![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jij hebt er niets aan, dus dan ook gewoon niet doen. Je bent immers alleen op de wereld, en andermans leed bestaat niet voor je. ![]() |
|
quote:Ben jij recent in contact gekomen met bepaalde mensen, of zit je juist in een sociaal isolement momenteel? Het is nog best boeiend om te zien hoe iemand in korte tijd zo kan omslaan namelijk. ![]() |
|
quote:De trotse loonslaaf. Dat die nog bestaan. :') ![]() |
|
quote:Nee ook niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kijk. Het punt is natuurlijk dat ons demissionair kabinet voortdurend het doordraaien van de economie heeft laten prevaleren in het nemen van de maatregelen. Vandaar dat ik tijdens het online lesgeven de helft van mijn leerlingen ben kwijtgeraakt, terwijl XXL gewoon met de heftruck heeft kunnen blijven scheuren in zijn dozenschuifbedrijf. De maatregelen zijn vooral genomen om de IC's te ontlasten, daar zijn de cultuursector en horeca met gemak voor op slot gezet. Scholen zijn wel vrij snel opengesteld, want anders konden ouders van kinderen niet aan de bak in al die dozenschuifbedrijven. Ondertussen zijn er geen noemenswaardige investeringen geweest in onderwijs of zorg. Ja, er wordt een paar miljard geïnvesteerd om corona-achterstand in het onderwijs weg te werken, maar zolang dit geld niet geoormerkt is en er geen eisen met dit pakket meegaan, is het nog maar de vraag in hoeverre dit het onderwijs daadwerkelijk ten goede gaat komen. Nu wordt dan langzamerhand de hele maatschappij weer opengesteld, en zie je de besmettingscijfers meteen weer oplopen. Dat was te verwachten, want een griepvaccin helpt ook niet tegen het krijgen van de griep, hooguit verzacht het de gevolgen ervan. Zo is het met dat coronavaccin natuurlijk ook. Zodoende kun je met twee vaccinaties in je mik overal ter wereld komen, en daarbij rustig een heel continent waar geen vaccinaties voorhanden zijn besmetten, want aan onze migratiepatronen wordt natuurlijk niks gedaan. Zolang het onze bestuurders ontbeert aan welke vorm van visie dan ook (behalve dan 'de economie moet groeien'), en er continu misstappen worden gemaakt in het beheersen van corona, vindt Hugo Clownsschoen het natuurlijk wel makkelijk om de schuld van dit probleem geheel op rekening van ongevaccineerden te schuiven. En getuige veel reacties van b.v. een Natural Disaster werkt die tactiek ook nog eens prima. Ondertussen is het natuurlijk gewoon wachten op het volgende virus dat daadwerkelijk effectief zal blijken te zijn. Want doordat wij de focus zo enorm op de griep en corona hebben, heeft een andere zoönose in de bio-industrie natuurlijk volop de kans om zich zodanig te muteren dat er daadwerkelijk een ingreep van de natuur plaats gaat vinden. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-10-2021 13:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bastianus heeft het met de strekking van zijn verhaal denk ik grotendeels bij het juiste eind. Corona indammen, pappen en nathouden, pleisters plakken waar nodig, onderliggende oorzaken vooral niet aanpakken en zo snel mogelijk terug maar waar we waren gebleven. Dat is het doel. Ondertussen hebben we in de niet-gevaccineerden een goede bliksemafleider gevonden voor onvrede als gevolg van zinloze maatregelen (wat onverlet laat dat op systeemniveau vaccinatie natuurlijk wel degelijk effectief is) . En als we straks covid-ebola krijgen staan doen we weer precies hetzelfde, alleen liggen de straten dan vol rottende lijken. Hartstikke death metal. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 18-10-2021 13:36] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Omdat het kartel dit niet wil. Blijkbaar moet de druk op de zorg er op blijven. ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote: Sorry echt geen idee waar je het over hebt, vanaf het begin heb ik de aanpak eenzijdig en disproportioneel genoemd. ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote:Ooit lachtte je om figuren als Jones, Frans en Rogan. Nu zijn het je helden. Waar is het mis gegaan? ![]() |
|
quote: Ik heb geen helden, en als ik ze al had dan zijn zij het zeker niet, met je aannames. ![]() ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
Nouja, je kan je leven niet baseren op 13 jaargangen Nieuwe Revu, dus ik ging er vanuit dat je meer helden had dan wat ondergestickerde motormuisjes. Waarom vindt je Rogan interessant? Hij is letterlijk een slechte acteur. Ga je straks Henny Huisman vragen naar z'n mening over het nieuwe Torsofuck album? ![]() |
|
quote: En jij bent een nog minder interessante gesprekspartner dan een NPC. Veel sterkte met jezelf Tom. En toen gingen we weer ontopic. https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/10456302/toegang-via-gezichtsherkenning-in-opmars-in-nederland quote: Gezichtsherkenning koppelen aan de covidpas, goed idee? ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
Prima idee. Lekker makkelijk! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik blijf je telkens op dezelfde manier exposen alszijnde een troll omdat je elke keer hetzelfde kunstje flikt. Daarom vraag ik me ook af waarom anderen nog serieus op je in gaan. Ontppic ja, dus stel je vraag in het desbetreffende topic. ![]() ![]() |
|
quote: Hoe moet je dat zien dan? "We kunnen de gezichtsscans koppelen aan de corona QR-codes en daardoor kan je bezoekers veel sneller binnen laten." Dan moet je je bakkes toch al gescand hebben voor je naar dat festival gaat en niet bij de ingang want dan moet die QR op het moment dat je aan de deur staat nog steeds gekoppeld worden dus daar zie ik geen tijdwinst. Gvd, mijn telefoon doet nog niet eens aan bakkesherkenning. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Stel, je beslist om religieuze redenen geen vaccin te nemen tegen corona, omdat god beschikt. Je wordt zo ziek dat behandeling nodig is.. Ga je dan naar het ziekenhuis? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
De redenering is dat je wel ziekte mag genezen. Dat is gebaseerd op een tekst waarin Jezus zegt dat je ziekte mag genezen of iets dergelijks. Inenten is niet genezen, dat is je lichaam aanpassen zodat je minder risico loopt. Dat zien ze als ingrijpen in Gods deterministische plan voor jouw leven. Daar mag alleen God over beschikken. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
gekkig, alsof een beetje god terugdeinst van een vaccin. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Het is dezelfde redenering waarom ze tegen euthanasie en abortus zijn: het is ingrijpen in een natuurlijk (voor hen goddelijk bepaald) proces. Het is een zwaar deterministisch wereldbeeld. Ze geloven ook dat ze allemaal in de hel komen, tenzij Jezus je persoonlijk roept. In sommige kerken is dat alleen de dominee bijvoorbeeld, en alle andere mensen gaan naar de hel. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
maar beschikt god dan wel of niet dat je de ziekte krijgt? Want als dat wel zo is, dan is het bestrijden er van toch ook ingaan tegen zijn wil? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ziekte zien sommigen als het werk van het kwaad, anderen zien het als een beproeving van God. Maar in de bijbel staat, ik citeer: 17 De mensen die het geloven, zullen hieraan te herkennen zijn: zij zullen in mijn naam boze geesten verjagen, zij zullen in nieuwe talen spreken, 18 zij zullen slangen kunnen vastpakken, en als zij iets giftigs drinken, zal hun dat geen kwaad doen, zij zullen zieke mensen de handen opleggen en genezen.’ Genezing wordt dus toegeschreven als iets wat God dan vervolgens ook weer doet. Hij geeft en neemt zullen we maar zeggen. Maar je mag dus niet zelf daarin van tevoren al stappen nemen, want dat valt buiten het plan. Alleen als reactie op de beproeving mag je actie ondernemen. Dus niet pro-actief, maar reactief is geoorloofd. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 19-10-2021 11:49] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Gelukkig is er goed nieuws. Volgens Thierry komt dat niet voor onder blanke heteromannen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |