![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nooit gesnapt. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Album gedeeltelijk beluisterd, maar deze band kan ik voortaan wel negeren. Hellfire! ![]() |
|
Gezien hoe ze telkens weer met iets anders op de proppen komen is het best mogelijk dat de volgende je wel weer aanstaat toch? ![]() |
|
Dat is ook wel een beetje waar. Maar met de laatste 3 platen kon ik helemaal niets. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 26-09-2014 20:08] ![]() |
|
Demonoir is een zwarte draaikolk rechtstreeks de hel in man! ![]() |
|
Hoe spreken jullie de bandnaam eigenlijk uit??? En nu gaan we vegen ![]() |
|
Dertien negenveertig ![]() |
|
Demonoir is idd totale top shit (naar mijn smaak), echte goede zwarte prak dit zal het niet gaan halen maar klinkt allemaal wel lekker hoor! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
De nieuwe plaat kan mij totaal niet boeien. Jammer, ze hadden juist een apart geluid met Hellfire en Demonoir. ![]() |
|
mij ook niet helaas drumgeluid steekt me tegen, dat getik ![]() sommige riffs doen ook hard aan Immortal denken (Slaves) erg thrasherig ook allemaal, terwijl ik van 1349 vooral knetterharde black verwacht signature ![]() |
|
Is wel een ander soort black. Een ander genre. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ik vind die nieuwe juist een verademing. De "echte" nummers op Demonoir zijn gaaf, maar die instrumentale stukjes tussendoor erger ik me dood aan. ![]() |
|
quote: 'en' ???? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Demonoir is een typische album album IMHO, als je begrijpt wat ik bedoel. Aan 1 stuk van voor naar achteren luisteren, het komt over als 1 lange track met wat rustpunten! Juist die instrumentale tracks zorgen voor deze beleving. IMHO natuurlijk. ![]() |
|
VIO! signature ![]() |
|
quote:Stront in je oren? Ze hebben op elke cd er een paar trashnummers tussen staan. ![]() |
|
ik mag dan wel stront in mijn oren hebben, hier is het overgrote deel thrash ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |