|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha. Als ik ooit een soort van therapie nodig heb, dan ga ik dit proberen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb weer corona. Het suckt nog steeds. Maar niet zo hard als de eerste (ongevaccineerde) keer. Toch lig ik met 39 graden koorts op bed. Had gehoopt dat die nanobots hun werk beter zouden doen. |
|
allemaal psychosomatisch volgens bepaalde users signature |
|
Koorts, heerlijk. |
|
quote: Ik was afgelopen week ook weer aan de beurt. Eerste keer één dag goed ziek, daarna klaar, dit keer stukje heftiger. Dag of 2 richting de 40 graden, alleen maar slapen, koppijn, alles kut. Nu weer redelijk opgeknapt maar wel erg moe nog. Beterschap! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Je nieuwe huis ligt te ver van de 5G toren af. Dan krijg je de updates later. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lol!!! |
|
quote: Klinkt ook gezellig. De eerste keer was er nog geen vaccin en toen heb ik 2 weken voor dood op bed gelegen. Dat ik op een gegeven dacht me toch maar bij het ziekenhuis te melden als het nog erger zou worden. Daarna nog lange tijd moe geweest. Deze keer was ik vrijdag positief getest, niets aan de hand, gewoon nog gewerkt. Zaterdag vrij hardcore geklust, niets aan de hand. Gistermiddag nog een flinke wandeling gemaakt en ineens, hoppa, koorts, koppijn, zere ledematen, dodelijk vermoeid, "ga nu maar even liggen". Ik heb 24 uur geslapen en ben helemaal naar de tering. Geloof wel dat de koorts minder is. Kutvirus. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-03-2023 18:59] |
|
Holy shit mannen, dat klinkt behoorlijk kut. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Snaack heeft aandelen bij Moderna. signature |
|
Sterkte heren! When your people matter, menstrual health matters |
|
Drek effkes een abcesje op het zitvlees laten bekijken. Waarschijnlijk mag ik dan een dikke maand niet fietsen. |
|
Heeft die duif een maand vrij spel op je zadel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik parkeer 'm tegenwoordig altijd naast een net iets duurdere e-bike. Duiven lijken daar onderschijt in te maken. |
|
Ivm algehele kwakkelperiode momenteel mag ik morgen het priklab bezoeken voor een potje pis inleveren en bloedafname. Controle op oa: - Bloedsuiker - Cholesterol - Ontstekingswaarden - Stolling (Maar dat meet ik zelf ook al) - Lever en nier dingessen - Reumatische dingessen - Vitamine D ff de mallemolen in voor een APK dus. Sowieso bloeddruk iets te hoog maar niet schokkend. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2023 10:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Beterschap. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
@XXL Willem Engel weet al wat de oorzaak is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja hij had van der Sar ook al gediagnosticeerd zag ik. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Verrek! Wat een man! man man "Engel reageerde op een oude tweet van Van der Sar uit juni 2021, waarop de oud-doelman een foto toonde van zijn prik. "Het is zo triest en natuurlijk is het afwachten, maar dat de prik niet geholpen heeft is wel heel duidelijk. Op 12 juni 2021 toen ik over Eriksen tweette viel voetbalminnend Nederland over me heen. Toch had ik liever geen gelijk gekregen. Sterkte Edwin", schreef Engel. Hij koppelde in 2021 ook de hartstilstand van Christian Eriksen aan een coronavaccinatie, al liet Internazionale-directeur Giuseppe Marotta destijds weten dat Eriksen niet eens gevaccineerd was." https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/07/willem-engel-massaal-bekritiseerd-om-tweet-over-hersenbloeding-van-der-sar "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht dat Bengel geen onzin meer uit mocht kramen? Of was dat niet voor onbepaalde tijd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Engel gaat er graag met gestrekt been in maar dat betekent niet dat zijn aannames (want dat zijn het) automatisch pertinente onzin zijn. In mijn eigen omgeving zie ik ook veel mensen kwakkelen met hun gezondheid en een aantal daarvan geven zelf aan prikspijt te hebben. Maargoed blijft een heikel onderwerp en ik neem aan dat mijn twijfels wel bekend zijn hier. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nou ja, met die voetballer zat hij er enorm naast. En dan heeft hij het niet zo bedoeld. Lekker makkelijk. Er zullen vast dingen tussen zitten die die meneer Engel gezegd heeft die wel misschien op waarheid berusten. Maar dat wordt ondergesneeuwd door de rotzooi wat meneer ook uitkraamt. Imo. Maar ja, mijn mening is natuurlijk net zo onbelangrijk als andere. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Mee eens. Het heeft er allemaal niet aan bijgedragen om dit onderwerp bespreekbaar te maken. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |