|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Heb die band ook jammerlijk mogen aanschouwen hehe..........en kon ook niet ver genoeg weg gaan staan om te zorgen dat ik die band niet hoorde.........sorry smaken verschillen maar vond dat dus echt bagger..... |
|
insgelijks |
|
quote: Dat zou best nog wel 'ns de zotte belg kunnen zijn die bijna door z'n rug ging toen-ie Rajackar optilde quote: Volgens mij ben je er in je dronken gedachte nog wel meer vergeten *hint hint hint* [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 08-07-2002 21:19] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Haha.... die edguys zijn gaof.... ze speelden slayer ofzow erg gek die lui.... op cd hou ik niet zo van die muziek maar live was het gewoon erg heersch... hehehehe En BIFF is geniaal!! Die mag met doro dueleren vind ik!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Edguy was nu toch eens ZO slecht, en ZO homo die zanger was....brrrrrrr Biff Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: heb je ook per ongelijk die punkband gezien die speelde op de oorspronklijk geplande tijd voor DRI?? ach ja The vandals, dat was hun naam! ik vond er niet veel aan, met name door de zanger! |
|
Hahah edguy is leuk als je er bij drinkt FERRIETEEL!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:neen niet gezien. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Eindelijk tijd om nog eens achter m'n computer te kruipen! Manic Movement, Rage, Doro, Moonspell, KREATOR en MDB. Feesten in de biertent, rond 5:00 nog gescoord en rond 6:30 in m'n bed beland. Véél te vroeg opgestaan. Dismember, Arch Enemy, Hypocrisy Meet 'n greet met Slayer , samen op de foto met Arraya, Kerry en dat mens van Arch Enemy . En in het voorbijgaan vlug nog een van de kleedkamer van Immortal. Hopelijk zijn ze allemaal gelukt. Net op tijd terug voor Immortal en dan SLAYER . Jammer van het matige publiek en mijn rug die kapot was. Ik stond vlak voor Kerry, wat een blok energie! 's Avonds niet meer in de biertent geraakt. Volgende keer beter! Is de aftelling voor Wacken al begonnen? ZM-ers tegengekomen: Beli, Wounded Immortal, Paul, Suzanne, Mordheim, Zjosuah (beetje dronke!) |
|
quote: Puntje één, was ik nie hoor, heb Paul wel gesproken twee keer, in de metalmarket en net linksachter de PA. Puntje twee, sorrie voor het effe vergeten van jullie twee, schaam, schaam , was wel effe overenthousiast wanneer ik Rajacker zag, maar toen was ik nog nuchter. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: B.....eli Mawr dus, was ik dus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En ikke!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Was diegene met dat axamenta shirt aan ?? (blijkbaar niet helemaal opgevangen wie je was ) |
|
quote: Yep, Davy heeft goe veel reclame gemaakt voor ons!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ik vind het jammer jou niet ontmoet te hebben! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Same here.. Ik vond het wel jammer dat ik het zo druk had (van 't enen podium naar 't andere rennen), want degenen die ik dan ontmoet heb, heb ik amper kunnen spreken.. Op Dynamo doen we nog eens een poging.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 09-07-2002 12:00] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Verdorie, alleen dat al had het waard geweest om dr ook bij te zijn. Nog nieuws over nieuwe cds of iets dergelijks? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
godverdomme dat mens kwam me bekend voor, nu weet ik het weer. |
|
quote: nope, was de zondagvoormiddag in de ontbijttent, herkende de tattoo, ze scjhrok wel dat ik Aes Dana kende, ze vroeg ook hoe ik haar herkend heb. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
is er iemand die nederlander ook tegengekomen die aan iedereen vroeg: "Wanneer is Iron Maiden begonnen?" en als je niet snel genoeg antwoordde begon hij ferm te roepen:" 6 UUR 7, 6 UUR 7!! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Ja damn! Hoe kan ik jou nu vergeten! Zalige foto's. Zeker die van Immortal! Jammer dat je niet meekon naar Slayer. |
|
Ik was toen op Abbath aan het wachten, dus zo erg vond ik het niet... 'k Heb trouwens nog een fotootje van Kerry King backstage... Somewhere.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Sorry ik had niet veel tijd. Er zat iemand te lonken naar mij 10 meter achter jullie. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |