|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
tralala "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
1349e post "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Harde baas, jij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nu alweer 1353 "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hij kan mij na 3 luisterbeurten nog niet bekoren. Vind hem niet spannend genoeg. Misschien groeit dat nog...Maar voorlopig heb ik er nog weinig mee. |
|
Ik heb hem ook gehoord en het het valt me erg tegen (als het echt de uiteindelijke versie blijkt te zijn). Minder agressief en beukend dan de vorige platen, wel meer variatie en mid-tempo stukken. Een hele andere aanpak met veel ambient stukken (bijna de helft) die ik persoonlijk niks vind hebben. Het voegt in sommige nummers wel wat toe maar de plaat weet mij in zijn geheel niet te boeien. Drie vette nummers gehoord, vrij magere score lijkt me... |
|
Mensen met heimwee kunnen zich nog altijd tegoed doen aan "Tyrann" met in de gelederen: Draugluin (Tsjuder/Isvind), Antichristian (Tsjuder/Grimfist) en Seidemann (1349) Het geweldige debuut album "Shadows of Leng" komt later deze maand uit. http://www.myspace.com/tyrannlegion Want deze "Revelations of the Black Flame" doet mij helemaal NIKS!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nox op 26-05-2009 18:56] |
|
Tyrann is inderdaad erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kan er nog niks mee, en ik vraag me af op dat moment nog gaat komen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik denk er net zo over. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Siked! Geniale drummer antichristian.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +1 en zo; inderdaad erg goede plaat, en op een of ander webzine staat in de nieuwe versie (1 juni online) een interview met Seidemann van Tyrann... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een bizarre plaat, die nieuwe. Er staan eigenlijk maar 3 nummers op die ik wel goed vind: Serpentine Sibilance, Maggot Fetus en Uncreation. Dat ambient gedoe daarentegen kan me helemaal niet boeien. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hellfire vond ik gaaf. Moet ik wel eens de moeite nemen om dit te luisteren? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Als je van heel veel ambient rotzooi en drie en een half black metal nummer houdt... dan wel. Is het bonus cd'tje nog enigzins de moeite waard? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gewoon die drie nummers die ik vernoemde downloaden zal wel volstaan Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hopelijk weer wat in de richting van de eerste 3 albums. Revelations of the Black Flame vond ik toch niet echt geslaagd. Hoe vind je in godsnaam dit topic terug via de zoekfunctie btw? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik hoop ook op een terugkeer naar de sound van Hellfire. Wat een bruut album was dat... Revelation of the Black Flame was een mooie poging, maar geen geslaagde. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Van mij mogen ze ook een stuk meer terug naar het oude geluid. Hoewel Hellfire een geweldig album is, hoeft een deel 2 van mij ook weer niet perse, maar met Revelations kon ik toch erg weinig. Van mij mogen ze deze poging laten varen. |
|
Hoop dat ie beter wordt dan revelations... ja. Die vind ik niks aan. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Beestig nummer! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jep, zeker en vast in orde. Toch wel een opluchting hehe. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1 Een verademing na de bagger van de laatste plaat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |