![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Nu vind ik ook best dat je een vereniging mag veroordelen op hun tolerantie voor rotte appels. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
quote:Jazeker. Maar hij heeft ook slechte dingen gedaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
quote: “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: Ik vernam dat hij het juist niet uitsluit dat enkelingen dat gedaan hebben. Impliceert dat hij het niet afkeurt. Maar stelt er wel niks van af te weten. En FDF wijst altijd naar LTO, das niks nieuws. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
FDF is de knokploeg van De Heus. Heeft weinig met beschermen van boeren te maken. Maar vooral met beschermen van belangen van de brokjesfabrikanten (naast De Heus Agrifirm, For Farmers etc.) en de brokjesvervoerders (Van Triest etc.). |
|||||||||
|
Net bij Jinek vernomen dat we weer eens allemaal heel erg bang moeten worden. Waarvoor? A.I. A.I. is een grote bedreiging voor onze veiligheid wordt gesteld, en kan, hou je vast, tot het uitroeien van de mensheid leiden zo stelt men vast. Alexander Klöpping klopte de boel mooi op en ging doemvaardig in op de voorzetjes die Jinek hem gaf. Zo is laatst het proces van hacken aan A.I. overgelaten, en die was er erg goed in. Dan zouden alle alarmbellen op rood moeten gaan en moeten er snel regels en beperkingen op A.I. ingesteld worden, zo stelde men. Nóg iets om ons zorgen over te maken kortom dus. Gaan we niet aan de klimaatverandering ten onder, of de overal aanwezige Russen, dan gaan we wel door A.I. structureel naar de vaantjes. Zelf maak ik me he-le-maal geen zorgen over A.I.. Maar hoe zit dit eigenlijk met de gemiddelde forummitglieder, zijn jullie wel bezorgd, en verder; hoe beïnvloedt de angst voor A.I. je dagelijks leven? Winter is coming |
|||||||||
|
Als de angst voor A.I. je dagelijks leven serieus beïnvloedt heb je volgens mij grotere problemen dan A.I. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik ben bang dat we nog wel wat lelijk artwork kunnen verwachten van AI vwb metal releases. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
En verder wacht ik het oordeel van Elite af, zoals we dat doen op dit forum. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Deze wil ik jullie niet onthouden. https://jandijkgraaf.substack.com/p/hagiografie-tim-hofman quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/wetenschap/6409848/mercurius-verschrompelt-als-een-rozijn-maar-wordt-niet-lichter.html Komt allemaal door die Mercuriaanse kutboeren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ik ben hier wel echt een oude brompot in. Niet omdat ik geloof dat A.I. alles zou kunnen wat er geroepen wordt, maar door de dingen die slechter worden omdat het door A.I. overgenomen wordt. Beïnvloed het mijn dagelijks leven? Eigenlijk wel. Dit soort items werken me wel degelijk op de bloeddruk. Het is manipulatie. Het is afleiden van wat er echt aan de hand is. Wat er namelijk echt aan de hand is is dat de twee 'Frontier model' koplopers geen weg naar de winstgevendheid hebben die de investeringen en de waarderingen zou verantwoorden. Ik erger me aan hoe het een al bizar fenomeen als Search Engine Optimization zover geautomatiseerd heeft dat het internet elke dag minder bruikbaar wordt. En de marketeers zijn nu bezig met hetzelfde geintje voor chatbots. "Voor wie is dit?" - > Niet voor jou en mij. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Eerlijk is eerlijk, je kunt AI niet de schuld geven van het kwaad dat marketeers (de term alleen al) aanrichten. Ze hebben nu alleen een krachtiger stuk gereedschap wat ze nog minder goed begrijpen dan de gereedschappen die ze daarvoor al hadden. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Ik ben erg voorzichtig met AI omdat het er best vaak naast zit. Stel: - Je wil iets kopen en vraagt AI of het een goed produkt is. - AI speurt vervolgens het internet af. - Nou is algemeen bekend dat de mensen met negatieve ervaringen deze het snelst op de digitale klaagmuur plempen. - AI baseert zijn oordeel op deze reacties hoewel er misschien wel 99% goede ervaringen tegenover staan die niet eens op het web komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
En als je zelf gaat zoeken op tzhe InterWebz dan vind je die goede reviews wel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Natuurlijk vind je die. Kom je überhaupt wel eens verder dan ZM, Geenstijl en Buttkicken? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Dat moet je aan XXL vragen. Als je zelf de positieve reviews kunt vinden dan kan AI dat niet aldus XXL. Althans zo komt zijn post over. En hoe weet je of er 99% goede reviews zijn als die niet op internet komen? Waarom zou je daar overgens AI voor gebruiken. Google -> [apparaatnaam] review -> enter en tadaa. En GeenStijl in je broekje. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-09-2026 9:32] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: En een goede ervaring is niet hetzelfde als een review. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-09-2026 9:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ik vind AI handig als ik rubrics beoordelingsmodellen, afvinklijstjes en andere saaie meuk volgens de regels moet maken. Wel houd ik dan een tweede of derde scherm ernaast om te checken of Copilot de goede bronnen gebruikt heeft, want de bronnen die ik moet gebruiken ken ik zelf nog van mijn opleiding. Als je zelf de nodige achtergrondkennis hebt, is AI, ondanks het stroom- en waterverbruik, wel een goede tijdsinvestering. Je kunt in een half uur doen waar je vroeger een halve dag voor nodig had, dus onder de streep bespaar je toch. Maar er zijn wel veel mitsen en maren: -Je moet geen persoonlijke informatie in de modellen gooien, je weet niet wat een provider hiermee gaat doen. -Je moet uitkijken hoe je te traceren bent, en daar een beetje de mechanismes voor kennen. -Je moet een goede prompt kunnen schrijven die overal rekening mee houdt. -Je moet wel achtergrondinformatie in je eigen harses hebben om te weten of je geen foute informatie gebruikt. Ik vind AI retehandig, maar heb ook het voordeel dat ik cursussen heb gehad om er enigszins verantwoord mee te leren werken. Maar ik maak me wel zorgen over bv. sommige van mijn leerlingen, die kritiekloos AI als bron voor al hun informatie gebruiken zonder na te denken. Scherder geeft in zijn boek 'Liever moe dan lui' op wetenschappelijke wijze uitleg over hoe dit tot 'verdomming', intellectuele luiheid of zelfs 'brainrot' kan leiden. AI lijkt me weer een extra slag in de desinformatie, waarmee mensen die kritiekloos denken weer extra 'dom' gehouden of gemaakt kunnen worden. Als je bronnen in jouw eigen interessegebied en bias aanhoudt, kun je ook extra vastroesten wat dat betreft. Daarom ben ik bv. zo blij met de fitties hier die ik met Kwelgeest heb of met ND, omdat zij niet binnen mijn bubbel zitten en me daardoor met de benen op de grond kunnen houden. Het grootste gevaar van tegenwoordig vind ik dat mensen alleen maar media, bronnen en andere mensen gebruiken die bevestigen wat ze toch al vinden. Daarom heb ik bv. dat boek Migratiemagneet Nederland van Jan van de Beek over migratie ook gelezen. En praat ik daarover met een vriend die actief is binnen FvD. Op een vergelijkbare manier zou je eigenlijk ook met je internetbronnen moeten omgaan, i.p.v. alleen maar de Volkskrant of de Correspondent te lezen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Goede ervaring, review, recensie, noem het zoals je wilt. Als ze niet op internet staan vind AI ze daar niet en jij ook niet. Als je zelf reviews leest kun je vaak ook zien wat men wel of niet positief/negatief vindt. Dat geeft toch iets meer info dan die is goed en die is slecht. Ik heb weleens reviews gezien waarin men zat te miepen dat de doos waarin het apparaat verpakt zat/verstuurt werd wel iets kleiner kon. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-09-2026 10:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik ben wel weer klaar met je eindwoordfetish. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ah ok, je zit nog steeds in je zure stuip. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
AI. Ik kom het vooral tegen bij het speuren naar advertenties op Marktplaats. Standaard riedeltjes met "luisterervaringen en ...belevingen icm het item is in gebruikte maar functionerende staat" zeggen mij al voldoende; jij hebt geen flauw benul wat je verkoopt. Gaan we dus niet op de bonnefooi geld naartoe sturen of de oude schicht voor aanzwengelen. Gebruik het zelf niet en ben vooralsnog niet van plan om dat te gaan doen. Sommige maten gebruiken het wel voor het werk, als een eerste opzet voor een artikel of schema. Scheelt ze inderdaad tijd maar het corrigeren en uiteindelijk in iets presenteersbaars gieten moeten ze gewoon helemaal zelf doen. Dus als een extra tool in de toolbox. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|||||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |