IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Infecties, botbreuken, ernstig trauma of gewoon de mannengriep? (ziekenboeg) Vorige pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2026 11:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat is qua uitslag, behandeling en advies inderdaad behoorlijk karig, zeg.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2026 11:48 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2026 11:43 schreef Ralph het volgende:
Dat is qua uitslag, behandeling en advies inderdaad behoorlijk karig, zeg.

Vooral toen ze zei 'we hebben allemaal wel eens buikpijn' brak mijn klomp.
Onderzoek de afgelopen maand, biopten etc zeggen iets anders, maar dan heb je zn kut basis arts in opleiding die alles via een tekstboek doet.
Zei ook meerdere malen dat ook tijdens een ontsteking is mijn crp (ontstekingswaarden) nooit verhoogd. Toch bleef ze eraan vast houden dat het niet kan.
Toch raar dat tijdens een alvleesklierontsteking EN maagzweer de crp niet verhoogd was

Maargoed, als er weer iets is wat ik niet vertrouw mbt dezelfde pijn, word het het UMCU ipv Ede.

Het is de lichtinval ;')

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2026 11:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Verstandig inderdaad. Met dit soort dingen wil je ook gewoon niet te lang blijven modderen, zeker niet zonder te weten wat het precies is.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2026 11:52 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2026 11:50 schreef Ralph het volgende:
Verstandig inderdaad. Met dit soort dingen wil je ook gewoon niet te lang blijven modderen, zeker niet zonder te weten wat het precies is.

Op de kop af, nu een maand bezig.
Ben er wel klaar mee zeg maar
Ga niet voor de lol naar het ziekenhuis. Alhoewel er wel mensen bestaan die dat dus WEL doen. Maargoed die kunnen beter in de bovenkamer nagekeken worden.

Het is de lichtinval ;')

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2026 4:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2026 11:05 schreef Kimmey het volgende:
Ja!
Nou het viel allemaal tegen, want ze weten niet waar het vandaan komt.

Dit hoor ik dus erg vaak. Ook uit eigen ervaring.
Vaak wordt dan maar overgegaan op symptoombestrijding.

Daarom heb ik ook (En ik weet dat het niet goed is) een 'gaat wel over' mentaliteit aangenomen.

Een pijnstillertje kan namelijk ik ook wel bij de kruidvat halen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 26-03-2026 7:16 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2026 11:07 schreef Kimmey het volgende:
Nou ik voel mij een beetje afgescheept.
Ze zei 'we hebben allemaal wel eens buikpijn'

Toen zei ik ook, dit is niet zomaar buikpijn. Dat verschil merk ik echt wel. Maargoed Gelderse Vallei Ede is sowieso een kut ziekenhuis.
Mocht ik weer pijn krijgen of iets dan bel ik direct naar UMC Utrecht want daar is toen ook de galblaas verwijderd en is universitair.
Nu eigenlijk gewoon wachten of ik wel of geen pijn krijg.

Echt een schrikbarend belachelijk antwoord, ik zou haar ook 'zomaar wat buikpijn' toewensen.
Maar eigenlijk weet je nu gewoon al dat je weer pijn gaat krijgen, kan je niet nu contact opnemen met het UMC en kijken wat ze daar nu al kunnen doen?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-03-2026 9:58 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2026 7:16 schreef Grafzerk. het volgende:
Echt een schrikbarend belachelijk antwoord, ik zou haar ook 'zomaar wat buikpijn' toewensen.
Maar eigenlijk weet je nu gewoon al dat je weer pijn gaat krijgen, kan je niet nu contact opnemen met het UMC en kijken wat ze daar nu al kunnen doen?

Ja dat zou kunnen, maar wil even afwachten of het erger word.
Hoe meer pijn, des te groter de kans dat ze iets in het bloed kunnen vinden ook.

Ben wel een beetje klaar met de SEH , maargoed als het moet dan moet het.
Vandaag even paracetamol erin, proberen wat te sporten, boodschappen, de was etc! Gaat helaas ook allemaal door met of zonder pijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2026 9:59]

Het is de lichtinval ;')

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 26-03-2026 15:37 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Dat klinkt wel als een logische reden om het nog even aan te zien inderdaad. Alles gaat gewoon door, maar kan je het wel een beetje verdelen over de dagen? Straks overvraag je jezelf nog.
Of heb je hulp in je omgeving die je zolang even wat kan helpen?

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2026 15:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 maart 2026 11:48 schreef Kimmey het volgende:
Vooral toen ze zei 'we hebben allemaal wel eens buikpijn' brak mijn klomp.
Onderzoek de afgelopen maand, biopten etc zeggen iets anders, maar dan heb je zn kut basis arts in opleiding die alles via een tekstboek doet.
Zei ook meerdere malen dat ook tijdens een ontsteking is mijn crp (ontstekingswaarden) nooit verhoogd. Toch bleef ze eraan vast houden dat het niet kan.
Toch raar dat tijdens een alvleesklierontsteking EN maagzweer de crp niet verhoogd was

Maargoed, als er weer iets is wat ik niet vertrouw mbt dezelfde pijn, word het het UMCU ipv Ede.

En toen had die persoon plotseling ook buikpijn?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-03-2026 18:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2026 15:37 schreef Grafzerk. het volgende:
Dat klinkt wel als een logische reden om het nog even aan te zien inderdaad. Alles gaat gewoon door, maar kan je het wel een beetje verdelen over de dagen? Straks overvraag je jezelf nog.
Of heb je hulp in je omgeving die je zolang even wat kan helpen?

Ik doe het allemaal zelf!
Lig soms ook wel even op bed hoor.

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-03-2026 18:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2026 15:42 schreef Natural Disaster het volgende:
En toen had die persoon plotseling ook buikpijn?

Dan doe ik aan geweld tegen medisch personeel en daar atz ik niet achter

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2026 18:07]

Het is de lichtinval ;')

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2026 18:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nou, oa medisch personeel jankt daar wel over, maar als ze zo reageren zoals bij jou snap ik wel dat iemand af en toe flink over de flos gaat.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-03-2026 18:09 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2026 18:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Nou, oa medisch personeel jankt daar wel over, maar als ze zo reageren zoals bij jou snap ik wel dat iemand af en toe flink over de flos gaat.

Oh dat had ik graag gedaan hoor,geloof mij!

Het is de lichtinval ;')

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com