IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Infecties, botbreuken, ernstig trauma of gewoon de mannengriep? (ziekenboeg) Vorige pagina | Volgende pagina
Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-02-2026 10:35 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Die zijn erg lekker in combinatie met een glas wijn. Heb ik van horen zeggen...

Sterkte Kim!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:36 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 9:55 schreef Ktulu het volgende:
Sodetering. Wanneer weet je meer over je bloed?

Sterkte iig. Oxycodon is alweer geen flauwekul.

Een uur na het prikken is het ongeveer bekend.

Dit is echt niet oke.. heb ook echt serieus pijn.
Ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:37 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 9:55 schreef Ktulu het volgende:
Sodetering. Wanneer weet je meer over je bloed?

Sterkte iig. Oxycodon is alweer geen flauwekul.

Ik word er helaas onrustig van..
Maargoed als het nodig is, dan is het zo helaas.

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:37 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 10:35 schreef Tanteloos het volgende:
Die zijn erg lekker in combinatie met een glas wijn. Heb ik van horen zeggen...

Sterkte Kim!

Nou dat is geen goede combi. verhoogde kans op ademhalingsproblemen etc.
Laten we dat maar niet doen!

Het is de lichtinval ;')

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-02-2026 10:38 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Heb je wat om handen om een beetje afleiding te zoeken?

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 26-02-2026 10:38 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Occult bloed

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:39 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 10:38 schreef zodiac lung het volgende:
Occult bloed

Dat was ook mijn reactie

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 10:38 schreef Tanteloos het volgende:
Heb je wat om handen om een beetje afleiding te zoeken?

Nou geen zeurende mensen vandaag. eergister beste vriend meegenomen, gister ouders.
Vandaag ga ik dingen alleen doen als het moet. Boek zit al in de tas, telefoon opgeladen.
Maar als ik weer dezelfde pijn krijg straks als al 2 dagen, dan is liggen het enige wat ik kan.

Ik zou bijna een weddenschap gaan afsluiten hoe de dag vandaag zal gaan verlopen.

Het is de lichtinval ;')

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2026 10:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat een ellende. Sterkte maar weer Kimmey.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:46 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Danku danku

Het is de lichtinval ;')

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-02-2026 10:47 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 10:37 schreef Kimmey het volgende:
Nou dat is geen goede combi. verhoogde kans op ademhalingsproblemen etc.
Laten we dat maar niet doen!
Paracetamol heeft als mogelijke bijwerking hoofdpijn.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 10:50 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 10:47 schreef Tanteloos het volgende:
Paracetamol heeft als mogelijke bijwerking hoofdpijn.

Lieve schat, Tommie... morfine of morfine achtige pijnstillers combineren met alcohol is echt, maar dan ook echt niet ok

Het is de lichtinval ;')

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-02-2026 11:00 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Enkel alcohol is ook ernstig ongezond. Roken ook.

Leef een beetje joh.

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 26-02-2026 11:36 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Als je die oxy niet gebruikt, mag ik 'm dan hebben?
Heel veel sterkte en beterschap!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 12:47 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dag 3..

Huisarts overleg gehad met maag lever darm arts en die vertrouwen het alle 2 niet..
Dus ik ben er weer..

Het is de lichtinval ;')

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-02-2026 14:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Sterkte Kimster!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-02-2026 14:34 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Ondanks van alles is dat wel goed, natuurlijk.

Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 17:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Infuus nummer 3 zit erin. Net een Ct scan met contrast vloeistof gehad..
En weer wachten..

Het is de lichtinval ;')

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-02-2026 17:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

We, althans ik, duimen voor je, Kimmey.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 17:32 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2026 17:16 schreef Natural Disaster het volgende:
We, althans ik, duimen voor je, Kimmey.

Ik verwacht op zijn minst een fruitmandje

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-02-2026 17:32]

Het is de lichtinval ;')

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-02-2026 17:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-02-2026 21:18 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

JAWEL MENSEN ER IS EEN UITSLAG!

Na 3 dagen SEH bezoeken is er eindelijk een ct scan gemaakt met contrast vloeistof omdat ik aangaf dat ik bij een ontsteking, nooit een verhoogde ontstekingsreactie in het bloed heb.

Uiteindelijk na totaal 15 uur op de spoedeisende hulp gezeten te hebben verdeeld over 3 dagen de uitslag..

Alvleesklier ontsteking.

Er was redelijk wat vocht bij de klier gevonden op de scan.

Het is dat ik drinken kan verdragen dat ik daarom nu thuis ben, anders had ik opgenomen moeten worden.
Ben met strikte voorwaarden nu thuis.
Moet nu 3 weken zoveel mogelijk vloeibaar eten zoals soep etc omdat ik van vast voedsel stuk ga.
Over 3 weken op de poli terug komen en gaat er onderzocht worden waar de ontsteking vandaan komt.
Ben nog niet uit de gevarenzone helaas, want als ik ineens niet meer kan drinken, koorts, meer pijn krijg, moet ik alsnog opgenomen worden.

Blijkbaar is alvleesklier ontsteking de minste leuke uit alle die je zou kunnen kiezen.
Werd uitdrukkelijk meerdere meen vermeld dat het geen kleine ontsteking is en dat ik het niet licht moet opvatten.

Volgens mij besef ik het nog niet helemaal ofzo ????

Het is de lichtinval ;')

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 26-02-2026 21:25 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Damn, alvleesklierontsteking

In elk geval veel beterschap gewenst, Kimmey!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-02-2026 21:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Soep zonder ballen en koffie zonder bonen!

Maar zonder gekheid, sterkte.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-02-2026 22:01 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Beterschap, ja!

Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com