![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja het is wat mij betreft een wat afgezwakte vorm van de VVD, tenminste ze nijgen wel steeds meer die kant op te gaan. ![]() |
|
Het inmiddels demissionaire kabinet-Rutte heeft in de toeslagenaffaire doelbewust informatie achtergehouden voor het parlement, onder meer om zo verantwoordelijke, hoge ambtenaren en politici uit de wind te houden. Dit blijkt uit een reconstructie van RTL Nieuws van besprekingen in de ministerraad over het toeslagenschandaal. In kabinetsbesprekingen in 2019 werd keer op keer geklaagd over kritische Kamerleden, onder wie CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt. Ministers vonden dat zij het kabinet moesten steunen. Ook werden afspraken gemaakt om het parlement niet alle informatie te geven waar de Kamer om had gevraagd. Het ging hierbij vooral om de onrechtmatige stopzetting van toeslagen voor kinderopvang en wie hiervan op welk moment op de hoogte was. Deze directe tegenwerking van het parlement is vastgelegd in de officiële verslagen van die vergaderingen van het kabinet, bevestigen bronnen die toegang hebben tot de notulen van de ministerraad. Lees in deze uitvoerige reconstructie hoe de ministerraad steen en been klaagde over kritische Kamerleden. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5226474/toeslagenaffaire-mark-rutte-tweede-kamer-pieter-omtzigt "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
En Kaag heeft ook al last van geheugenverlies. Over haar eigen rol als minister in de toeslagenaffaire wilde ze na lang doorvragen alleen kwijt dat er een brief komt van het kabinet en vervolgens een Kamerdebat. "Ik weet persoonlijk niet of ik op die momenten bij de ministerraad was of dat ik op reis was. Ik heb zelf de documenten nog niet in kunnen zien", zei Kaag. "Vanuit D66 zijn er heel veel vragen en dat zeg ik met de pet op van fractievoorzitter." https://nos.nl/artikel/2377666-hoekstra-cda-nieuws-toeslagenaffaire-schaadt-vertrouwen-verder.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ja het gaat lekker daar in Den Haag, die slachtoffers zien de afgelopen 2 dagen weer van dit soort artikelen in het nieuws voorbijkomen.. ![]() |
|
quote: Blijft toch bizar dat ons halve kabinet nu al aan heftige Alzheimer lijdt... Zal nog wel een staartje krijgen aangezien het vorige leugentje al een motie van afkeuring (en bijna van wantrouwen) opleverde, de oppositie zal zijn messen wel aan het slijpen zijn. En terecht. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Kapitaal regeert, stemmen is zinloos. Slotje. ![]() |
|
Is die Partij van de Dieren nou voor of tegen dieren? Staat er nu weer eentje in een debat te preken dat er in Nederland per zoveel oppervlakte zoveel dieren zijn. Wat er op neerkomt dat ze het teveel vindt. En wie is die kubus met aangeboren leren jack? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-04-2021 18:17] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Samenvatting van dit topic en van het politieke klimaat van de laatste tien jaar.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Daar kunnen we ons niks van herinneren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ook ik moest even teruglezen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ah ok, Van der Plas dus. Met d'r beperkte garderobe. https://www.nu.nl/286871/video/van-der-plas-tegen-de-jonge-noem-mijn-partij-niet-meer-triple-b.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ben wel blij verrast met haar invulling van die zetel. no pun intended ![]() |
|
'Triple B' ipv 'BBB' is toch niet minachtend? Ik snap niet waar ze zich zo over opwindt.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Beer Burger & Beef? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wat heeft d'r klederdracht met d'r functioneren te maken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: En jij begrijpt niet dat die dieren alsnog gebonden zijn aan simpele ecologische basis principes als draagkracht en dergelijke? Techniek beïnvloeden die draagkracht enigszins maar we staan er niet los van ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Inderdaad. Hoe is het mogelijk dat mensen dat oprecht geloven. Het is overduidelijk een complot, waarbij zowat alle wereldleiders, artsen en ander ziekenhuispersoneel betrokken zijn. Sterker nog: meer dan 3 miljoen mensen waren zo toegewijd aan dit complot, dat ze er het ultieme offer voor hebben gebracht. Alleen een idioot zou dat niet snappen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
signature ![]() |
|
Oikofobie natuurlijk. En cultuurmarxisme, dat ook. Thierry, o heiland, leid ons de weg! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Hij is echt wel de extrapoliticus signature ![]() |
|
En jawel. Na exit-Den-Haan bij 50Plus nu ook een afsplitsing van de Tweede Kamerfractie bij FvD. Wat een vertoning weer. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Clubjes als 50+ En Forum mogen wat mij betreft rustig uit elkaar vallen. Alsof dat boeit wanneer ze toch niet mee gaan regeren. Met een eigen clubje kunnen ze ook wel vanaf de zijlijn staan roeptoeteren. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hopelijk gaat Forum zo snel mogelijk de LPF achterna en verdwijnen types als Baudet en Van Haga weer uit de Kamer. Man, wat een onzin. Dat kun je toch geen volksvertegenwoordiging meer noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 13-05-2021 11:38] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |