|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdje terug voor het eerst in de Martinuskerk geweest (woon hier pas 18 jaar, maar soit). Erg mooie kerk, maar wel kleiner van binnen dan het van buiten lijkt. Hopelijk volgend jaar de trappen beklimmen. |
|
Al goed gekeken waar het het minst opvalt om een brandje te stichten? Je moeder. |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Achter het tabernakel natuurlijk. |
|
de Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
מִשְׁכַּן |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-10-2020 10:47] Je moeder. |
|
Wat mij betreft is de achterdeur ook een optie. |
|
dat weten we Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zo één keer per jaar heeft spectre nog wel z'n moment. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Osmanthus fragrans tea is a kind of precious flower tea made from exquisite tea billet and fresh osmanthus https://www.contentnewsly.com/seo |
|
O. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Net als je denkt dat dit topic eindelijk terecht in de vergetelheid is geraakt komt er zo'n spamkut spammen over bloemetjesthee... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Religie is net als stommiteit helaas van alle tijden. |
|
People will be people. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En jullie staan daar ver boven verheven. Intelligenter. Empathischer. Beter When your people matter, menstrual health matters |
|
Niet denken te kunnen praten namens hen die het licht gezien hebben. Ooit zalven we je met onze barmhartigheid en verlichten we je duisternis. |
|
Zolang je het zelf maar allemaal gelooft... ben ik blij voor je Slegthyd When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh, en nu dicteert het internetforumprotocol uiteraard dat jij een schepje in sarcasme en spitsvondigheid erboven op doet, want oh oh oh stel je voor enz enz maar ik heb t redelijk druk vandaag dus ik kan niet garanderen dat ik t daadwerkelijk lees. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, hoor. Ik ben ook stom, maar op andere punten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Is er liefde voor iedereen. Dus ook voor hen die in de duisternis leven. Accepteer je dat, dan gaat er een wereld voor je open. *knuffel* |
|
quote:¯\_(ツ)_/¯ |
|
Ben vorige week begonnen aan de Biblical series van J. Peterson op Youtube. Natuurlijk psychoanalytische duiding met een flinke scheut Nietzsche en existentialisme, echter interessant en onderhoudend. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |