|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Op het eerste gehoord klinkt het allemaal weer prima in orde, alleen heeft de vorige plaat mij geleerd niet te vroeg te juichen (ik meen te herinneren dat toen de previews ook niet echt representatief waren voor het hele album). We wachten geduldig af... |
|
quote: Er bleef nauwelijks wat van hangen. Zie ook mijn review van destijds: geen score... Bijdehandje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Niet te vinden dit topic... Nieuwe 1349 gaat Demonoir heten, komt op 27 april uit en is hier is te streamen: http://stereogum.com/342612/stream-1349-demonoir/franchises/haunting-the-chapel/ [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-04-2010 11:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Klinkt wel weer errug fijn Por Vida |
|
Ik ga zo eens goed voor die nieuwe cd zitten, ben benieuwd. Het doet maar even pijn! |
|
Ik ben ook benieuwd, die vorige was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Kan me zeker wel bekoren, die nieuwe Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmm, gezien we qua muziek wel het 1 en ander overeen hebben moet dat vast wel goed komen dan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja, ze grijpen weer terug naar de oude sound. Frost mag weer als vanouds op die drums rammen . Niet alles is even overtuigend dan vroeger, maar het komt aardig in de buurt, dat is zeker. Alleen jammer dat er maar 6 'echte' nummers op staan, maar goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nou, ik ben niet teleurgesteld. Maar een extreem 'WOW' gevoel bleef ook weg. Het luistert lekker weg, het nummer wat mijn aandacht trok was toch wel Demonoir. Ja hij gaat wel vaker beluisterd worden hier Het doet maar even pijn! |
|
Briljante groei plaat. Zeer gelaagd waardoor het blijft boeien. |
|
Kick voor Hypnos Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een knaller van een plaaaaat! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Liberation blijft geniaal Ik ben érg benieuwd naar Demonoir, die ga ik straks eens luisteren! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klinkt goed! Lekker snel en hard, de agressie is in ieder geval terug. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hij is nu aan 't laden, ben erg benieuwd. Hopelijk heeft 'ie wat weg van Liberation. |
|
Daar heeft-ie in ieder geval meer van weg, dan van die laatste, gelukkig maar. Nog wat vaker luisteren, maar ik geloof dat hij wel bevalt! |
|
quote: Dan van Revelations of the Black Flame? Komt dat even goed uit! |
|
Precies, die heb ik geloof ik 2 x geluisterd, daarna nooit meer. |
|
Deze band heeft mij nooit echt kunnen boeien pas bij Revelations vond ik het juist een beetje interessant worden. |
|
Demonoir is echt bere-vet! Hun vorige album was niet echt mijn ding maar dit nieuwe album kon nog wel eens hun beste tot nu toe zijn. Heerlijke razende, old school black metal. Een sneeuwstorm aan geweld en duisternis. 1349 doet me op dit album af en toe zelfs denken aan Immortal ten tijde van Battles in the north (qua riffs en tempo) terwijl een nummer als Psalm 77 dan weer wat weg heeft van Satyricon in hun Rebel extravaganza tijd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Inderdaad, gave plaat weer! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
+veel Atomic Chapel en Devil of the Desert zijn momenteel een dagelijks voorbijkomend ritueel "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |