|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
signature |
|
Weer een interessante plaat van het Poolse Wędrowcy~Tułacze~Zbiegi. Op 'Marynistyka Suchego Lądu', hun tweede langspeler, krijgen we weer meer bevreemdende experimentele post-punk. Af en toe gaat het richting jazz en er komen soms ook elektronische invloeden aan te pas. Alhoewel de leden van deze band vooral naam gemaakt hebben bij de betere black metalbands van Polen, is er van metal, op een occasioneel verdwaalde blastbeat hier en daar, weinig te bespeuren. Wie graag eens iets rustiger en experimenteler wil beluisteren kan dit alvast eens uitproberen. |
|
Slavia - Pissdrained Castles Of Gold That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
The Wounded - The Sky Is Ours |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
signature |
|
quote: Ja! Mooi! |
|
Hoezo heb ik al die jaren geslapen op deze keiharde blackmetalplaat dan??? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Mijn eerste kennismaking met een album uit de '777' trilogie van BaN. Degelijke plaat, zoals we gewoon zijn van onze Franse vrienden. Maar nergens zo geniaal als de ijskoude industrial madness die ik van hen gehoord heb op platen als 'The Work Which Transforms God' en 'Deus Salutis Meae'. |
|
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
DHG - Interstellar Nexus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Reverorum ib Malacht - Demo 09 That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Lil Wayne - I Am Not A Human Being Weer een betere plaat dan de vorige. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Lil Wayne - I Am Not A Human Being Weer een betere plaat dan de vorige. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Godsamme dubbelposts in 2024 "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Draconian - The Sacrificial Flame ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
quote: Zeer sterk dit, lang geleden dat ik het nog eens draaide |
|
quote: Het was zeker niet slecht. Maar had er toch iets meer van verwacht eigenlijk. De experimentelere stukken vond ik minder geslaagd. Had ook iets meer variatie verwacht, het is soms wat teveel van hetzelfde. Wel benieuwd naar hun tweede plaat. Op die plaat speelt Bjarni Einarsson mee, die o.a. bij Sinmara, Slidhr en Wormlust speelt. Dat album is ook geproduced door Stephen Lockheart, die voor veel IJslandse black metal bands de productie verzorgde. Plaat zou meer richting IJslandse black gaan, wat wel logisch is als je ziet wie er aan meewerkt. |
|
Ja, deze vind ik leuk. Mis alleen de solo op het eind. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 13-01-2024 9:00] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |