IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Now Playing Vorige pagina | Volgende pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-06-2023 20:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2023 21:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Carry On


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Poeperoni
Usericon van Poeperoni
Posted 19-06-2023 12:38 by Poeperoni Wijzig reactieProfiel van PoeperoniQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-06-2023 18:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Desperate Measures


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 21-06-2023 10:34 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht



That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 23-06-2023 10:34 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 23-06-2023 15:55 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Geen idee waarom, maar bij zomerse temperaturen heb ik altijd zin om Forgotten Woods te luisteren...





Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-06-2023 21:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Leuke cover.



bub


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 24-06-2023 2:27 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Gisterennacht:







Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-06-2023 22:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

De rap is mwos... de muziek is mjammie , wat een details



When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-06-2023 17:47 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 27-06-2023 11:23 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2023 19:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Despise You
Wu-Tang Clan
Dropdead

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-06-2023 20:00]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-06-2023 23:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht



Wat een geweldige knoeiboel allemaal. Volgens mij is dat This Is Hardcore altijd wel een mooi feestje. Misschien maar eens naartoe gaan.

En liefde voor hate5six omdat het veel van dit soort shows online zet. Te gek.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-06-2023 9:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zijn die kungfu moves ook in deze scene een dingetje?

Wel gaaf zo vlak bij de band dat publiek, cool


When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-06-2023 9:50 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Komt inderdaad heel erg intiem over allemaal.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-06-2023 10:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Super performance, top muzikanten



When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-06-2023 10:57 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-06-2023 20:06 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 28-06-2023 21:55 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Gisteren mijn eerste kennismaking gehad met 'The Work Which Transforms God', de vierde langspeler van de Franse kwaliteits black metalband Blut Aus Nord.

Ik dacht altijd dat deze plaat te eentonig ging zijn nadat ik er enkele nummers van had beluisterd. Boy, was I wrong.

Een ongelooflijk koude, machinale industrial sound is wat Vindsval ons hier ten gehore brengt. Zelden heb ik black metal zo kil weten klinken als op deze plaat.

De eentonigheid waar ik voor vreesde viel ook enorm mee. De riffs worden dan wel lang aangehouden, er gebeurt constant van alles door allerhande effecten en plotse tempoversnellingen.

De plaat is voor een groot deel van de tragere soort. Op tijd en stond wordt er een sneller nummer tussen gegooid, wat de (her)beluisterbaarheid alleen maar ten goede komt.

De meeste industrial black metal leunt dichter aan bij metal dan industrial. Bij dit album is het net omgekeerd.

Ik heb er een nieuw favorietje bij



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2023 22:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2023 9:31 schreef Fusion het volgende:
Zijn die kungfu moves ook in deze scene een dingetje?
Zonder kungfu geen scene. Doel is de lucht zo hard mogelijk te raken. Of om lucht van de grond op te rapen en in de lucht te gooien.

Playlist vandaag:
Dropkick Murphys (shit)
Drug Church
Dryft
Red Hot Chili Peppers


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-06-2023 23:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ben weet dingen.

Het is overigens ook toegestaan om denkbeeldige dwergen met een spinning back kick te elimineren.



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-06-2023 5:00 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2023 23:37 schreef Negatieveling het volgende:
denkbeeldige dwergen
Gaat dat over de dames in die scene?


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2023 10:53 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2023 10:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2023 21:55 schreef Steel Jaw het volgende:
Gisteren mijn eerste kennismaking gehad met 'The Work Which Transforms God', de vierde langspeler van de Franse kwaliteits black metalband Blut Aus Nord.

Ik dacht altijd dat deze plaat te eentonig ging zijn nadat ik er enkele nummers van had beluisterd. Boy, was I wrong.

Een ongelooflijk koude, machinale industrial sound is wat Vindsval ons hier ten gehore brengt. Zelden heb ik black metal zo kil weten klinken als op deze plaat.

De eentonigheid waar ik voor vreesde viel ook enorm mee. De riffs worden dan wel lang aangehouden, er gebeurt constant van alles door allerhande effecten en plotse tempoversnellingen.

De plaat is voor een groot deel van de tragere soort. Op tijd en stond wordt er een sneller nummer tussen gegooid, wat de (her)beluisterbaarheid alleen maar ten goede komt.

De meeste industrial black metal leunt dichter aan bij metal dan industrial. Bij dit album is het net omgekeerd.

Ik heb er een nieuw favorietje bij


Beter laat dan nooit! Bekend met ander eerder werk van de band?


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen