![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Hoe was de uitslag? En ja, snotterig. Ik loop bijkans leeg inclusief barstende koppijn en een hoestje wat klinkt alsof mijn laatste uur geslagen heeft. Vanochtend ook enorm op zitten hikken tegen werk, maar aangezien mijn backup eveneens ziek (overspannen) thuis zit ben ik toch maar weer gegaan. Werk voorbereid voor de goudvissen, de walvis aan het werk gezet en daarna weer eieren voor mijn geld gekozen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik zit tegenwoordig aan de melatonine, is in korte tijd een constante geworden. Kan dat spul ook nog ergens kwaad voor trouwens? Winter is coming |
|||||||||
|
quote: In het kader van 'ik heb altijd wat' geen hernia maar ze hebben wel Lymfadenopathie gevonden in de buik. Word straks door de huisarts gebeld. Kan komen door een simpele infectie tot lymfklierkanker. Dus even afwachten wat de huisarts zegt aangezien ik al langere tijd last van mijn buik heb. Weddenschap maken wat het is? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Hopelijk valt het mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Hoop het ook, anders zal er vast wel een behandeling of weet ik het wat voor zijn! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Kim heeft je huisarts nou nog terug gebeld?:/ |
|||||||||
|
quote: Jazeker.. dit was het resultaat. (2 ampullen gehad) ![]() Moest naar het ziekenhuis want erge pijn boven in de buik. Lange avond kort: ik ben of fucked of nog harder fucked. Vertaling: of een maagzweer of iets aan de alvleesklier. Nu maagtabletten gekregen om te kijken of dat werkt. Donderdag bloedprikken om te kijken of de alvleesklier waardes hoger of lager zijn. Amylase alvleesklier was zwaar verhoogd. Als dat nog zo is in combi met de pijn dan is het de alvleesklier die fucked is. Al met al.. alle 2 kut Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Sterkte maar weer… |
|||||||||
|
Ik hoop dat het meevalt, Kimmey!!! Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd. |
|||||||||
|
Sterkte! Hopelijk de minst ernstige verklaring voor de klachten. Was de morfine lekker? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
quote: De morfine was ruk. Word er juist onrustig van ipv trippend. Vervangende huisarts heeft mij vandaag terug verwezen naar de spoedpost want de pijn word langzaam weer erger. Misschien straks een herhaling van gister. Het houd ook echt niet op he Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Godver dat is mooi kut. Morgen dus bloedprikken, wel met versnelde uitslag neem ik aan? |
|||||||||
|
quote: Nou als het zo doorgaat hoe het nu voelt, zit ik vanavond weer op de spoedpost met een infuus in mijn pootje. Wil wel bellen maar ook weer niet.. wil niet opgenomen moeten worden hehe. Als de pijn echt erger word, heb ik geen keuze en moet ik wel bellen helaas. Moet morgen sowieso bloed prikken en naar de eigen huisarts. To be continued.. (soort van slechte soap dit) [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-02-2026 15:19] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote:De lappen tekst zijn af en toe saai, maar zo'n infuusplaatje met kek broekmotief helpt wel. Sterkte! |
|||||||||
|
Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Wat een ellende weer, Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Alle kracht en sterkte gewenst! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Dank jullie wel!! ❤️ Amylase alvleesklier, gamma gt en alat zijn boven de normaal waarde. Amylase was gister 164, nu 207.. Klinkt niet heel positief allemaal. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Sterkte Kimmey. Wat een ellende, Jacob. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Sterkte, ja!! Zo is er altijd iets wat je verlamd. En is het niet de wiet. Dan is het wel de drank of zo, het spookt maar in je hoofd. |
|||||||||
|
Sterkte! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Het lijkt wel een slechte soap ondertussen.. Naar huis gestuurd met Oxycodon deze keer. Einde van de ochtend voor de 3e keer deze week 7 buisjes bloed af laten tappen, mijn urine voor de 3e keer gratis (want ja je kan er blijkbaar volgens streamers dik aan verdienen) weggeven en afspraak bij de huisarts. Een kijken of ik vanmiddag SEH van UMC utrecht mag bekijken van binnen. Rob Geus zou man, man, man roepen. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Sodetering. Wanneer weet je meer over je bloed? Sterkte iig. Oxycodon is alweer geen flauwekul. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
| Index / Algemeen |