|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Mogguh.... Tassen staan gepakt, zometeen richting eerste station.... Pain is my Power |
|
Aha Ik ga morgen pas met de bus |
|
Zo iedereen al weer terug? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Idd over het algemeen viel het wat tegen, misschien ook omdat ik me kut voelde (ik heb de toiletten aardig wat gezien.)Ik dus ook rustig aan gedaan met de alcohol. De sfeer was zoals normaal weer tof. Dan de bands. een paar tegenvallers: Machinehead (ik heb ze wel eens beter horen spelen), Bruce Dickinson (Bruce was goed, maar de band was klote.),Dismember (jezus wat een kut geluid, was een grote brei herrie waar niets uit te halen viel). De hoogte punten voor mij: Arch Enemy,Immortal en Pain Killer van Halford. En verder heb ik ZM, Snagger en Paul en Suzanne gezien. Oh en ik voel me nog steeds brak. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 07-07-2002 13:11] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb er weer eens geweldig van genoten, ook al kwam ik gisteren pas om 15u aan (5x verkeerd gereden, we waren als bijna in Nederland ). En ik heb geen ZMers gezien.. Er zijn zoveel dingen fout gegaan bij Halford. De gitaren waren slecht gemixt, dan was er een versterker kapot, en uiteindelijk viel alles stil. Erg teleurstellend. Hypocrisy was 'best goed', Bruce Dickinson was fantastisch (ik had wel een paar extra Iron Maiden nummers gewild, maar ja..) Machine Head en Dream Theater waren saai en soms zelfs irritant. Tijdens Cannibal Corpse ben ik vooral gaan zuipen (een mens krijgt dorst van al die concerten vlak na elkaar). Immortal was te heerschend voor woorden! Het was veeeel te snel afgelopen.. En ook My Dying Bride heeft een schitterend concert gegeven, zij hebben de beste indruk gemaakt op mij. Met een verdoomd hoofd ben ik dan nog effe naar Slayer gaan kijken, maar die konden mij al lang niet meer boeien.. (ook een zeer zwak volume zeg! of komt dat omdat ik tegen dan al doof was?) [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 07-07-2002 13:36] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Was erg gezellig. Hoop goede bands gezien. Hoogtepunt voor mij was toch echt wel Arch Enemy . Verder vond ik My Dying Bride, After Forever en Bruce Dickenson erg goed. Immortal speelde ook erg strak maar dat kon mij niet echt boeien (Voor de liefhebber vast geweldig). Tristania hoef ik voorlopig niet meer te zien. Tjezus was was dat slecht zeg. Verder heb ik van ZM gezien. Bazzio, LM, Lady Rose, zwaarmetaal, Snagger, Beli, Judge M en een vage dronken belg die me probeerden op te tillen (als je op het forum zit wie ben je dan ?) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-07-2002 13:57] |
|
Woehaaaa! Ik heb een geweldige dag gehad! Vooral Cannibal Corpse (I wanna see a pit here, a pit of fucking zombieieieieies), Evergrey en Dream Theater vond ik erg gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 07-07-2002 13:36] |
|
Raad eens wie Abbath heeft ontmoet... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: NEEEEEHHHH!!!!!!! Kom, vertel maar alles Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Raad eens wie de jongens van Edguy hebben ontmoet (Ohja en die doos van een Vibeke ) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-07-2002 13:43] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik stond backstage en m'n foto's lagen op een tafeltje. en maan neemt ze vast en vraagt: van wie zijn die foto's. Ik zeg: Van mij! Er zaten er enkele tussen van No Mercy Fest van Immortal. Hij: Ik ben van het platenlabel van Immortal, leuke foto's. Ik zei dat ie ze mocht hebben om aan Abbath te genve. Hij: Nee, ik ga hem gewoon effe halen als hij afgeschminkt is. Dus ikke wachten en Dream Theater gemist... Kwam hij af... Knappe kerel zo zonder schmink Maar ongelooflijk verlegen... Hij heeft nog een foto voor me getekend. Handje geschud, effe gepraat EN hem de cd van Panchrysia meegegeven... 'k heb ook nog foto's van Kerry King backstage. Een fotosessie met Doro gedaan, met de mannen van Evergrey getetterd (en ja, Marcel, Tom had me duidelijk herkend van de foto ). Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, I love fotpasjes!!!! Volgende week Bospop!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-07-2002 13:45] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Verdorie Sharteel, ik ben groen van jaloezie! Ik moet dringend fotograaf gaan worden!.. .... [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 07-07-2002 13:47] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hehe, graspop was sweeeeet! evergrey,halford, bruce,arch enemy,machine head, slayer en top of the bill voor mij: IMMORTAL! ZMers gezien: waarschijnlijk nen hoop maar onbewust dan (heb vrijdag wel kreator gemist : klop van den hamer kwam vroeger dan gepland ) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ja Graspop zit er weer voor dit jaar.......... Begon gisteren met Evergrey........geweldige band heb ervan genoten alhoewel een gitarist er nog niet helemaal inzat. Toen hebben we ff wat rond liggen dolen om misschien ZM'ers tegen te komen maar die hebben we eigenlijk niet echt gezien buiten Lord Morgoth dan Volgende band wat we hebben gezien was Dismember.......Klote geluid, niet op strakheid letten maar gewoon de pit en je helemaal naar de kloten meppen.........gewoon lekkere old school death metal. Arch Enemy.......zéér goed...alleen matig geluid....... Hypocrisy.....begon sterk......maar werd zeer zwak.... Cannibal Corpse !!!!!!!! Need i say more ?!?! Ik heb me door Schredhead uit de tent moeten laten begeleiden.....was helemaal de weg kwijt......HEERLIJK !!!! O ja Rob Halford hebben we ook van een afstandje moeten horen hehe.....die vent heeft zijn tijd toch echt gehad........ Bruce Dickenson..........Goede band..........klonk erg goed (van een afstandje) Machine Head.......tja..oude nummers erg goed, voor de rest minder........ Dream Theater.........waan-, waan-, waanzinnig !!!!!!!! Geweldig wat een band !!!!!!! Wat een muzikanten.heb bijna heel hun optreden kippevel gehad !!!!! Tja...en daarna Slayer.....goed geluid, speelde ook goed.....alleen begonnen ze met een paar oudjes (wat zeer ok is) en daarna wat nieuwere werk........en dat vond ik dus een slappe hap........ben na een half uur of 3 kartier ook weggelopen....had het wel gehad met hun (en als je NIET kunt soleren doe het dan NIET hehehe).......wat me ook erg tegenviel bij hun was de zéér matige pit........ik heb tot 20 m van het podium gestaan......gewoon "kijken" naar Slayer.......ja erg lam publiek wel ja........ Maar goed met andere top dag gehad.helemaal kapot gelachen en ben nu nar mijn gevoel aangereden door een trein.......maar echt geweldig !!! De toppers voor mij waren : Arch Enemy (verrassend), Dream Theater en Cannibal Corpse Op naar 2003 zou ik zeggen en maar hopen dat ze dan weer zo'n vette line-up hebben |
|
Iemand .Calibre gezien en wat vonden jullie ervan??? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hoe was kreator? |
|
quote: Gezien ja, maar ik vond het matig. Niet echt origineel en die zanger vond ik erg vervelend (zijn stem dan, ik ken de beste man niet) |
|
quote: neen, wat was dat dan? heeft verder niemand DRI gezien??? cool dat anderen my dying bride ook zo goed vonden. ik vond slayer erg mat. het vlamde gewoon niet. ik denk dat slayer gewoon in zo een tentmoet spelen. |
|
quote: Groep die na evergrey op het hoofdpodium speelde Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: die heb ik gemist. voor mij begon het optreden met archenemy. die vond ik ook heel goed, maar ik hou niet echt van die muziek, veel te veel van die melodieuze loopjes. de nieuwe zangers is erg goed, wat een performance en strot! (en dan heb ik het vooral niet over het uiterlijk want daar hoeft zij het gelukkig niet van te hebben) |
|
quote: rob halford kan nog lang mee denk ik. hij had alleen een klote geluid en moet die gitaristen uit de band schoppen. wat een posers met van die standaardposes en houdingen. en hij moet VOORAL kappen met zijn set te vullen met nagenoeg priest materiaal. zijn solo-cd nummers zijn erg sterk dus die moet hij vooral spelen. |
|
FOTO'S! ik heb maar 5mb webspace bij @home dus ik kon er maar een paar online pleuren... (heb er stuk of 100 gemaakt ) met0l! |
|
Ik ben ook terug van graspop EN ANATHEMA WAS ZO GOE!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-07-2002 15:06] |
|
quote:Anathema was dus echt zwaar kut ... maar goed smaken verschillen. Anathema heeft voor mij echt afgedaan. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |