![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Kut, nou wordt het rekenen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Wil je een klinker kopen? Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
... of je probeert in één keer het woord te raden. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
Jaarlijks onderzoek bloed prikken , urine inleveren en zo, goede en slechte cholesterol meer dan goed, hartslag prima, gewicht goed, volgend jaar weer. En dat ondanks mijn ijsverslaving. Beter. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 17-02-2026 10:24] Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
quote: Zo dat is schrikken, sterkte! |
|||||||||
|
kak zeg erger dan mijn navelbreuk signature |
|||||||||
|
quote: Och dit stelt mij gerust, je kan ongestoord verder eieren eten. |
|||||||||
|
Nu vooral gefrustreerd over de hechtingen in mijn hals die tegentrekken en het verband dat door het draaien en o.a. tijdens het slapen slecht blijft zitten. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Dat is zo vervelend. |
|||||||||
|
quote: Ram ik er ff een omelet doorheen hiero. Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: De onderste laag is oplosbaar gehecht, maar de bovenste laag is gehecht met draad die er volgende week uit moet. Nog tot maandag afgedekt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Ah maandag zal je blij zijn, nog even volhouden. Veel beterschap. |
|||||||||
|
Beterschap gewenst! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Beterschap gewenst, Ktulu! @Hypnos: Ik loop zelf al sinds 2014 met een navelbreuk rond. Ze opereren dit niet zo snel blijkbaar. Ik neem aan dat je de navelbreuk nog maar net hebt? Als je er echt veel last aan hebt zal een operatie natuurlijk wel noodzakelijk zijn. Hier ten huize De Bock is het buikgriep-tijd. Vreemde buikgriep weliswaar, want geen diarree en ook niet moeten overgeven. Wel zo mottig zijn dat het geen naam heeft. Gisteren ook weggedraaid en mij op de grond laten vallen. Dokter is deze voormiddag langs geweest en het is dus effectief buikgriep. Ondertussen gaat het wel al weer wat beter. |
|||||||||
|
Merci allen. Gisteravond om 19u in slaap gevallen. Misselijk en s avonds niet meer gegeten. Ik steek het op de middagmaaltijd op mijn werk. Begin van de vastenperiode, sobere maaltijd. Quorn met rijst, groenten en kokossaus. Volgens mij trekt mijn maag geen quorn. Vandaag beter. Net friet met viandel, mayonaise, stoofvleessaus, satékruiden en gedroogde uitjes op. Soms is vettig eten de remedie. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
| Index / Algemeen |