplost met natrappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat ik het ooit nog met GeenStijl eens zou zijn, trouwens. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat een Trumpiaans voorstel ![]() ![]() |
|
Spijker, kop. ![]() |
|
los van feit dat hij populisme in de rechtse hoek drijft heeft hij idd 100% gelijk over deze praktijken. Demarginaliseren doe je niet door een mildere vorm aan te bieden van hetgeen je probeert je "bevechten". Anders kun je net zo goed Antifa-lidmaatschap aanbieden. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-09-2018 13:10] signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |