![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
1349 gaat deze maand de studio in om de opvolger van het in mijn oren geniale "Hellfire" op te nemen ![]() ![]() Interview: http://www.chroniclesofchaos.com/articles/chats/1-1032_1349.aspx VET!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
nice!!! ik zoek die mini signature ![]() |
|
quote:Gaaf! Hellfire is geweldig.. ![]() ![]() |
|
Het afsluitende nummer van Hellfire is geniaal. Goed nieuws. ![]() |
|
Inderdaad. "Do you want me to burn?...", geniaal slepend nummer ![]() Zin in in ieder geval ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Eind vorig jaar live gezien, maar ik vond de geluidskwaliteit een beetje behelpen. Verder wel lekker bruut. Tof concert ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
mijn 1349 ste post ![]() telt dat ook? ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Klinkt in ieder geval interessant, ben benieuwd ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hij klinkt iig heel erg lekker, maar verwacht geen typische 1349. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dat hoeft ook niet per se, bands mogen van mij best wel sterk veranderen, hehehe. Als ze maar met iets goeds terugkomen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wauw, ik ben het eens met ZelThor ![]() De bovenstaande beschrijving klinkt interessant, die plaat kan zeer zeker nog wel eens goed uitpakken dan! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ah zo te lezen ga ik 1349 voor het eerst interessant vinden. ![]() |
|
quote: Ja, iemand op het Graspop forum zei ongeveer hetzelfde erover als jij. Het maakt me wel benieuwd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hmmm, interessant. Weer eens wat anders dan dat geraas. ![]() |
|
Hier dus ![]() 1349 heeft een e-card online gezet waarop een paar nummers van hun nieuwe plaat te horen zijn: http://www.candlelightrecords.co.uk/digital/ecard/1349/1349_Ecard.html Dit lijkt totaal niet meer op de sound van hun vorige albums, maar ik vind het eerlijk gezegd best goed. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ongelofelijk ![]() "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Klinkt inderdaad erg anders, ik weet nog niet wat ik er van vind. ![]() |
|
Klinkt wel aardig. ![]() |
|
Tegenvallend. Maargoed, eerst het album maar even afwachten. ![]() |
|
Hmm, ik ben nog niet overtuigd, voor zover dat kan van 2 nummers, maar dit kan nog wel een interessante plaat worden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Langzame shit daar bij 1349 indd... ![]() ![]() |
|
Beschrijving van Count Usher klonk een stuk beter dan de e-card. Maar wel interessant, hele album maar afwachten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |