![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Daag die knul nou niet uit; straks gaat 'ie weer zitten zeiken over Ayreon. Maar dan express fout geschreven omdat hij last heeft van zijn torenhoge EQ. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik daag die mentaal uitgedaagde niet uit. Waarom zou ik? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Als hij gaat zeiken over Ayreon: ik heb je gewaarschuwd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
En moet ik daar wakker van liggen van wat ie over Ayreon zegt? Misschien schijt er wel een keer een duif op zijn zadel als hij erop zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Nou kinderen en Aryeon ofzo... Over 2 uurtjes lekker chemisch slapen! Joejoe! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Alvast truste en goede dingen toegewenst! Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
Succes gewenst! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Dromen over het maken van drugs in een winnabago ergens in de woestijn? Succes! |
|||||||||
|
Succes Kimmey! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Sterkte! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Dank u allen Ik meld mij als ik thuis ben en mij oke voel! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Ik ben net thuis. Ze hebben 2 biopten genomen van de alvleesklier en de galwegen. De onsteking zagen ze nog zitten, maar hij is aan het afnemen gelukkig. Ook zat er nog wat vocht bij. De maag was ook wat rood. Het laatste wat ik kon herinneren was dat ik op mijn linker zijde moest liggen en dat ik lidocaïne ingespoten kreeg. Gok dat daarna de narcose kwam, want de eerste herinnering was dat ik wakker werd op de uitslaapkamer. 18 maart de uitslag van de biopten. Vanaf nu kan ik alles proberen te eten en kijken of ik er last van krijg. In elk geval is de ontsteking van de alvleesklier bevestigd. Dat is ook wel prettig om dje bevestiging nogmaals te hebben. Begin nu wel last van mijn keel en slokdarm te krijgen, maar dat schijnt normaal te zijn. Zelfde als bloed ophoesten en last met ademen. Dat hoop ik niet te krijgen En nu nog lichtjes spacen in bed! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 05-03-2026 12:36] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Kalm aan wachten op de uitslag dus en hopen op het beste. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Meer kan ik ook niet doen! Nu eerst lekker mijn nest weer in! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Bloed ophoesten is metal. Verder klinkt het allemaal enorm kut Beterschap en hopen op het beste inderdaad. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Beterschap en fingers crossed voor de uitslag van de biopten! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
quote: Meer moet je ook niet doen. Goed om te lezen dat de ontsteking aan het afnemen is. Ondanks dat het mag zou ik waarschijnlijk nog even wachten met alles eten. Fingers crossed dat je de 18e positief nieuws krijgt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat is het lastige.. dat wachten. Maar goed ben niet de enige die iets heeft in het ziekenhuis natuurlijk. Na een goede nacht gemaakt te hebben, nog steeds enorm last met slikken. Water voelt zelf niet fijn. Paracetamol ftw! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
| Index / Algemeen |