|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet geschoten is altijd mis Ik zal wel eens kijken welke bands er nog meer komen.Als er meer bevriende bands spelen kan ik wel eens vragen maar ik beloof niks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tof dan! Bedankt... En okeejjj... Nog maar een biertje dan, van die topic zou je bijna dronken worden, gegegege [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 27-11-2002 23:36] |
|
Ik houd er anders wel van om zo nu en dan goed dronken te zijn. Geeft weer andere dimensies aan het leven,haha TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat vinden jullie van het nieuwe album "Liberation" ? Ik vind het erg Frost is geniaal, de cd heeft een vuil geluid, kopen! I welcome you to a world pitch black |
|
WOW! Die Liberation CD heersch best wel! Ik wist niet dat Frost zo snel was met z'n handjes! Op het eerste gehoor een kruising tussen Cadaver Inc, Anaal Nathrakh, Satyricon en Mayhem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1349 is HEERSCH! Had ze op Inferno 2002 kunnen zien maar ik was wat laat en ze speelden in een "kleine" zaal (John Dee) waar ik echt niet binnen kon komen...stampesvol. Helaas dus niks gezien maar nog steeds dik! |
|
Heb ze gezien op Inferno 2002 in Oslo in de kleine zaal,op Inferno 2003 in Oslo in de grote zaal en op Hole in the sky in Bergen 2002. Dit is pas echte blackmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Liberation is inderdaad een gruwelijk harde plaat! Absolute soundtrack van Armageddon. Frost is wel HEEL erg snel! Die cover van Mayhem is ook heel goed gedaan. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ik heb ze op WFF gezien..en vond er geen flikker aan... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dit is wel gaaf 1349 bm met Frost op de drums |
|
Die drums op Liberation klinken best apart, maar wel donders snel Prima cd! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
vind het gitaargeluid op Liberation zo af en toe irriterend, verder is Buried by Time and Dust wel erg goed uitgevoerd We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Posted 09-08-2003 19:45 by Grom -------------------------------------------------------------------------------- 1349's 'Liberation' is wat mij betreft de black metal verrassing van het jaar. Ik hoorde hier en daar wat goede dingen erover en nu ik de schijf zelf heb kan ik niets anders dan bevestigen dat het gewoon een erg goed album is. De productie is wat wennen in deze tijden, maar hij doet sterk denken aan de oude vervlogen black metal tijden. [s]Satyr[/s] Frost van Satyricon bespeelt de drums op het album en gaat echt tekeer als een beest, hier en daar is wel goed de Satyricon sound te ontdekken. Tracklist: 1 . Manifest 2 . I Breathe Spears 3 . Riders of the Apocalypse 4 . Death March 5 . Pitch Black 6 . Satanic Propaganda 7 . Legion 8 . Evil Oath 9 . Liberation 10 . Buried By Time and Dust Wat mij betreft krijgt dit album een 8.0 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik wil jullie even attenderen op een heel ironische visie. Zoals jullie weten is 1349 het jaar dat The Black Plague uitbrak en heeft in totaal ongeveer 25 miljoen mensen uitgeroeid. Ik heb op het net een artikel gelezen die joden in verband bracht met de Zwarte Dood. Voor degenen die zich met dit specifiek gedeelte van de geschiedenis bekend willen maken, refereer ik naar dit artikel. Uit het gerefereerde artikel blijkt dat de toenmalige joden zijn veroordeeld wegens het proberen uit te roeien van het christendom: "By the fall of that year the rumor was current that these deaths were due to an international conspiracy of Jewry to poison Christendom." Wat ik zo ironisch vind is dat de band 1349 zich uitspreekt tegen het Christendom. In verband met de gebeurtenissen van het jaar 1349 lijkt het alsof de bandleden en de joden van die tijd 1 gemeenschappelijk doel hebben en hadden respectievelijk: namelijk het uitroeien van het Christendom. Now isn´t that ironic? There is no religion higher than Truth! |
|
Beetje vergezocht. |
|
quote: gaaf, ik wil ze ook wel ns graag zien. Las ergens dat ze rond september/oktober van plan zijn om door Europa te gaan touren. |
|
Misschien referen ze alleen naar een duister jaar van vernietiging van de mensheid. Niet alleen Christenen stierven, maar ook Joden. Het draait toch echt om de muziek trouwens |
|
quote: Dát dacht ik ook zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Het was de bedoeling om inderdaad in Belgie op te treden maar dat is voor zover ik weet van de baan dus dat word wachten op een volgende keer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yeah, Ook op Inferno 2003 gezien, Fucked...Wat een band! Eentje die weer terug gaat naar de oude dagen om het maar zo te formuleren |
|
quote:Ze hadden ook een erg gave licht show die avond met veel vuurwerk.Heeft heel veel gekost,dat optreden van hun maar het was zeker de moeite waard.In mijn ogen hun beste optreden tot dan toe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Libaration blaast best hard ja Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeer zeker niet verkeerd dit bandje.... al vind ik dat de nadruk wat teveel op blastbeats ligt, dat is helemaal niet nodig. Desalniettemin raast en scheurt het af toe behoorlijk hard door, goed werk. |
|
Liberation is een van mijn favoriete platen van de laatste tijd. Hulde F*ck hippies |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |