![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Interessant inderdaad. Dus een vaccinatie voorkomt de spiraal van infectie die tot een ontregeld immuunsysteem leidt, wat tot nu toe de belangrijkste oorzaak was van het ernstige verloop van infectieziekten. En juist dat ontregelde immuunsysteem zou dus schijnbaar een poort kunenn zijn voor het heropleven van een slapende kanker. Ben benieuwd naar de verdere onderzoeken. Hou ons op de hoogte Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Lekker bezig, dat nature.com https://www.volkskrant.nl/wetenschap/coronaprik-geeft-immuuntherapie-tegen-bepaalde-vormen-van-kanker-vleugels-blijkt-uit-onderzoek~b546291c/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F https://www.nature.com/articles/s41586-025-09655-y "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Ik las "kanker vleugels" Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
Zag je het streepje niet? "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/fda-intends-put-most-serious-warning-covid-vaccines-cnn-reports-2025-12-12/ quote: Zal Willem Engel nu met een stijfje op de bank zitten? |
|||||||||
|
https://x.com/WybrenvanHaga/status/2010983270398230903 Wybren Van Haga, voorheen het enige lid van het ondertussen ter ziele gegane BVNL, haalt oude koeien uit de sloot inzake het coronabeleid. Wat heeft hij nodig? Uw geld! Geld om een rechtszaak tegen de overheid aan te spannen. Wat hebben we hieraan vraag ik me dan af. Het is ongeveer 5 jaar geleden dat die hele situatie plaatsvond, en ondertussen gewoon het verleden. Winter is coming |
|||||||||
|
Vergeet Corona. Het Ebola virus komt er weer aan. Dat is het virus van die ene film, en echt levensgevaarlijk. https://nos.nl/artikel/2614536-dodental-ebola-uitbraak-in-congo-loopt-op-mogelijk-zeldzame-variant Winter is coming |
|||||||||
|
Daar is toch elk jaar wel een uitbraak van? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
https://x.com/widtvoet/status/2066471665777647740 quote: Voor het bijbehorende filmpje klik de link, of niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
![]() Ik heb de film nog steeds niet gezien. |
|||||||||
|
Ben je weer aan het projecteren? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Als hij projecteerde zou hij de film toch juist wél kunnen zien? Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ha! Corona! Ja, rare tijd was dat. Winter is coming |
|||||||||
|
Was? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Ja. De "wacht maar..." periode is inmiddels voorbij. Alles is weer terug naar normaal behalve dan dat de shop nog steeds afhaal only is. Hadden vroeger echt goede tosti's. |
|||||||||
|
De dierenarts van ons doet alleen nog maar aan afspraken op tijd, dat was voor corona vrije inloop. Dit is beter. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
De kapper is ook nog zo'n corona legacy, tegenwoordig alleen op afspraak. Maar mij hebben ze niet, ik heb m'n zaakjes naar een lokale barbier verlegd en die scheren je halve gezicht eraf voor amper doekoe. Winter is coming |
|||||||||
|
quote:Heerlijke tijd! Oprecht van genoten! Die lockdowns, die avondklok... 's Ochtends vroeg naar de traiteur, om 14:00 het zaterdagavonddiner opdienen, 18:00 de mezcal, whisky, en calvados op tafel.. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Het is niet zo dat ik per se genoten heb van de corona-periode. Het gebrek aan concerten vond ik bijvoorbeeld echt ruk, en het feit dat ik niet even ergens wat kon gaan eten vond ik ook redelijk vervelend. Dat ik als volwassen man door de overheid kreeg opgelegd dat ik in mijn eentje geen avondwandeling meer mocht maken was redelijk absurd. Buiten dat paste de corona-tijd mij verder prima; bijna alles wat er nodig was, deed ik blijkbaar al van nature. Lekker alleen zijn en mensen mijden, what's not to like? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Was in de periode dat ik toch al geen concerten bezocht, en thuis gewoon lukraak 'oude' CD's draaide, zonder naar nieuwe aanwas opzoek te zijn. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
De sample kaasjes en snijvleesjes zijn ook nog niet terug. |
|||||||||
|
Maarja, geen kinderen, tuin groot genoeg voor borrel/bbq, stabiel werk/inkomen dat gemakkelijk vanuit huis kan (ik zit nog steeds in mijn coronasetting qua dat, de werkgever heeft meer vastgoed afgestoten in die periode dan qua personeelsbestand eigenlijk kon). Dat weegt allemaal natuurlijk ook mee. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |