|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
1349 gaat deze maand de studio in om de opvolger van het in mijn oren geniale "Hellfire" op te nemen Interview: http://www.chroniclesofchaos.com/articles/chats/1-1032_1349.aspx VET!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nice!!! ik zoek die mini signature |
|
quote:Gaaf! Hellfire is geweldig.. |
|
Het afsluitende nummer van Hellfire is geniaal. Goed nieuws. |
|
Inderdaad. "Do you want me to burn?...", geniaal slepend nummer Zin in in ieder geval ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Eind vorig jaar live gezien, maar ik vond de geluidskwaliteit een beetje behelpen. Verder wel lekker bruut. Tof concert She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
mijn 1349 ste post telt dat ook? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Volgens mij is 1349 zwaar fan van de laatste Mayhem. Blastbeats hebben plaatsgemaakt voor ambient-soundscapes en doom-achtige tempo's. Het lijkt wel een compleet andere band. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klinkt in ieder geval interessant, ben benieuwd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hij klinkt iig heel erg lekker, maar verwacht geen typische 1349. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat hoeft ook niet per se, bands mogen van mij best wel sterk veranderen, hehehe. Als ze maar met iets goeds terugkomen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wauw, ik ben het eens met ZelThor De bovenstaande beschrijving klinkt interessant, die plaat kan zeer zeker nog wel eens goed uitpakken dan! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ah zo te lezen ga ik 1349 voor het eerst interessant vinden. |
|
quote: Ja, iemand op het Graspop forum zei ongeveer hetzelfde erover als jij. Het maakt me wel benieuwd Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmmm, interessant. Weer eens wat anders dan dat geraas. |
|
Hier dus 1349 heeft een e-card online gezet waarop een paar nummers van hun nieuwe plaat te horen zijn: http://www.candlelightrecords.co.uk/digital/ecard/1349/1349_Ecard.html Dit lijkt totaal niet meer op de sound van hun vorige albums, maar ik vind het eerlijk gezegd best goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ongelofelijk Wat is dit? Ik vind het eigenlijk wel cool, maar inderdaad complete verandering "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Klinkt inderdaad erg anders, ik weet nog niet wat ik er van vind. |
|
Klinkt wel aardig. |
|
Tegenvallend. Maargoed, eerst het album maar even afwachten. |
|
Hmm, ik ben nog niet overtuigd, voor zover dat kan van 2 nummers, maar dit kan nog wel een interessante plaat worden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Langzame shit daar bij 1349 indd... |
|
Beschrijving van Count Usher klonk een stuk beter dan de e-card. Maar wel interessant, hele album maar afwachten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |