|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, al staat er nog steeds niet zoveel op. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Veel minder dan dat het eerst was kon haast niet, dus wat dat betreft is het een verbetering. In Februari stond er nog 'This site will be up and running durin fall 2003'. Irritant trouwens dat die foto's als een soort van slideshow gaan op het gallery-gedeelte van de site. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gaaf, ook meteen maar even bestellen dan . |
|
@#$#$#$#$lekkerhhhhhh 1349 een verademing. Luister naar de troms van Frost |
|
Nou vertel: is de nieuwe album te pruimen??? There is no religion higher than Truth! |
|
Heerlijk album, moet een beetje groeien. Maar het raast er weer op los! F*ck hippies |
|
"Hellfire" is inmiddels ook alweer uitgelekt, ben hem nu voor de 2e keer aan het luisteren, wat me als eerste opvalt zijn de vocalen, totaal anders dit keer... minder pit, geen distortion oid? Voor de rest is de productie iets minder 'modderig' , maar verder klinkt het prima! Veel 'groove' hehe.. Maar weet nog niet wat ik over de vocals moet zeggen.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: tis nog geen 24 oktober hoor, of je moet al in de VS wonen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Kijk eens naar de datum, snotneus! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik noem jou ook niet bij de voornaam toch? None of us are saints - Albert Fish |
|
Je mag me best Y noemen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
enfin, nieuwe plaat "Hellfire" mag er best zijn tot nu toe.. laatste nummer (titelnr.) is nog wel het meest indrukwekkend. Simpel, oldschool, vette riffs en iets indrukwekkender vocaal werk... nummer duurt 13m en 49s jaja.. hehe [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-10-2005 14:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vette plaat, die nieuwe! Misschien wel net iets beter dan de vorige. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zojuist ook het grootste deel van de nieuwe gehoord en hij bevalt me wel, ligt een beetje in het verlengde van Beyond The Apocalypse, maar wel beter. Alleen heb ik wel het idee dat 1349 steeds meer een show-of band is voor Frost. Niet dat dàt erg is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik kan deze band op cd, niet luisteren zonder aan een duracel konijntje te denken. Suck my piss |
|
quote: Ai! Daar was ik al bang voor. Ik heb nu 1 nummer gehoord en dat viel me een beetje tegen. Inderdaad veel groove en weinig blastbeats. Ik mis de bijtende agressie die de vorige albums wel hadden. Ik hoop dat de rest van het album beter klinkt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja ik heb em hier ook, ik heb em nu 2 keer gehoord. puik plaatje wel. binnenkort dan ook maar eens achter het oudere werk aan... No meat is sweater |
|
quote: Hahaha. Mwa vind het nogal saai, gaaf drumwerk, maar dat is het dan ook wel... |
|
Ik vind het ook goed saai ja. 'kBen eigenlijk wel benieuwd hoeveel stof er op die CD van hun zit die ik destijds blind heb aangeschaft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb er twee geloof ik. Maar als ik ze allebei twee keer heb gedraaid is het veel |
|
Dat nieuwe album "Hellfire" vind ik echt stukken beter te pruimen dan het oude werk! De songs zitten beter in elkaar (wat minder gericht op puur blasten), de produktie heeft meer "body" en de vocals zijn ook wat meer gedefinieerd en gevarieerd. Echt goed Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Heb de nieuwe cd heel veel gedraaid vandaag en ik sluit me voor 100% bij je aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Count me in!!! Heb hem gisteren voor het eerst gehoord en was erg onder de indruk. Ik dacht dat het werk in hevigheid zou afnemen . . .niet dus!!! Als naar Celestial Deconstruction geluisterd wordt schieten woorden tekort. There is no religion higher than Truth! |
|
Ik ben bij 1349 eigenlijk blijven hangen bij Liberation, . Vet album, vooral het nummer Pitch Black rost een hoop omver. Daarna uit het oog verloren. Ik ben benieuwd in december, als ze niet cancellen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |