|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.destentor.nl/deventer/katholieke-kerken-in-oost-nederland-wapenen-zich-tegen-corona-geen-handen-schudden-en-extra-bidden~a5986f1b/ :') Welkom in 2020. Je moeder. |
|
quote: Wat een complex heb jij When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik mis het "hostie aanreiken met bbq-tang". [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 01-03-2020 12:05] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: die ga ik delen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-03-2020 12:19] signature |
|
quote: Ja, het bewustwordingscomplex op weg naar volwassenheid. Begin er vooral niet aan. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-03-2020 12:21] signature |
|
Zal vast parels voor zwijnen zijn, maar vond deze wel mooi https://www.bbc.co.uk/religion/religions/hinduism/beliefs/jesus_1.shtml When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik zag gisteren ergens van een plaatje van zo'n ding in de katholieke kerk waar normaal het holy water in zit, maar nu leeg was met een briefje erop dat het leeg was vanwege het corona infectie gevaar. Holy water besmet, hahaha. Je had het plaatje moeten zien, maar ik kan 'em niet meer vinden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Ja, die! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zag 'em en alanis moridinges met isn't ironic schalde door mijn hoofd. En ik ben super slecht in ironie, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu maar hopen dat het plaatje niet viral gaat. HAHAHAHA. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Holy smokes Batman! (wat minder leuk en gepast maar ik had even geen Goddelijke inspiratie) When your people matter, menstrual health matters |
|
nee, holy water Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daarom. Gelukkig kunnen we... Wacht. Gelukkig kan ik er nog hartelijk om lachen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waarom klingelen de kerkklokken hier nou? Lijkt me nu geen aangewezen moment om met z'n allen in een kerk te gaan zitten? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
Als ik een hart onder de riem nodig heb is een kerkklok wel het laatste wat ik kan gebruiken. |
|
Klappen, kerkklokken, klaver z'n kaarsjes... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een kalliteratie When your people matter, menstrual health matters |
|
Een minaret zeurt maar 5 keer per dag. Stom dat dat dan weer niet mag. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Waarschijnlijk omdat dat gemekker van een doodbloedend schaap nog irritanterder is dan zo'n kerkklok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Is wel meer metal. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |