![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Die zijn erg lekker in combinatie met een glas wijn. Heb ik van horen zeggen... Sterkte Kim! |
|||||||||
|
quote: Ik word er helaas onrustig van.. Maargoed als het nodig is, dan is het zo helaas. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Nou dat is geen goede combi. verhoogde kans op ademhalingsproblemen etc. Laten we dat maar niet doen! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Heb je wat om handen om een beetje afleiding te zoeken? |
|||||||||
|
Occult bloed |
|||||||||
|
quote: Dat was ook mijn reactie Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Nou geen zeurende mensen vandaag. eergister beste vriend meegenomen, gister ouders. Vandaag ga ik dingen alleen doen als het moet. Boek zit al in de tas, telefoon opgeladen. Maar als ik weer dezelfde pijn krijg straks als al 2 dagen, dan is liggen het enige wat ik kan. Ik zou bijna een weddenschap gaan afsluiten hoe de dag vandaag zal gaan verlopen. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Wat een ellende. Sterkte maar weer Kimmey. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Danku danku Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote:Paracetamol heeft als mogelijke bijwerking hoofdpijn. |
|||||||||
|
quote: Lieve schat, Tommie... morfine of morfine achtige pijnstillers combineren met alcohol is echt, maar dan ook echt niet ok Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Enkel alcohol is ook ernstig ongezond. Roken ook. Leef een beetje joh. |
|||||||||
|
Als je die oxy niet gebruikt, mag ik 'm dan hebben? Heel veel sterkte en beterschap! |
|||||||||
|
Dag 3.. Huisarts overleg gehad met maag lever darm arts en die vertrouwen het alle 2 niet.. Dus ik ben er weer.. ![]() Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Sterkte Kimster! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Ondanks van alles is dat wel goed, natuurlijk. Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd. |
|||||||||
|
Infuus nummer 3 zit erin. Net een Ct scan met contrast vloeistof gehad.. En weer wachten.. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
We, althans ik, duimen voor je, Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ik verwacht op zijn minst een fruitmandje [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-02-2026 17:32] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
JAWEL MENSEN ER IS EEN UITSLAG! Na 3 dagen SEH bezoeken is er eindelijk een ct scan gemaakt met contrast vloeistof omdat ik aangaf dat ik bij een ontsteking, nooit een verhoogde ontstekingsreactie in het bloed heb. Uiteindelijk na totaal 15 uur op de spoedeisende hulp gezeten te hebben verdeeld over 3 dagen de uitslag.. Alvleesklier ontsteking. Er was redelijk wat vocht bij de klier gevonden op de scan. Het is dat ik drinken kan verdragen dat ik daarom nu thuis ben, anders had ik opgenomen moeten worden. Ben met strikte voorwaarden nu thuis. Moet nu 3 weken zoveel mogelijk vloeibaar eten zoals soep etc omdat ik van vast voedsel stuk ga. Over 3 weken op de poli terug komen en gaat er onderzocht worden waar de ontsteking vandaan komt. Ben nog niet uit de gevarenzone helaas, want als ik ineens niet meer kan drinken, koorts, meer pijn krijg, moet ik alsnog opgenomen worden. Blijkbaar is alvleesklier ontsteking de minste leuke uit alle die je zou kunnen kiezen. Werd uitdrukkelijk meerdere meen vermeld dat het geen kleine ontsteking is en dat ik het niet licht moet opvatten. Volgens mij besef ik het nog niet helemaal ofzo ???? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Damn, alvleesklierontsteking In elk geval veel beterschap gewenst, Kimmey! |
|||||||||
|
Soep zonder ballen en koffie zonder bonen! Maar zonder gekheid, sterkte. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Beterschap, ja! Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd. |
|||||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
| Index / Algemeen |