![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Bij mij komt er geen ongevaccineerd persoon binnen. Niets met principes te maken, niets met de overheid, gewoon omdat ik geen onnodige risico's wil lopen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Daar sluit ik mij bij aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Azië heeft (dankzij China en Rusland vooral) wel een inhaalslag gemaakt ja. Maar Afrika blijft achter... https://www.volkskrant.nl/kijkverder/track-en-trace/v/de-armste-landen-grijpen-naast-de-vaccinaties-dit-zijn-de-belangrijkste-grafieken/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:De VS is bezig met 1 miljard vaccins gratis weg te geven. Maar je snapt dat er enorm veel logistiek bij komt kijken. Ze vliegen niet zichzelf met meegeleverde uitklapbare koelkast-op-zonneergie naar ieder dorp in Afrika ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Dat artikel en jouw post suggereren dat Rusland en China veel doneren, maar ik weet niet of dat zo is. Er staat alleen maar op die kaartjes in welke landen hun vaccins gebruikt worden, that's it. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Lees net dat China bezig is met t doneren van 2 miljard vaccins. Dat t natuurlijk ook heel erg PR gedreven is (en ze de VS willen overtroefen) zal de ontvangers niet uitmaken denk ik zo When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat is mooi. Maar het gaat verder dan jullie eigen risico’s. Je kunt gevaccineerd zijn, besmet raken, niet ziek worden en toch het virus verspreiden naar anderen, die wel risico lopen. Het is meer dan alleen een politiek spelletje. Eerlijk gezegd snap ik niet wat nou het fucking probleem van die prik is maar goed, je kunt mensen niet dwingen inderdaad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Diepvriesgroente is niet per definitie goedkoper dan verse groente. Wel makkelijker want het bederft niet zomaar. Al zijn Hak potjes dan nog makkelijker want geen vriezer nodig, dus ook minder energieverbruik. quote: En ongezond voer duurder te maken. Maar dat doet men natuurlijk niet. quote: Dat doen ze toch al, deels? Laatst nog bij Kassa iets gezien over afbouw traject van een of ander middel. Men wilde het afbouw traject wat de arts met patient had afgestemd niet vergoeden maar hun eigen bedachte (snellere) traject wel. En dat laatste was nog eens duurder ook. Snap jij het dan nog? quote: Even normaal doen tegen Lieke. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-10-2021 14:41] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Je hebt ook de scan app op je telefoon? Verder wel met je eens in deze. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-10-2021 14:37] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Het is vergif, niet lang genoeg getest, de overheid kan je na vaccinatie overal tracken en je wordt er magnetisch van. /wappie [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-10-2021 14:40] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Nee maar ik heb een 5G-meter When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
daar red je het niet lang mee, ik heb 100 meter op rol ![]() |
|
5G is 5000000000 meter When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Daar zit ie dan met z'n dijenkletser. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
EDIT verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-10-2021 15:48] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Krijg de indruk dat een aantal hier dit een geweldig filmpje zullen vinden dus ik deel hem ff ![]() ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
Volgens mij zag ik die op geenstijl voorbij komen. Ik vind hem erg flauw. Maar dat vind ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: En gij geleuft da? De regering had er anders totaal geen moeite mee om mij en mijn collega's ongevaccineerd voor een groep kwetsbare leerlingen van speciaal onderwijs en Entree in de klas te laten werken, toen het zorgpersoneel allang de eerste vaccinatie had gehad. Overigens een groep leerlingen waarvan een groot deel nog steeds niet gevaccineerd is, ik vraag ze hier namelijk vaak naar, en waar ik werk zijn dat vreemd genoeg juist de autochtonen die veel wantrouwen hebben richting overheid. Al zou dat na de toeslagenaffaire en andere ellende sinds twintig jaar neoliberalisme weinig mensen moeten verbazen. Ik geloof wel degelijk dat het een politiek spelletje is. Wanbeleid waarbij de economie steeds boven mensen wordt gesteld, veel te laat maatregelen treffen en dan ook nog maar half, veel te veel verantwoordelijkheid bij de burger leggen die dit niet aankan en ondertussen worden alleen grote techbedrijven en andere marktspelers er beter van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6163328/europa-enige-regio-waar-aantal-nieuwe-positieve-coronatests-vorige-week-steeg.html Afrika had de grootste daling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Komt vast doordat ze daar natuurlijke immuniteit hebben opgebouwd, net als Urk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Urk ligt anders, daar wil een virus nog niet heen al krijgt het er geld voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Urk ligt helemaal niet in Afrika stelletje heidenen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nee, da's een eiland waar het water niet eens rondomheen wil zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik kijk nu een minuut naar die laatste zin en ik kom er niet uit, ik ga weer voetbal kijken. Dit is niet het gedachtentopic, he? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |