![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
De vraag stellen is hem beantwoorden, zo blijkt weer. Maar dat was van tevoren natuurlijk alweer duidelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Je moet niet alles zo serieus nemen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik neem altijd alles serieus. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Heb je meestal een pc op zak? Aaah, die goede oude tijd, voor de smartphone, dat je pas thuis achter de pc weer wat kon posten. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Ik post meestal vanaf het werk, en thuis vanaf de laptop of pc. Korte reacties vanaf mobiel gaan nog wel maar bij langere stukken tekst zit ik te veel met autocorrect te kloten. En als ik me bedenk dat er halverwege nog een bijzin bij moet of zo gaat het zoals hier boven gewoon gruwelijk mis. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Vroeger hadden we hier alleen pc's zonder internet. Nu al jaren wel, maar ik doe geen persoonlijke dingen op die pc van het werk. Misschien een leesbril? Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Autocorrect en woorden automatisch aanvullen/voorstellen sowieso uitschakelen. Da's gewoon altijd kut. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Ik kan daar prima mee omgaan, maar ik vind de mobiele layout van dit forum er gewoon te ruk voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Zo doe ik dat inderdaad nog steeds, en de mensen vanaf 35 jaar tot mijn leeftijd ook. Probleem is dat nieuwe docenten zichzelf vaak graag willen bewijzen, en bijvoorbeeld ook energiedrank en vapes af wil pakken, terwijl ik vooral probeer aan te geven dat ik moet ingrijpen als ik het zie en dat ze vooral dat moeten proberen te voorkomen. En dat ik ook moet ingrijpen als ze helemaal apezat of anderszins onder invloed verschijnen. Als je er dan eentje betrapt die helemaal van de kaart is, moet je dan natuurlijk wel een voorbeeld stellen en diegene naar huis sturen of op een andere manier de wacht aanzeggen. Daarna loopt de rest van de groep meestal weer wel binnen de lijntjes, zij het al dan niet oogluikend toegestaan in overtreding af en toe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Knap lullig trouwens ook voor die 78 leerlingen die niet in overtreding waren, dit. Erg negatieve insteek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote:Dit dus ook inderdaad. Of even aan de vingers ruiken als je weet dat ze stiekem een meisje op hun kamer hebben gehad... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik lees het al: Er worden weer eens noest indianenverhalen gefabuleerd. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Bats zal de peoprandjes wel onder de nagels vandaan hebben geknappeld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Die berg is inmiddels zo populair dat het niet lang meer duurt tot die zo afslijt en z'n hoogte kwalificatie moet afstaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
Gewoon een hek omheen zetten. Sowieso van de zotte dat netuurliefhebbers van over de hele wereld er heen vliegen om daar een stukje te gaan wandelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Hier gaat dat soort toch ook met hun zure bakkes de 'natuur' in. En dan krijgen de boeren de schuld dat het slecht gaat met de natuur. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik heb niet de indruk dat de mensen die de Mount Everest beklimmen het beste te typeren zijn als natuurliefhebbers, laat staan als klimaatactivisten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik had ook beter 'natuurliefhebbers' kunnen schrijven bedacht ik me achteraf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ook dat niet volgens mij. Dat pretenderen die bucketlist-thrillseek mensen toch niet? Backpackers in Thailand zijn toch ook geen ‘natuurliefhebbers’, omdat ze toevallig natuur tegenkomen? Voorop staan avontuur, vreemde cultuur en jezelf leren kennen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Mooie omschrijving. Die had ik idd even over het hoofd gezien. Edit: En thailand associeer ik hoofdzakelijk met geile mannetjes die van bil willen met minderjarige ladyboys. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-09-2026 9:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Mensen met dreadlocks en een hond aan een touw.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |