|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nooit gesnapt. En nu gaan we vegen |
|
Album gedeeltelijk beluisterd, maar deze band kan ik voortaan wel negeren. Hellfire! |
|
Dat is ook wel een beetje waar. Maar met de laatste 3 platen kon ik helemaal niets. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 26-09-2014 20:08] |
|
Demonoir is een zwarte draaikolk rechtstreeks de hel in man! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben nooit echt fan geweest van deze band, teveel chaos om de chaos en de nummers duurden me altijd net te lang (de Dark Funeral ziekte) Maar deze nieuwe bevalt me dan wel weer, vooral die laatste nummers. Enslaved meets Hellfire, hahaha Hafgufa |
|
Hoe spreken jullie de bandnaam eigenlijk uit??? En nu gaan we vegen |
|
Dertien negenveertig |
|
Demonoir is idd totale top shit (naar mijn smaak), echte goede zwarte prak dit zal het niet gaan halen maar klinkt allemaal wel lekker hoor! |
|
quote: idd! |
|
De nieuwe plaat kan mij totaal niet boeien. Jammer, ze hadden juist een apart geluid met Hellfire en Demonoir. |
|
mij ook niet helaas drumgeluid steekt me tegen, dat getik sommige riffs doen ook hard aan Immortal denken (Slaves) erg thrasherig ook allemaal, terwijl ik van 1349 vooral knetterharde black verwacht signature |
|
Is wel een ander soort black. Een ander genre. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind die nieuwe juist een verademing. De "echte" nummers op Demonoir zijn gaaf, maar die instrumentale stukjes tussendoor erger ik me dood aan. |
|
quote: 'en' ???? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Demonoir is een typische album album IMHO, als je begrijpt wat ik bedoel. Aan 1 stuk van voor naar achteren luisteren, het komt over als 1 lange track met wat rustpunten! Juist die instrumentale tracks zorgen voor deze beleving. IMHO natuurlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
VIO! signature |
|
quote:Stront in je oren? Ze hebben op elke cd er een paar trashnummers tussen staan. |
|
ik mag dan wel stront in mijn oren hebben, hier is het overgrote deel thrash signature |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |