IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Now Playing Vorige pagina | Volgende pagina
Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2023 11:47 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 03-07-2023 3:05 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht



quote:
Op 1 juli 2023 10:54 schreef Tanteloos het volgende:
Beter laat dan nooit! Bekend met ander eerder werk van de band?

Het was niet het eerste dat ik van BaN hoorde. Ben ook grote fan van 'Deus Salutis Meae'. Ik heb het overduidelijk wel meer voor de koude steriele industrial kant van BaN.

Ultima Thulée beluisterde ik vele jaren geleden. Was volgens mij het eerste dat ik van de band hoorde. 'The Son of Hoarfrost' vind ik een geweldig nummer, maar de rest van de plaat trok ik minder om één of andere reden. Misschien moet ik het nog eens een herkansing geven.

Heb ook het eerste deel van de 'What Once Was... Liber' trilogie beluisterd, maar dat vond ik wat minder.

De eerste 'Disharmonium' heb ik enkele nummers van gehoord, maar die bevielen mij totaal niet. Toen een paar weken geleden dan dat nummer van de tweede telg in de reeks werd gereleased dacht ik dat het wederom niet mijn ding ging zijn. Maar tot mijn verbazing vond ik het een geweldig nummer. Betere sound dan Disharmonium 1 en vond het ook gewoon veel dreigender.

Afgelopen zaterdag beluisterde ik dus 'Lovecraftian Echoes', is mij ook heel goed bevallen. Veel sterker werk dan dat 'Disharmonium' album van vorig jaar vond ik.

Van de 'Memoria Vetusta' reeks verwacht ik dat ik enkel het eerste deel goed ga trekken.

Volgende die aan een luisterbeurt gaat onderworpen worden zal MoRT zijn. Daar verwacht ik, ondanks de slechte ratings her en der, toch wel veel van.

En dan heb je nog de 777 reeks en 'The Mystical Beast of Rebellion', die wil ook nog eens beluisteren.

Beetje gehoord van Hallucinogen, maar was totaal mijn ding niet. Veel te vrolijk

Ow ja, ik beluisterde ook 'The Veil of Osiris' van Children Of Mäani. Die vond ik ook goed

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 03-07-2023 3:37]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-07-2023 14:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht



Alles kapot.



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-07-2023 19:19 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-07-2023 19:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-07-2023 20:07 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-07-2023 20:21 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-07-2023 22:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Disma - Lost in the Burial Fog


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-07-2023 10:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht



Het belichaamt alles wat er volgens de metal-elite mis is met deathcore maar ik ga er goed op tijdens het code kloppen. Later dit jaar op Dynamo Metalfest ook maar eens even de mosh brengen bij deze heren.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-07-2023 11:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/





When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 06-07-2023 11:44 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2023 10:29 schreef Negatieveling het volgende:


Het belichaamt alles wat er volgens de metal-elite mis is met deathcore maar ik ga er goed op tijdens het code kloppen. Later dit jaar op Dynamo Metalfest ook maar eens even de mosh brengen bij deze heren.
Heh? Sinds wanneer is er weer een Dynamo Metalfest?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-07-2023 19:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-07-2023 20:55 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Noorse prog!



bub


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 07-07-2023 22:32 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht



That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 7:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Gave hoes.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 08-07-2023 23:33 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Dat eerste nummer


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 09-07-2023 0:20 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-07-2023 6:34 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-07-2023 13:01 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-07-2023 19:35 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Prog plaat van het jaar.



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-07-2023 21:31 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht




bub


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 11-07-2023 10:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 11-07-2023 18:18]


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-07-2023 7:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 15-07-2023 7:55 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-07-2023 8:10 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen