IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Now Playing Vorige pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-04-2024 22:19 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-04-2024 22:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Necrot - Drill the Skull


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-04-2024 14:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Grace Cummings - Storm Queen



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-04-2024 17:21 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

In the Nightside Eclipse. Komt uit de autoplayer maar is evengoed wel een cd waar ik ietwat enthousiast over ben.


Follow the freezing moon...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-04-2024 1:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geheimen van de maan - slechte lucht, uitwasemingen van rottende materie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 28-04-2024 16:27 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

https://www.youtube.com/watch?v=bHbwsXtZ7eg&t=2050s
Blood Countess - 21-08-1614 ( van de plaat Occulta Tenebris )


Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 29-04-2024 23:54 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht



Nou, deze plaat prikkelt mij toch helemaal niet meer zoals ze dat ooit deed. Vooral in de snelle stukken is het nogal een rommeltje.

Qua songwriting nog altijd wel een sterke plaat. Maar het is dus de productie waar ik mij soms aan ergerde.

En ja, we zijn nu meer dan een decennium na het moment dat ik deze plaat voor het eerst hoorde. Ondertussen wel tal van albums gehoord die deze Paracletus overstijgen.

@DuncanMcDane: als je een YouTube link post zet je je link tussen volgende commando's: [ youtube ] [ /youtube ]
Uiteraard de spaties voor en na 'youtube' weglaten


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 30-04-2024 10:44 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Nieuwe Darkthrone...

Meh...


DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 30-04-2024 13:07 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

quote:

@DuncanMcDane: als je een YouTube link post zet je je link tussen volgende commando's:[ youtube ] [ /youtube ]
Uiteraard de spaties voor en na 'youtube' weglaten


Dank Steel Jaw, ik ga het meteen proberen.



Deze draait hier opvallend veel. Uit Baskenland. In de verte hoor ik iets Finsterforstachtigs.


[Dit bericht is gewijzigd door DuncanMcDane op 30-04-2024 13:10]


Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 04-05-2024 23:33 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht



Het latere elektronische werk van Manes kan mij toch niet altijd overtuigen. Er gebeurt soms wat te weinig in voor mij.



Veule is het eenmansproject van Camille Giraudeau, die we kennen van Stagnant Waters en Void en die ook een verleden heeft bij Smohalla. Met dit nieuwe project wil hij een ode brengen aan mid 90's black metal. Dit is zijn eerste demo waarop hij bij momenten cleane vocals gebruikt waardoor het wel wat weg heeft van een Ved Buens Ende. Muzikaal gezien had er wel iets meer diepgang en variatie in gemogen. De productie is ook heel dun, maar het is dan ook een demo uiteindelijk.



Deze debuutplaat van het Oude Egypte-aanbiddende Nile heeft niet veel uitleg nodig denk ik. Kernwoorden: bruut, snel en technisch.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-05-2024 23:35 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2024 22:15 schreef MetalJan het volgende:
Necrot - Drill the Skull

Lekker is die


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen