![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wat snap je niet aan ongevraagd door de strot duwen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Exact dit. Als we willen dat deze groepering ook emancipeert, kunnen we onderhand ook weleens eisen aan ze stellen. Let wel: dat is iets anders dan dat we ze wegzetten als een groep waar niks mee te beginnen is of die we afkeuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Je kunt wel steeds met andere vragen op de proppen komen, maar leg nou eens uit wat hier voor jou zo erg aan is. Waarom is het erg als je met een regenboog geconfronteerd wordt? En heb je ook zo'n sterke reactie als je een reclame ziet van een product dat je nooit koopt omdat je het niet lust? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Laat maar, jij bent niet te redden. Nou dit nog dan, niet met producten want kromme vergelijking maar wel met pallievlaggen en destijds dat blm gezever. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-09-2026 11:01] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Maar er valt niks mee te beginnen, en ik keur moslims/islam af. Het is een levensvijandige ideologiePUNT Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: We hebben hier op de campus ook wel eens een club jongemannen van TFP/Civitas Christiana die in pak en voorzien van banieren, bodycams en militaire kapsels door een megafoon anti-abortus leuzen staat te verkondigen. Beïnvloeding gaat ook veel heimelijker dan via een conservatief-christelijk equivalent van de predikende salafist. Wat denk je van influencers en social media? Lekker anekdotisch bewijs hoor, maar toen ik laatst korte tijd een instagramaccount had om vooral op de hoogte te blijven van muziek, heb ik uit interesse eens een avondje de feed gevolgd. Binnen de kortste keren kreeg ik een fitboy in Hate Forest shirt die me naast workouttips ook vertelde dat het verdedigen van je traditionele gezin je plicht! is; hatelijke AI memes over de regenboogcommunity; enzovoorts. Nu is dit natuurlijk een boreale niche die mij past als een jas, maar wat ik probeer te illustreren: die shit staat vól actieve en passieve beïnvloeding, gemaskeerd als lifestyle/humor/doomscrollmaterie. Daar zijn kinderen helemaal niet tegen opgewassen. |
|||||||||
|
Lijkt alsof iedereen de eigen larp wat te serieus aan het nemen is. Maak er weer gewoon een hobby van. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
quote:Ik durf te betwijfelen dat we het hier over een conservatieve christen hebben. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote:Maar dat is het helemaal. En daarom is de (zelf)censuur als het op grappen over de islam aakomt ook zo schadelijk. Je ontneemt de mogelijkheid tot relativering. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Wat ik vaak lees en hoor is dat het 'wordt opgedrongen', maar ik vraag me dan ook altijd af wat dan precies het probleem is. Kijk, als ik beelden van de pride-manifestatie op het nieuws zie denk ik zelf ook 'té-ring, wat een aanstellerij, is dat nou nodig?', maar dat denk ik bijvoorbeeld ook als ik beelden zie van darts- of schaatspubliek, carnaval of om het even welke band met corpse paint. Op een slechte dag kan ik me er zelfs aan ergeren. Maar de vraag blijft dan wat me precies wordt opgedrongen in elk van deze gevallen. Herenliefde, terminale domheid, wansmaak...? Volgens mij wordt me niets opgedrongen; ik word hoogstens geconfronteerd met iets wat ik persoonlijk 'stom' vind. Dat kan best onaangenaam zijn (shoutout naar de hordes middelbare vrouwen in oranje outfits die naar 'Groots met een zachte G' gingen in mijn thuisstad), maar op geen enkel moment wordt mij toch iets opgedrongen in de zin dat mijn persoonlijke levenskeuzes actief worden gestuurd door een persoon of partij van autoriteit? Persoonlijk sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om te kunnen leven met wat ergernis. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-09-2026 12:48] “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote:Ik snap van mensen dat ze zo denken. Zelf ben ik optimistischer ingesteld wat hen betreft. Maar ik denk wel dat we met ons typisch Nederlands cultuurrelativisme ons eigen graf gegraven hebben de afgelopen decennia. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Exact. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Wat ik in nieuwsberichten over andere landen ook wel lees is dat daar allerlei beperkingen worden opgelegd aan alles wat openlijk niet-hetero is om 'het gezin te beschermen'. Dat vind ik ook altijd zo moeilijk te begrijpen. Hoe wordt een gezin precies bedreigd door iemand die openlijk homoseksueel is? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-09-2026 17:44] “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: Maar ND, dat weet je toch? De clowntje Saters uit de samenleving blijven net zolang doormiepen tot 1 (zegge: één) van de volgende opties van toepassing is: 1. Blijven drammen tot je of toegeeft zodat ze toch menen gelijk te hebben. 2. Blijven drammen tot je vol op het orgel gaat zodat ze kunnen zeggen "Zie je wel." bij voorkeur aangevuld met "ExTreEmReChTs". Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: https://nos.nl/artikel/2630617-inspectie-waarschuwt-pfas-in-pesticiden-is-groeiend-gevaar-voor-drinkwater quote: "Niet de bron" is simpelweg niet zo. Er is een sowieso een aandeel maar het is niet rechtlijnig op die kaart te bepalen wat de bron is. Het artikel beschrijft ook dat die middelen met PFAS sterk in opkomst zijn. Dus dat kan historische gewasbescherming een kleiner aandeel had en industrie een groter aandeel en dat die ontwikkeling nu omgekeerd is, toch wel belangrijk om rekening mee te houden. Daarnaast vergeet je de herkomst van het water, in sommige gebieden is dat diep grondwater wat al lange tijd (soms decennia tot eeuwen heeft kunne infiltreren en dus nog weinig pfas bevat.) Op de kaart zie je de duingebieden oplichten. Waterwinning gaat daar door oppervlaktewater uit rivieren in duinplassen te filteren, de doorlooptijd is vrij kort. PFAS uit achterliggend stroomgebied, dus juist ook landbouw wordt daar meegenomen. Nu denk ik wel dat de PFAS fabrieken historisch een groot aandeel gehad kunnen hebben en randstad is zeker ook niet vrij ervan. Maar je gaat te kort door de bocht om de bron alleen in dat gebied aan te wijzen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/klimaat/6410872/verbazing-in-tweede-kamer-lagere-belasting-op-gas-blijkt-niet-te-kunnen.html “Om aanspraak te maken op geld uit het Europese coronaherstelfonds, heeft Nederland namelijk afgesproken om de energiebelasting op aardgas te verhogen.” De EU, een volkomen gefaald en totaal doorgeslagen project. Opdoeken of terug naar de roots waar het initieel voor is opgericht. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-09-2026 19:49] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Het is toch echt het kabinet Rutte dat die afspraak met de EU gemaakt heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Kaag1 bedoel je? Klopt, maar die afspraak zou er niet zijn als de EU bij hun roots was gebleven ipv de zich overal mee bemoeiende dictatuur die het nu is. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-09-2026 19:59] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Komrij waarschuwde voor 2000 al voor de grote bestuursmoloch die de EU sluipenderwijs aan het worden was. Maar we hoeven er als burgers ook helemaal niet in mee te gaan. Toch doen we dat massaal.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat iedereen inderdaad vrij volgzaam is. Sinds afgelopen week is het advies om voor acht dagen eten in huis te halen als functie van wat bangmakerij. Toch zullen de meeste mensen gewoon dit advies volgen denk ik. Winter is coming |
|||||||||
|
Ik heb dat ook zonder advies wel in huis. Altijd al gehad om eerlijk te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Mwa we zijn aardig verwend, toeleveringsketens van nu hebben weinig buffer. We zijn zeer afhankelijk van stroom en internet. Je hoeft er geen Russen bij te halen om tot een heftig scenario uit te komen. Kijk hoe hard het gaat met onze bruggen En heftig is natuurlijk relatief met maar één paar daagjes moeite met aanlevering. Ik vraag me af hier iedereen volgzaam is, ik denk juist dat de meeste mensen denken dat het wel meevalt. Of niet tot de volle 8 dagen voorraad komt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
Ik koop/kocht sowieso altijd al veel tijdens aanbiedingen en 1+1 gratis enzo. Daarnaast 1x per maand inkopen in duitsland. Dan heb je al snel genoeg in huis om het 8 dagen (Lees: helemaal een weekje dus waar hebben we het over?) vol te houden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: In het verleden was na mijn salarisbetaling de rekening in de kroeg betalen en de rest van de maand amper geld voor eten hebben al heftig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |