IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar faalhaas en Joe Rogan samen paardenontwormer drinken [corona topic, deel 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 7:35 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 17 oktober 2021 21:34 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat ze in Den Haag geen flauw benul hebben van hoe het er op een echte werkvloer aan toe gaat.
Heb je tot aan covid dan het idee gehad dat Den Haag wel wist hoe het er op een echte werkvloer aan toe gaat?


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 7:39 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 17 oktober 2021 20:26 schreef Natural Disaster het volgende:Geen idee ook waarvoor ik die nodig heb. Dan maar eens in de zoveel tijd een keer een griepje.
Jij hebt er niets aan, dus dan ook gewoon niet doen. Je bent immers alleen op de wereld, en andermans leed bestaat niet voor je.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 7:41 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 17 oktober 2021 21:17 schreef EINDBAAS het volgende:
De effectiviteit van de griepprik is nooit bewezen, Zembla heeft er ooit een prachtige aflevering gemaakt:
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/de-overbodige-griepprik

De video hebben ze helaas onlangs verwijderd en is ook van youtube en andere bekende kanalen gehaald maar als je goed zoekt is ie nog wel te vinden via google.

Best grappig trouwens dat we inmiddels voor de griep net zo bang worden gemaakt als Covid. Maar andersom, Covid vergelijken met de griep, dat kan echt niet.
Ben jij recent in contact gekomen met bepaalde mensen, of zit je juist in een sociaal isolement momenteel?

Het is nog best boeiend om te zien hoe iemand in korte tijd zo kan omslaan namelijk.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 9:27 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 16 oktober 2021 10:33 schreef XXL het volgende:
Dat denk ik ook.


De trotse loonslaaf.

Dat die nog bestaan. :')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2021 12:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 oktober 2021 7:35 schreef Slegthyd het volgende:
Heb je tot aan covid dan het idee gehad dat Den Haag wel wist hoe het er op een echte werkvloer aan toe gaat?
Nee ook niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2021 13:29 by bastianus Profiel van bastianus

Kijk. Het punt is natuurlijk dat ons demissionair kabinet voortdurend het doordraaien van de economie heeft laten prevaleren in het nemen van de maatregelen. Vandaar dat ik tijdens het online lesgeven de helft van mijn leerlingen ben kwijtgeraakt, terwijl XXL gewoon met de heftruck heeft kunnen blijven scheuren in zijn dozenschuifbedrijf.
De maatregelen zijn vooral genomen om de IC's te ontlasten, daar zijn de cultuursector en horeca met gemak voor op slot gezet. Scholen zijn wel vrij snel opengesteld, want anders konden ouders van kinderen niet aan de bak in al die dozenschuifbedrijven. Ondertussen zijn er geen noemenswaardige investeringen geweest in onderwijs of zorg. Ja, er wordt een paar miljard geïnvesteerd om corona-achterstand in het onderwijs weg te werken, maar zolang dit geld niet geoormerkt is en er geen eisen met dit pakket meegaan, is het nog maar de vraag in hoeverre dit het onderwijs daadwerkelijk ten goede gaat komen.
Nu wordt dan langzamerhand de hele maatschappij weer opengesteld, en zie je de besmettingscijfers meteen weer oplopen. Dat was te verwachten, want een griepvaccin helpt ook niet tegen het krijgen van de griep, hooguit verzacht het de gevolgen ervan. Zo is het met dat coronavaccin natuurlijk ook. Zodoende kun je met twee vaccinaties in je mik overal ter wereld komen, en daarbij rustig een heel continent waar geen vaccinaties voorhanden zijn besmetten, want aan onze migratiepatronen wordt natuurlijk niks gedaan.
Zolang het onze bestuurders ontbeert aan welke vorm van visie dan ook (behalve dan 'de economie moet groeien'), en er continu misstappen worden gemaakt in het beheersen van corona, vindt Hugo Clownsschoen het natuurlijk wel makkelijk om de schuld van dit probleem geheel op rekening van ongevaccineerden te schuiven. En getuige veel reacties van b.v. een Natural Disaster werkt die tactiek ook nog eens prima.
Ondertussen is het natuurlijk gewoon wachten op het volgende virus dat daadwerkelijk effectief zal blijken te zijn. Want doordat wij de focus zo enorm op de griep en corona hebben, heeft een andere zoönose in de bio-industrie natuurlijk volop de kans om zich zodanig te muteren dat er daadwerkelijk een ingreep van de natuur plaats gaat vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-10-2021 13:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-10-2021 13:36 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Bastianus heeft het met de strekking van zijn verhaal denk ik grotendeels bij het juiste eind. Corona indammen, pappen en nathouden, pleisters plakken waar nodig, onderliggende oorzaken vooral niet aanpakken en zo snel mogelijk terug maar waar we waren gebleven. Dat is het doel. Ondertussen hebben we in de niet-gevaccineerden een goede bliksemafleider gevonden voor onvrede als gevolg van zinloze maatregelen (wat onverlet laat dat op systeemniveau vaccinatie natuurlijk wel degelijk effectief is) . En als we straks covid-ebola krijgen staan doen we weer precies hetzelfde, alleen liggen de straten dan vol rottende lijken. Hartstikke death metal.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 18-10-2021 13:36]



EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 18-10-2021 13:42 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 17 oktober 2021 20:17 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, dat snap ik dus niet. Dit corona gedoe is al even aan de gang, maar ik krijg niet het idee dat het aantal ic bedden en het personeel nu hoger is dan voor de pandemie.

Waarom?


Omdat het kartel dit niet wil. Blijkbaar moet de druk op de zorg er op blijven.



...niets is wat het lijkt...


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 18-10-2021 13:50 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 18 oktober 2021 7:41 schreef Slegthyd het volgende:
Ben jij recent in contact gekomen met bepaalde mensen, of zit je juist in een sociaal isolement momenteel?

Het is nog best boeiend om te zien hoe iemand in korte tijd zo kan omslaan namelijk.

Sorry echt geen idee waar je het over hebt, vanaf het begin heb ik de aanpak eenzijdig en disproportioneel genoemd.


...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 13:51 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 18 oktober 2021 13:50 schreef EINDBAAS het volgende:
Sorry echt geen idee waar je het over hebt, vanaf het begin heb ik de aanpak eenzijdig en disproportioneel genoemd.
Ooit lachtte je om figuren als Jones, Frans en Rogan.

Nu zijn het je helden. Waar is het mis gegaan?


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 18-10-2021 14:07 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 18 oktober 2021 13:51 schreef Slegthyd het volgende:
Ooit lachtte je om figuren als Jones, Frans en Rogan.

Nu zijn het je helden. Waar is het mis gegaan?

Ik heb geen helden, en als ik ze al had dan zijn zij het zeker niet, met je aannames. Jones zelfs geen idee wie je daar mee bedoelt, Fransie heb ik niet zoveel mee. Rogan kan ik wel goed hebben en heeft soms interessante gasten.





...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 14:10 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Nouja, je kan je leven niet baseren op 13 jaargangen Nieuwe Revu, dus ik ging er vanuit dat je meer helden had dan wat ondergestickerde motormuisjes.

Waarom vindt je Rogan interessant? Hij is letterlijk een slechte acteur.

Ga je straks Henny Huisman vragen naar z'n mening over het nieuwe Torsofuck album?


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 18-10-2021 14:59 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 18 oktober 2021 14:10 schreef Slegthyd het volgende:
Nouja, je kan je leven niet baseren op 13 jaargangen Nieuwe Revu, dus ik ging er vanuit dat je meer helden had dan wat ondergestickerde motormuisjes.

Waarom vindt je Rogan interessant? Hij is letterlijk een slechte acteur.

Ga je straks Henny Huisman vragen naar z'n mening over het nieuwe Torsofuck album?

En jij bent een nog minder interessante gesprekspartner dan een NPC. Veel sterkte met jezelf Tom.

En toen gingen we weer ontopic.

https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/10456302/toegang-via-gezichtsherkenning-in-opmars-in-nederland

quote:
Vooral festivals zijn nu vaker geïnteresseerd in de gezichtsherkenningstechnieken. ‘We kunnen de gezichtsscans koppelen aan de corona QR-codes en daardoor kan je bezoekers veel sneller binnen laten. Inmiddels hebben we al bij de ingangen van vijfentwintig festivals scans geplaatst. In het najaar staan er nog eens tien op de planning,’ vertelt Silke Geerts, lid van de directie van Compo.


Gezichtsherkenning koppelen aan de covidpas, goed idee?



...niets is wat het lijkt...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-10-2021 15:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Prima idee. Lekker makkelijk!


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-10-2021 15:57 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ik blijf je telkens op dezelfde manier exposen alszijnde een troll omdat je elke keer hetzelfde kunstje flikt.

Daarom vraag ik me ook af waarom anderen nog serieus op je in gaan.

Ontppic ja, dus stel je vraag in het desbetreffende topic. ( https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/791020?hl=privacy )


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-10-2021 16:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 oktober 2021 14:59 schreef EINDBAAS het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/10456302/toegang-via-gezichtsherkenning-in-opmars-in-nederland



Gezichtsherkenning koppelen aan de covidpas, goed idee?



Hoe moet je dat zien dan?

"We kunnen de gezichtsscans koppelen aan de corona QR-codes en daardoor kan je bezoekers veel sneller binnen laten."

Dan moet je je bakkes toch al gescand hebben voor je naar dat festival gaat en niet bij de ingang want dan moet die QR op het moment dat je aan de deur staat nog steeds gekoppeld worden dus daar zie ik geen tijdwinst.

Gvd, mijn telefoon doet nog niet eens aan bakkesherkenning.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-10-2021 16:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 oktober 2021 13:29 schreef bastianus het volgende:
Lang verhaal






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2021 11:26 by spectre Profiel van spectre

Stel, je beslist om religieuze redenen geen vaccin te nemen tegen corona, omdat god beschikt. Je wordt zo ziek dat behandeling nodig is.. Ga je dan naar het ziekenhuis?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-10-2021 11:34 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

De redenering is dat je wel ziekte mag genezen. Dat is gebaseerd op een tekst waarin Jezus zegt dat je ziekte mag genezen of iets dergelijks. Inenten is niet genezen, dat is je lichaam aanpassen zodat je minder risico loopt. Dat zien ze als ingrijpen in Gods deterministische plan voor jouw leven. Daar mag alleen God over beschikken.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2021 11:37 by spectre Profiel van spectre

gekkig, alsof een beetje god terugdeinst van een vaccin.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-10-2021 11:40 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Het is dezelfde redenering waarom ze tegen euthanasie en abortus zijn: het is ingrijpen in een natuurlijk (voor hen goddelijk bepaald) proces. Het is een zwaar deterministisch wereldbeeld. Ze geloven ook dat ze allemaal in de hel komen, tenzij Jezus je persoonlijk roept. In sommige kerken is dat alleen de dominee bijvoorbeeld, en alle andere mensen gaan naar de hel.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2021 11:44 by spectre Profiel van spectre

maar beschikt god dan wel of niet dat je de ziekte krijgt? Want als dat wel zo is, dan is het bestrijden er van toch ook ingaan tegen zijn wil?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-10-2021 11:48 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Ziekte zien sommigen als het werk van het kwaad, anderen zien het als een beproeving van God. Maar in de bijbel staat, ik citeer: 17 De mensen die het geloven, zullen hieraan te herkennen zijn: zij zullen in mijn naam boze geesten verjagen, zij zullen in nieuwe talen spreken, 18 zij zullen slangen kunnen vastpakken, en als zij iets giftigs drinken, zal hun dat geen kwaad doen, zij zullen zieke mensen de handen opleggen en genezen.’

Genezing wordt dus toegeschreven als iets wat God dan vervolgens ook weer doet. Hij geeft en neemt zullen we maar zeggen. Maar je mag dus niet zelf daarin van tevoren al stappen nemen, want dat valt buiten het plan. Alleen als reactie op de beproeving mag je actie ondernemen. Dus niet pro-actief, maar reactief is geoorloofd.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 19-10-2021 11:49]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2021 11:56 by spectre Profiel van spectre

ok


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2021 12:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 oktober 2021 22:25 schreef Natural Disaster het volgende:
En aids



Gelukkig is er goed nieuws.
Volgens Thierry komt dat niet voor onder blanke heteromannen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen