![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Die eerste kerst hebben wij onszelf ingegraven/opgesloten met een schandalige hoeveelheid eten en dranket z'n; m tweeën een bacchanaal van vier dagen gehouden. Eerste pasen was ook prachtig. De horecagroothandel had veel teveel. Toen echt leuk, mooi en lekker gekookt. Leuke natuurwijn erbij waar ze ook vanafmoesten. Drie dozen gekocht.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ik zit sowieso bijna altijd binnen, ik heb er weinig last van gehad. Wat me vooral bijgebleven is, op het werk werden vrouwelijke collega's haast niet goed toen ze eindelijk, op afspraak natuurlijk, naar de action mochten om zooi te kopen. Joepie! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Oja, afhaalmenu's bij goede restaurants was ook zo heerlijk! Vooral Héron, waar je met eigen bakjes moest langskomen. En inderdaad heel veel drank gekocht en gedronken als 'support' voor brouwerijen en wijnhandels. Mooi was die tijd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik heb ook genoten van die tijd ja, dus jullie zijn niet de enigen. Mijn stamkroeg/restaurant had goede afhaalmaaltijden dus die heb ik rijkelijk gesponsord, net als Rock City Brewing hier om de hoek met afhaalcraftbiertjes vanuit een kraam op het terrein er achter. Alle stomme collega's moesten thuis blijven en ik was hier benoemd tot coronahulpsheriff als de coronacoördinator™ er niet was. Beetje driftig AFSTAND, MONDKAPJE en VERKEERDE TRAP gillen naar mensen. En die ene collega die al dertig jaar altijd hetzelfde toonladdertje fluit, lukte dat ook niet meer vanwege de mondkapjes. Heerlijk. Jammer van het gebrek aan concerten en dat ik niet naar Griekenland kon toen mijn moeder ongeneeslijk ziek werd, maar soit. Die heeft het gelukkig net lang genoeg uit weten te houden tot het wel weer kon. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |