|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:laten we doen alsof we dat kunnen voorkomen als we allemaal geloven in de Liefde van en voor Jezus. Komt allemaal goed dan man! Peace. signature |
|
Gemengde gevoelens daar iedereen recht heeft op legal defence, en onschuldig is tot anders bewezen, en ja ook veroordeelden recht op begeleiding en bescherming hebben. Maar vooral bewondering voor die dochter, wat een heldin. https://www.msn.com/en-us/news/us/priests-accused-of-sex-abuse-turned-to-under-the-radar-group/ar-AAF0D5i?ocid=spartanntp When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee echt? Mensen die een leven lang geen seks mogen hebben die hun empathie verliezen. Je verwacht het niet. Wat is het volgende? Een meldpunt voor arrogante Hollanders? signature |
|
https://nos.nl/l/2298340 Smeerpijp Pell ook in hoger beroep veroordeeld. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-08-2019 11:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Terecht. Al is zes jaar imho belachelijk weinig. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hier kan ik echt misselijk van worden. Dit heeft niets te maken met recht op verdediging en onschuldig tot anders bewezen. Dit is een organisatie die ervoor zorgt dat vieze mannetjes kunnen doen wat ze willen omdat er toch wel voor ze gezorgd wordt. Die verdediging kan gewoon op de manier zoals ieder ander het moet doen. Bewondering voor de dochter, dat wel. Eikel |
|
Jammer wel, van Fusion. signature |
|
Zoals iemand op het tragedieforum Metalfan al stelde omtrent Fusion: quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mythics, et tu When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een beetje plagen mag soms best I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Tu licet, Mythics, tu licet When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Want ZM is niet tragisch. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vieze crossposter When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee jij Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nee jij jij jij jij jij When your people matter, menstrual health matters |
|
kleuter Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoe je een dergelijke opmerking uit mijn korte bericht haalt zegt ook wel weer voldoende over jouw niveau; past prima bij Metalfan dus I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik wilde ook crossposten, maar ik weet het wachtwoord niet meer en het mailadres uit de tijd dat ik daar gepost heb bestaat niet meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maak n nieuw account aan. DeViezeMan oid When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ga je nou de reli-kant op met je kruisposten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, kijk. Het moment is alweer voorbij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je kruist je degens hier maar. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Als je mijn forumcarrière zomaar even onderuit haalt, moet ik natuurlijk wel reageren he. Dat is wat narcisten doen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wat een internet traffic opeens hier! God zij geprezen!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |