|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga misschien kerkpoortwachter worre. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.rijssensnieuws.nl/poll-oliebollen-kopen-op-zondag-31-december/?fbclid=IwAR1bRE2gzpQO8gklPVMkgQ0UO1Lb76tD_cluLasTpcmTKTinXrIBW3zfRX8 Ik vind het goed dat hier vast tijdig over na wordt gedacht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Van die briefjes, staat er vol mee |
|
MediaPlayer |
|
quote: Beweren dat ze de briefjes niet lezen maar dan wel denken te weten wat er in die briefjes staat. Maar het is duidelijk dat je ze niet leest. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Natuurlijk lezen ze die briefjes wel. Of dacht je nou echt dat ze het bij het zure proza van hun gelijkgestemden houden? Angst heb ik er overigens nog niet in gelezen. Dus waar die AarsNaturist oid dat op baseerd???? |
|
ok |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"We moeten vertrekken van de wet van Mozes": Louisiana verplicht scholen om de 10 geboden uit te hangen in elke klas "Als we de rechtsstaat willen respecteren, moeten we vertrekken van de oorspronkelijke wet, die van Mozes" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06/20/louisiana-verplicht-scholen-om-de-10-geboden-uit-te-hangen-in-el/ The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
sjeezzzzz En dan te bedenken dat het er eigenlijk 15 waren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Bah. Sowieso verkeerd want onzin, maar ook qua religieuze interpretatie klopt dit niet. Althans, het is dat niet compleet uitgelegd. Voor de Joden, ok, dan kan je zeggen dat het allemaal geldt. Maar Christenen zijn daar heel selectief in. Wel op de 10 geboden hangen als absoluut, maar verder vergeten wat er in diezelfde boeken gezegd werd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Fuck, deze had ik gemist maar is wel heel goed Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Er staat redelijk duidelijk in t NT hoe christenen moeten omgaan met t OT When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik wil graag horen hoe jij het ziet, oprecht. Maar 'duidelijk' zou ik het niet kunnen noemen, gezien hoe uiteenlopend Christenen met het OT omgaan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zoals ik het zie EN IK HEB GELIJK!!!+!! BAM!!1! is dat de wetten van Mozes het oude verbond zijn, je kunt je proberen we aan te houden, maar dan zul je veroordeeld worden door de Wet (vertaling: het is onmogelijk), daarom is er een nieuw verbond, in de persoon van Jezus. Er zijn hooguit een paar 'aanbevelingen' van de oude wetten die zouden gelden: geen zalen gewijd aan afgoden, geen seksuele impuriteit, geen vlees van gewurgde dieren en geen bloed. Dat zijn OT zaken special benoemd voor niet-Joodse gelovigen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zijn wel meerdere zaken die (volgens mij) duidelijk vermeld staan maar toch een heel eigen leven zijn gaan leiden. Zo denkt bij iedere christen dat je na be dood naar de hemel gaat, dat staat echter nergens. Er staat dat er ooit een nieuwe hemel en aarde zal zijn, met een lichamelijke opstanding voor hen die braaf zijn geweest. De lijst van dit soort (on)duidelijkheden is best lang When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind dit bestaan best hemels eigenlijk, waar ga ik dan straks naartoe? signature |
|
Jij gaat naar de plek van de dolende zielen waar tot in de eeuwigheid Metallica en Sabbaton gedraaid worden op oneindig hoog volume When your people matter, menstrual health matters |
|
Graspop? signature |
|
precies When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Metallica na ajfa, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-06-2024 12:59] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Veel St Anger en 72 Seasons met een zelfs voor Lars behoorlijk slechte 'dag' (eeuwigheid) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: en voor de echte serieuze gevallen is er nog een afdeling met permanent "lulu" “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |