|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Atomic Chapel ja. Wat een briljant nummer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind de soundscapes tussen de nummers erg fijn, dan kun je even weer tot rust komen. |
|
quote: Helemaal mee eens! Ik heb hem nog maar 2 x kunnen luisteren maar ik vind hem echt erg goed. Wat een riffing ook. Die kuttige 1349drumsound past zelfs heel erg goed op deze plaat. Ik snap niet dat ze opeens met zoiets kunnen komen, knap. Eerder werk vind ik niet echt tof, dit wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom zingt de zanger (afgaande van dat bovenste nummer op myspace) door zo'n grijze plastic rioolbuis? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-06-2010 14:25] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Omdat het kan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+1 signature |
|
Nu voor het eerst de neue aan het luisteren. Ja het beukt en ragt allemaal wel lekker, maar it misses *oomph*... |
|
Nieuwe track: |
|
Net als al hun vorige materiaal megasaaie black. Ongelofelijk dat deze band zo populair is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Sufste band ooit! Op de NLDM-scene na dan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Entrapment schopt megareaat net zoals zovele Nederlandse DM bands. Maar ja, jij houdt van SubRosa dus op smaak hebben we jou nog nooit kunnen betrappen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dood- en doodsaai inderdaad. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Entrapment heeft zuigart. Dat luister ik niet. Kan niet iets zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nee dat SubRosa is heeft indrukwekkende art, NOT Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Eigenlijk wel, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik heb je wel op Roadburn dit jaar gemist om dit over en weer SubRosa gezeur in real life voort te zetten, schat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hopelijk volgend jaar weer. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: En anders gewoon eens als we elkaar tegen komen in D3DH onder het genot van een goed biertje. EDIT: Maar terug on-topic. ZOals altijd megasaaie meuk dus weer van 1349. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 15-04-2014 19:27] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wel aardig nummer, niet heel boeiend maar ook niet verkeerd. Als ik zou moeten kiezen tussen dit en Tyranny wist ik het wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:('''': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Matig nummer ja. Demonoir was lang niet slecht, al missen ze wel de pit van de eerste drie platen tegenwoordig, heb ik de indruk. Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.metal-hammer.de/video-audio/premieren/article637632/hoert-das-neue-1349-album-massive-cauldron-of-chaos-hier-zuerst.html Lekker trashig wel. |
|
Dat tweede nummer lijkt wel Darkthrone (anno nu) dat versneld wordt afgespeeld. Hafgufa |
|
Het pleit voor ze dat ze elke keer iets anders doen, maar ik had op een album gehoopt wat zwaar leunde op de voorganger Demonoir. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |