![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Matig…beterschap Kim. |
|||||||||
|
Beterschap, Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ja matig is het zeker Dank u dank u allen ❤️ Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Ook namens mij veel beterschap Kimmey! Winter is coming |
|||||||||
|
Ik hoop dat je in ieder geval snel wat minder pijn zal hebben, 3 weken bijna alleen vloeibaar is best lang. Dat je maar snel weer beter mag worden. Ik doe overigens niet aan fruitmandjes. ![]() |
|||||||||
|
Kim, is Nutridrink niet ideaal voor de komende weken? |
|||||||||
|
quote: Heb wel zin in chocolade want vrouw, maar beter even geen chocolade quote: Daar is niet over gesproken. vloeibaar, eiwitrijk zoals eitjes, suikervrij en vetarm. Al met al dus alles wat lekker is, mag niet Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Net de huisarts aan de lijn gehad, heb gisteravond laat pijn aan de lever/galblaas kant erbij gekregen. Moet eind van de ochtend ontstekingswaarde laten prikken, als die onder de 20 zit moet ik zelf even bellen met de MDL (maag lever darm arts) voor overleg hoe en wat. Als hij boven de 20 is, gaat de huisarts een plan maken. Het houd niet op, niet vanzelf Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Ik hoop voorlopig even laai update: Ik heb goed en slecht nieuws Het goede nieuws is, ik hoef niet meer naar de SEH. Het slechte nieuws is.. ik krijg volgende week een inwendige echo onder narcose. Ik krijg volledige narcose en dan gaan ze met een camera en naaldje via de mond mijn maag, alvleesklier, bijnieren, galblaas plek en lever bekijken. Als er een biopt nodig is, nemen ze die gelijk af. Mag dezelfde dag naar huis maar het gebeurt wel onder algehele narcose. Het is dus even afwachten op afspraak van de anesthesist en de echo afspraak. Voor nu pijnstillers en het eet advies aanhouden. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 27-02-2026 16:02] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Heftig! Heb je wel zekerheid, maar hoe dat allemaal gaat, heftig! Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Iemand nog iets van Kimmey vernomen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Niets, nee. Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
Net hebben ze er hier eentje per ambulance laten afvoeren. Kreeg ineens pijn in de rug en begon wartaal uit te slaan. Ook niet helemaal tof. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Ik ben er!! Donderdag echo grafie onder narcose.. Zo makkelijk komen jullie niet van mij af. Ben net onkruid, ik verga ook niet zo makkelijk Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Goed zo!!! Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
quote: Dat is ook niet oke.. Al bericht hoe het met hem/haar/het gaat? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Het houdt je van de straat. Neuh, sterkte! quote: Longembolie, hij is ook alweer thuis gelukkig. Allemaal goed behandelbaar, maar denk niet dat we die nog terug gaan zien. Zit nu een jaar van zijn pensioen af, heeft er al totaal geen zin meer in hier en met een longembolie ben je met gemak tussen de drie en twaalf maanden onder de pannen. Ik vermoed dat hij die tijd gewoon thuis gaat uitzitten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Nou ja, er kan tussen je vorige newsflash en donderdag veel gebeuren qua symptomen, pijn ed. En het was in ene stil. En geen nieuws is niet altijd goed nieuws als er medische problemen zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Heftig. Sterkte Kimmey. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Daar heb je een punt. En is lief Het enige wat ik het afgelopen weekend en op heden merk is extreme vermoeidheid en pijn rechts onder in de buik. Pijnstillers en diazepam zijn op het moment mijn grootste vrienden. Hopelijk donderdag duidelijk, en anders wachten tot 18 maart. Heb dan een afspraak met de MDL arts en word er sowieso gekeken of het aan mijn dagelijkse meditatie kan liggen. Alcohol is het sowieso niet, want drink alleen op concerten. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Zoekende op alvleesklieronsteking schotelt de AI van Google dit voor: ![]() Drankgebruik sluit je al uit, dus blijven er twee over. Je medicatie of misschien een nasleep van je recente galstenen/galblaasverwijdering. Donderdag of de 18e weet je het, hopelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dit is misschien niet het moment om doktertje te gaan spelen, ND. Veel sterkte Kim! |
|||||||||
|
Ow maar ik zat ook al te denken aan dezelfde 2 opties als ND. Weet niet of ik gelijk al iets te horen krijg hoor. Meer dan afwachten kan ik niet doen helaas. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
| Index / Algemeen |