![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Heftig, hoor! Komt vast goed! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
Dat is inderdaad heftig, zou ik zelf op zo'n moment ook even van moeten slikken denk ik, zeker omdat ik bij mijn weten niet eens een baarmoeder heb. Maar hopelijk scheelt het daarna een hele hoop (maandelijkse) ellende. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Goeie bandnaam wel. Maar heel veel sterkte en beterschap! |
|||||||||
|
Zeker goede bandnaam haha. Als het hele kippenhok met toebehoren, behalve de eierstokken weg zijn, word ik niet meer ongesteld, geen baarmoederhalskanker, baarmoederkanker etc Kom wel 1 tot 3 jaar eerder in de overgang, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Moet helaas wel een nacht blijven omdat het een zware operatie van 2,5/3 uur gaat worden. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Heftig, maar hopelijk ben je dan van (een deel van) je problemen af. Al krijg je er gezien je recente medische historie ook weer (tijdelijk) een paar voor terug. Sterkte met de ingreep iig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Oef, alle sterkte gewenst I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Shit ey, maar hopelijk wel eindelijk af van het grootste gezeik. Geen lichtelijk besluit ook vanuit de medici niet, meestal keimoeilijk om ervoor te pleitten. Kan me voorstellen dat het baten dan meer is dan de kosten, gelukkig. Ik heb je ondertussen ook een friend req gestuurd op fb maar niks komt door lijkt wel. |
|||||||||
|
Na zo'n ingreep zou ik zelf liever een nachtje in het ziekenhuis blijven. Op de een of andere manier lijkt me het eeen geruststelling als ze het daar minstens een nachtje in de gaten houden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Och Kim, wat een heftige beslissing. Uiteindelijk denk ik dat je hier goed aan doet, het heeft even nodig om een plekje te geven maar als je straks helemaal genezen bent zal je waarschijnlijk heel blij zijn dat je dit gedaan hebt. Dikke knuffel voor jou. |
|||||||||
|
Wat een lieve woorden van jullie! Dank!!! Ja het is best een dingetje.. @morwyn, wat je volledige naam, dan zoek ik eventjes! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Angelina Gefjun (ook een pseudoniem hehe) |
|||||||||
|
Fruitmandjes zijn uiteraard welkom Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
| Index / Algemeen |