|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, slim hoor. Ik heb nog een plectrum van SLayer gevonden.. Helemaal vergeten dat ik dat had!! eentje van Hanneman... btw, wanneer krijgen we de foto's van de meet and greet te zien? Ikke benieuwd!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-07-2002 14:29] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
graspop was machtig.Vooral het feit dat ik op de foto sta met Osten Bergoy,drie kussen heb mogen geven voor zijn 32e verjaardag en van alle bandleden een handtekening heb. Helaas vaak platgedrukt geweest tegen de hekken op de eerste rij.Mag ik vragen aan die mensen om in het vervolg te bedenken dat je toch niet korter kunt komen(tenzij je Sharteel bent.Grapje!!!) bij de band wegens SECURITY!!!Dank U!!! En aan de crowdsurfers. Laat 's rustig doen,dank U!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ge mailt uwen adresgegevens maar. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:neen 't is zomer, nu draag ik keihard mn leren veste vol badgekes. hopelijk is er wa volk ginder tons en vind ik vervoer. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ach het kan niet mislopen: veel volk = veel ambiance weinig volk = veel gratis bier voor ons = nog meer ambiance! |
|
als ge't zo bekijkt ..natuurlijk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: roel van helden, drummer van dvplo.. 21 jr |
|
quote: volgende keer wij tweeën samen dansen?? (met tammi dan he) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-08-2002 22:29] |
|
ja is goed... kon de vorige keer niet staan |
|
lol hahahahah |
|
Het gerucht gaat dat AC/DC op graspop 2003 zal staan als headliner! Wie weet hier meer van? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik hoop eerlijk gezegd op metallica als headliner en hoop stiekum ook op CoB en Testament op mainstage. Verder mijn hoogtepunten van Graspop 2002: Slayer, Kreator, Arch Enemy, Cannibal Corpse, Machine Head. Dieptepunten: Agnostic Front, Moonspell. Voor de rest was het behoorlijk geslaagd, de zuiptent was vooral een leuk, aangenaam nieuwtje! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
mocht AC/DC volgend jaar komen, dat ze dan maar ROSE TATTOO meebrengen ! free as the wind ! |
|
quote:Dat was ook vorig jaar het gerucht hoor, en 2 jaar geleden deed het de ronde |
|
Ik heb een ander gerucht gehoord.. en dat willen jullie niet horen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: BZN????? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
het begint met Met en eindigt op allica Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
als den bob da duerft..... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
It's just a rumour.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat ze van Wacken wegblijven iig!! Maar ja de enige bevestigde band daar is Stratovarius... |
|
quote: Bob durft meer dan dat. Repossessed is headliner in Marquee 1... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Dan Mag hij Malagant wel laten headlinen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik vond dat het boeken van Xeah wel van enorm veel durf getuigde Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die headlinen de vrijdag al op het vrij podium in café "Den Jachthoorn". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |