|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit album kwam voor mij uit het niets aanvliegen via youtube, was meteen verkocht en dat gevoel bleef na meerdere luisterbeurten. Straf debuut! |
|
quote: Had gemist dat er al een opvolger was (uit 2021 blijkbaar), lekker plaatje ook hoor! Meer straight forward en minder 'occult' dan hun debuut. Iets meer 'IJslands' inderdaad, maar ik hield net van de wat meanderende, uitwaaierende stijl van hun debuut. Sowieso een leuke band. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hauntologist - Hollow Nieuwe Darkside project. Klinkt zoals gevreesd als een slap Mgła aftreksel. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Gisteren Thunderdome 1, nu Thunderdome 2 playing. Leuk, zo'n bluetooth speaker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Amorphis - Against Widows (live) |
|
|
|
Nieuwe band met (ex-)leden van Children Of Bodom, Wintersun en Finntroll. Technisch, melodieus, en het rockt als de tering. Sterk visitekaartje! Vox Clamatis in Deserto |
|
|
|
|
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
|
|
Paar dagen geleden: Ik was er enkele jaren geleden al eens aan begonnen, maar toen kon dit album mij niet echt boeien. Nu dus voor het eerst volledig beluisterd, en ik weet begot niet waarom ik het jaren geleden niet goed vond. Wat een geweldige plaat is dit zeg! Smerige black metal met progressieve elementen erin verwerkt. Gevarieerd, dynamisch. Loved it |
|
Zal het ook nog eens opnieuw proberen, wie weet. Np: Mohombi - Bumpy Ride "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Absoluut, topplaat van een onderschatte band! |
|
Craft onderschat? Ik dacht dat dat een redelijk gevestigde bm naam was? Is weet ik niet. Iig. Thunderdome 5. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Best of CCR. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Thunderdome 6. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hellraiser vol.1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Genesis - Selling England by the Pound "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |