![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Dat is qua uitslag, behandeling en advies inderdaad behoorlijk karig, zeg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Verstandig inderdaad. Met dit soort dingen wil je ook gewoon niet te lang blijven modderen, zeker niet zonder te weten wat het precies is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Op de kop af, nu een maand bezig. Ben er wel klaar mee zeg maar Ga niet voor de lol naar het ziekenhuis. Alhoewel er wel mensen bestaan die dat dus WEL doen. Maargoed die kunnen beter in de bovenkamer nagekeken worden. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Dit hoor ik dus erg vaak. Ook uit eigen ervaring. Vaak wordt dan maar overgegaan op symptoombestrijding. Daarom heb ik ook (En ik weet dat het niet goed is) een 'gaat wel over' mentaliteit aangenomen. Een pijnstillertje kan namelijk ik ook wel bij de kruidvat halen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Echt een schrikbarend belachelijk antwoord, ik zou haar ook 'zomaar wat buikpijn' toewensen. Maar eigenlijk weet je nu gewoon al dat je weer pijn gaat krijgen, kan je niet nu contact opnemen met het UMC en kijken wat ze daar nu al kunnen doen? |
|||||||||
|
quote: Ja dat zou kunnen, maar wil even afwachten of het erger word. Hoe meer pijn, des te groter de kans dat ze iets in het bloed kunnen vinden ook. Ben wel een beetje klaar met de SEH , maargoed als het moet dan moet het. Vandaag even paracetamol erin, proberen wat te sporten, boodschappen, de was etc! Gaat helaas ook allemaal door met of zonder pijn. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2026 9:59] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Dat klinkt wel als een logische reden om het nog even aan te zien inderdaad. Alles gaat gewoon door, maar kan je het wel een beetje verdelen over de dagen? Straks overvraag je jezelf nog. Of heb je hulp in je omgeving die je zolang even wat kan helpen? |
|||||||||
|
quote: En toen had die persoon plotseling ook buikpijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ik doe het allemaal zelf! Lig soms ook wel even op bed hoor. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Dan doe ik aan geweld tegen medisch personeel en daar atz ik niet achter [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2026 18:07] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Nou, oa medisch personeel jankt daar wel over, maar als ze zo reageren zoals bij jou snap ik wel dat iemand af en toe flink over de flos gaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Oh dat had ik graag gedaan hoor,geloof mij! Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
| Index / Algemeen |