IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar faalhaas en Joe Rogan samen paardenontwormer drinken [corona topic, deel 6] Vorige pagina | Volgende pagina
ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 01-12-2021 14:46 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777http://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

quote:
Op 1 december 2021 13:48 schreef Negatieveling het volgende:
Goed bezig dan, dat mag ook wel eens gezegd worden.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2021 15:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




niet dat de meds niet meer werken hierdoor, but stil ...


signature


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 01-12-2021 16:00 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Ja het gaat om heel veel doekoes. Deze docu sluit daar wel mooi op aan:



...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 december 2021 16:00 schreef EINDBAAS het volgende:
Ja het gaat om heel veel doekoes. Deze docu sluit daar wel mooi op aan:



Ja, er zijn een zooi bedrijven die te groot zijn, aandelenmarkt is te ver losgezongen van de realiteit, en corona zal nog zeker economische impact hebben (snap alleen niet waarom hij vooral krantenberichten daarover van begin-midden 2020 laat zien, dat doet er niet meer toe).

Snap het punt van dat praten over beleggers nog niet. Grote beleggers beleggen in grote succesvolle bedrijven. Ja, OK. Er zijn 3/4 echt grote spelers die je vaak terugziet als grootste aandeelhouder, klopt.

Hij zegt rond 7:00 dat die 3/4 grote beleggers samen de meerderheid van de grote technische bedrijven bezitten. Dat is klinkklare onzin, wordt al weerlegd door de dingen die hij zelf laat zien Volgens mij was het hoogste 20% bij elkaar, soms was het maar een paar %. Goed, het is wel weer mooi geweest. Als hij dit al niet goed kan doen.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2021 13:43 by spectre Profiel van spectre

ZOG!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 13:44 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Op het fietspad gaan fietsen, dan heb je er minder last van.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-12-2021 13:45 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 december 2021 13:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, er zijn een zooi bedrijven die te groot zijn, aandelenmarkt is te ver losgezongen van de realiteit, en corona zal nog zeker economische impact hebben (snap alleen niet waarom hij vooral krantenberichten daarover van begin-midden 2020 laat zien, dat doet er niet meer toe).

Snap het punt van dat praten over beleggers nog niet. Grote beleggers beleggen in grote succesvolle bedrijven. Ja, OK. Er zijn 3/4 echt grote spelers die je vaak terugziet als grootste aandeelhouder, klopt.

Hij zegt rond 7:00 dat die 3/4 grote beleggers samen de meerderheid van de grote technische bedrijven bezitten. Dat is klinkklare onzin, wordt al weerlegd door de dingen die hij zelf laat zien Volgens mij was het hoogste 20% bij elkaar, soms was het maar een paar %. Goed, het is wel weer mooi geweest. Als hij dit al niet goed kan doen.

Dat je nog de moeite neemt om je hoofd in dat youtube-rabbit hole van eind”denk zelluf”baas te steken…


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 13:49 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 2 december 2021 13:45 schreef M. het volgende:
Dat je nog de moeite neemt om je hoofd in dat youtube-rabbit hole van eind”denk zelluf”baas te steken…
Hij doet het met goede bedoelingen.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 14:13 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 13:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, er zijn een zooi bedrijven die te groot zijn, aandelenmarkt is te ver losgezongen van de realiteit, en corona zal nog zeker economische impact hebben (snap alleen niet waarom hij vooral krantenberichten daarover van begin-midden 2020 laat zien, dat doet er niet meer toe).

Snap het punt van dat praten over beleggers nog niet. Grote beleggers beleggen in grote succesvolle bedrijven. Ja, OK. Er zijn 3/4 echt grote spelers die je vaak terugziet als grootste aandeelhouder, klopt.

Hij zegt rond 7:00 dat die 3/4 grote beleggers samen de meerderheid van de grote technische bedrijven bezitten. Dat is klinkklare onzin, wordt al weerlegd door de dingen die hij zelf laat zien Volgens mij was het hoogste 20% bij elkaar, soms was het maar een paar %. Goed, het is wel weer mooi geweest. Als hij dit al niet goed kan doen.

https://redice.tv/news/obsessive-debunking-disorder-odd


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 13:45 schreef M. het volgende:
Dat je nog de moeite neemt om je hoofd in dat youtube-rabbit hole van eind”denk zelluf”baas te steken…

Tuurlijk, zijn reacties zijn elke keer prachtig! Ook nu stelt hij niet teleur. En vind het ook wel belangrijk om weerwoord te geven als dat soort video's even casual een gesprek in gebracht worden.

Maar goed, de lol is er in zoverre wel vanaf dat ik niet meer hele stukken/video's uit elkaar ga trekken. Het eerste concrete aanwijsbaar foute argument vinden is wel weer genoeg.
quote:
Op 2 december 2021 14:13 schreef EINDBAAS het volgende:
https://redice.tv/news/obsessive-debunking-disorder-odd

Wat wil je zeggen? Heb je moeite met de inhoud, of met de toon? Ik wil het best nog een keer uitleggen, hoor.


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 15:19 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 14:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat wil je zeggen? Heb je moeite met de inhoud, of met de toon? Ik wil het best nog een keer uitleggen, hoor.

Wat ik wil zeggen is dat je lijdt aan ODD, wat begrijp je daar niet aan?

En meer uitleg is altijd goed natuurlijk, kan ik ook weer even lachen


...niets is wat het lijkt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2021 15:25 by spectre Profiel van spectre

Wees blij dat ie nog netjes blijft, dwaas


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 15:26 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 15:25 schreef spectre het volgende:
Wees blij dat ie nog netjes blijft, dwaas

Nee jij


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 15:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 15:19 schreef EINDBAAS het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat je lijdt aan ODD, wat begrijp je daar niet aan?

Dat begrijp ik natuurlijk wel. Maar denk je dat door de inhoud van mijn post, of door de toon? Gezien het je in de weg staat inhoudelijk te reageren toch wel de moeite waard om dat te weten!


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 15:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 15:25 schreef spectre het volgende:
Wees blij dat ie nog netjes blijft, dwaas

Doe natuurlijk graag moeite om onze grote waarheidszoeker ter wille te zijn!


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 15:58 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 15:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat begrijp ik natuurlijk wel. Maar denk je dat door de inhoud van mijn post, of door de toon? Gezien het je in de weg staat inhoudelijk te reageren toch wel de moeite waard om dat te weten!

Nee het is gebleken uit al je posts over dit onderwerp. Inhoudelijk reageren op zwaar geconditioneerde idioten als jij doe ik al een tijdje niet meer.

Verder no hard feelings


...niets is wat het lijkt...


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-12-2021 16:04 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Kus man!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 16:12 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Jaa wel blijven verbinden!


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 15:58 schreef EINDBAAS het volgende:
Nee het is gebleken uit al je posts over dit onderwerp. Inhoudelijk reageren op zwaar geconditioneerde idioten als jij doe ik al een tijdje niet meer.

Doe toch normaal, man
In je echokamer blijven lijkt me ook beter voor je

Dus, doei!
quote:
Op 2 december 2021 16:12 schreef EINDBAAS het volgende:
Jaa wel blijven verbinden!



Hypocriet.


I wish I was a butterfly


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2021 16:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Mooi dit, net FB.


Je moeder.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 16:25 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

OK ontopic maar weer.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-9-2021-0475_NL.html

quote:
Ontwerpresolutie van het Europees Parlement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19

Het Europees Parlement,

– gezien artikel 143 van zijn Reglement,

A. overwegende dat het Europees Geneesmiddelenbureau al ongeveer een miljoen gevallen van ongewenste bijwerkingen na de injectie van vaccins tegen COVID-19 heeft geregistreerd:

- 435 779 voor het vaccin van Pfizer BioNTech,

- 373 285 voor dat van AstraZeneca,

- 117 243 voor dat van Moderna,

- en 27 694 voor het Janssen-vaccin[1];

B. overwegende dat een aantal van deze bijwerkingen ernstig is; overwegende dat bijvoorbeeld ongeveer 75 000 mensen ernstige neurologische bijwerkingen zouden hebben ondervonden na inenting met het vaccin van Pfizer;

C. overwegende dat de vaccins tegen COVID-19 volgens het Europees Geneesmiddelenbureau in de EU het leven hebben gekost aan ongeveer 5 000 mensen:

- 4 198 daarvan zijn te wijten aan het Pfizer-vaccin[2],

- 1 053 aan dat van AstraZeneca,

- 392 aan dat van Moderna,

- en 138 aan dat van Janssen;

D. overwegende dat het de Europese Commissie is die over de aankoopcontracten heeft onderhandeld, en overwegende dat zij niet heeft geëist dat de farmaceutische laboratoria enige verantwoordelijkheid op zich nemen; overwegende dat de leden van het Europees Parlement de contracten tijdens de onderhandelingen niet hebben kunnen inzien;

1. vraagt de Commissie een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19 op te richten;

2. verzoekt zijn Voorzitter deze resolutie te doen toekomen aan de Commissie en de lidstaten.


...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 16:26 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Daar zit jij niet joh. Je gaat dat toch niet vrijwillig opzoeken? De kanker, dat kunnen ze krijgen.

@jaap

[Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 02-12-2021 16:26]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 16:28 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 2 december 2021 16:25 schreef EINDBAAS het volgende:
OK ontopic maar weer.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-9-2021-0475_NL.html


Je bent unmasked als covid troll. Wederom.

Je blijft knuppels gooien, en mensen blijven dat meteen doorhebben.
Daarom zal je nooit inhouden reageren. Wat haal je hier dan zelf nog uit als het je stelselmatig niet lukt om de boel op te hitsen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2021 16:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

O er gaan mensen dood aan vaccins. Boeiend.


Je moeder.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 16:32 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 16:28 schreef Slegthyd het volgende:
Je bent unmasked als covid troll. Wederom.

Je blijft knuppels gooien, en mensen blijven dat meteen doorhebben.
Daarom zal je nooit inhouden reageren. Wat haal je hier dan zelf nog uit als het je stelselmatig niet lukt om de boel op te hitsen?

Ik deel slechts informatie die ik relevant vind. Geen idee waar je het verder over hebt.


...niets is wat het lijkt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen