![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja valt tegen. Eerder flink griepje. ![]() Je moeder. ![]() |
|
https://www.ad.nl/show/doutzen-kroes-hekelt-coronabeleid-maar-ving-wel-duizenden-euro-s-coronasteun~a89dfa2d/?referrer=https://www.google.com/ En ventileert teveel bullshit, vermoedelijk weet ze zelf niet eens dat het is aangevraagd. Maar ze zet zichzelf wel voor schut zo natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 28-11-2021 22:09] ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jajajaja. Al aangepast. Paar nullen teveel in 100k staan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Je kan met COVID eigenlijk niet bepalen wie je om je heen besmet. Is het dan zo dat zelfs je eigen kinderen de kanker mogen krijgen? ![]() |
|
quote: oeps ![]() |
|
quote: Je snapt me wel. Je moeder. ![]() |
|
Nee. Nogmaals, je kan qua anderen besmetten niet kiezen. Zie je je kinderen dan gewoon niet meer, of heb je schijt aan hun gezondheid? Ik snap dat je onder aan de streep natuurlijk gewoon een keiharde warrior bent, alleen vraag ik me af tot hoever dat infantiele gedrag precies gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 29-11-2021 8:55] ![]() |
|
quote: Het heeft toch niet zoveel met elkaar te maken? Haar bedrijf komt blijkbaar in aanmerking voor compensatie. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ja dat vermoed ik ook, was wellicht iets te gauw met mijn mening te ventileren, kan ik ook beter aan Iemand anders overlaten. Toch heb ik wel wat moeite met het feit dat zij voortdurend de aandacht strekt met haar anti beleid houding. Ze heeft nogal wat volgers overal etc... ![]() |
|
Het echte probleem is natuurlijk dat er mensen zijn die denken dat haar woorden meer wegen dan iemand met meer feitelijke kennis maar met een minder mooi gezicht. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hoe is dat een probleem? Laat simpletons lekker vragen stellen bij roeptoeterend mooivolk. Daar zijn ze immers voor. ![]() ![]() |
|
quote: quote: Lezen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-11-2021 9:54] Je moeder. ![]() |
|
quote: Precies ![]() |
|
quote:Of gewoon niet om de hete brij heen draaien. Mijn vragen zijn duidelijk en niet echt op meerdere manieren te interpreteren. Jij blijft echter vaag en ontwijkend... ![]() |
|
Vul het zelf maar in. Je hebt echt de zwarte band zeiken ja. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-11-2021 10:01] Je moeder. ![]() |
|
Als ik het zelf moet invullen bel ik de kinderbescherming. Mail me ff op tcusters @ hetepost . nl ![]() |
|
Je moeder. :') Je moeder. ![]() |
|
Jammer om te zien dat je niet over ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid beschikt aangaande je eigen keuzes. Typisch gevalletje schrijn0nd. ![]() |
|
quote: boks [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-11-2021 11:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: proost ![]() ![]() |
|
Spectre maak je niet blij met bier maar met Ganymede Gin of Ceres Whiskey When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
10 december nieuw seizoen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Koffie? Mij maak je ook niet blij met bier overigens hmm... https://www.nu.nl/coronavirus/6170288/in-zeldzame-gevallen-kan-ontsteking-door-corona-leiden-tot-doodgeboortes.html [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 29-11-2021 13:22] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |