|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
de bandnaam vindt ik trouwens 1 van de best gekozen namen ooit: 1) het jaartal 1349, de zwarte dood in noorwegen 2) bestaat alleen uit cijfers, andere bands/artiesten die dat ook hebben ? 3) in alfabetische volgorde staan ze altijd helemaal bovenaan( playlists, catalogus etc) . |
|
quote: Trui! |
|
luister niet echt veel black metal maar Hellfire bevalt me erg goed. |
|
Ik had er flink de spreekwoordelijke pest (huhu) in vorig jaar, na hun optreden. Het enige nummer dat ik écht vet vind is Pitch Black, maar die speelden ze niet! |
|
quote: Ja, dat bedoel ik ook. Zonder Frost zou de band vast ook wel bekend zijn geworden. Aan de andere kant: Frost achter de trommels geeft denk ik wel een meerwaarde, niet alleen vanwege de snelheid maar ook omdat Frost op zich al een bekend figuur is binnen de scene. Zo krijg je, denk ik, zowieso al wat sneller aandacht. Maar ik denk niet dat ze daar dáár om hebben gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-06-2006 20:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Frost is gewoon een heerschdrummer, daarom wil een band vast wel zo'n drummer in hun band. |
|
Frost is anders bij 1349 gaan drummen omdat hij de band zo gaaf vond. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Sjongejonge, gelukkig vindt hij niet alteveel bands gaaf dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: He dat is wel aardig van m dan |
|
quote: Hij heeft anders in aardig wat bandjes zitten trommelen. Verder vind ik het drumwerk van 1349 het enige wat me echt kan blijven interesseren, zonder Frost vind ik het een heel stuk minder interessant. Ik denk dan ook dat 1349 nooit zo'n stempel heeft kunnen drukken zonder hem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als dat de enige bands zijn die hij gaaf vindt, heb ik alsnog medelijden met hem Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik zou jaloers zijn. Het zou me ongeloofelijk veel geld gescheeld hebben. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Haha! Goed punt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, ik kan je melden dat dat bv. totaal niet voor mij geldt. 1349 heeft natuurlijk een strakke drummer en dat hoor je, maar ik ga toch echt voor het IMO superieure songmateriaal en de variatie op "Hellfire". Ik vond alles daarvoor eigenlijk helemaal niet zo boeiend -- hypersnel, maar ja, wat boeit dat nou. Er zijn een miljoen acts hypersnel. Verder vind ik Frost helemaal niet zo'n creatieve drummer of zo dus z'n prestatie wordt lichtelijk overdreven, IMO... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb ooit drie minuten verspild aan deze band, op de eerste Arnhem Metal Meeting. Dit vergeef ik mezelf nooit, wat een talentloos doodsaai zootje is dat zeg, nog nooit duurde een minuut zo lang. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Hahaha ja, dat optreden was echt teringjantje slecht. Wat een gemiste kans... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
op No Mercy waren ze anders helemaal niet (dood)saai Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ben ik het helemaal niet mee eens. Alsof Frost zelf alles schrijft binnen de band? De gehele nummers zitten goed in mekaar naar mijn mening. Dat Frost in de band zit word veel te veel uitgebuit....luister gewoon puur en alleen naar de muziek en trek dan conclusies. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-06-2006 17:13] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik luisterde eerst ook, TOEN vond ik t gaaf en TOEN kwam ik erachter dat Frost erin zat... Maar ik zocht juist die info op omdat ik de drums echt zo vond heerschen |
|
quote: Dus nu luister je het omdat Frost erin zit.. En Idd bij de AAM deel I waren ze sleeeeeeeeecht SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: , misschien was de geluidsman wel een talentloze zakkenwasser, want naar wat ik heb begrepen was het geluid knaken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klopt ja, maar hetgeen wat ik er toch het meest uit vind springen zijn wel de drums, vooral bij Liberation. Die ik persoonlijk het sterkste album vind. Het maakt mij niet uit verder of Frost drumt of Pietje uit de straat. Maar toch door de naam Frost in de band wordt sneller 'bekendheid' verworven. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Bullshit, ik luister het omdat ik de muziek goaf vond, en vooral de drums. Van tevoren wist ik niet dat Frost erin zat dus luister ik het niet omdat ie erin zit. Als er een of andere totaal onbekende aap in zat te drummen had ik t ook goaf gevonden (en een nieuwe favo drummer gehad ) |
|
quote: In R'dam ook, de keren dat ik ze daarvoor wilde zien, zegden ze af. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |