|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nope. |
|
ik ook niet dusch Suck my piss |
|
quote:ik ook niet |
|
Joah ik goat nog effe wat slaap vatten en dan morgen, met een humeur, ontwaken.. richting breda en daar wat mensen zien in de trein Ik, Wil Schuurman |
|
ik ga eerst effe scheren en douchen, heb de hele namiddag op ZM gezeten en in de kelder opgekuist en dus ook wel ferm in het stof mogen bijten, da was nie zo fijn, buiten dat Tara van Absu loeihard stond, er was dus wel "sfeer" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Na uitgebreid beraad hebben wij gezamenlijk besloten dat het onder Eindhoven plaats kan gaan hebben... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ow spannend enne 10 uur was het he dat zullen we denk wel halen moet morgen vroeg wel eerst wat faxen vergeef me, heb dislectie |
|
Faxen wat is er gebeurd met de ouderwetse rooksignalen? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
koste me veelste veel long in houd dus maar wat anders gezocht vergeef me, heb dislectie |
|
Maar goed, je weet dus waar je moet gaan wezen om 10:00? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ik ga ook niet, maar in gedachten... p.s. iedereen oppassen met het gras, heh. zou zonde zijn om erover te lopen! oh ja, bospop is dus in een bos, en dynamo op de fiets. ingewikkeld, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: whahahaha, nog lang in Unitas blijven hangen.. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Waldrock ??? Und wo ist das denn ? |
|
mike weet ut ik nie dus als het mis gaat benk ontschuldig........ vergeef me, heb dislectie |
|
quote: whahahaha, weet mike dat ook al??? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
yep was hele studie vandaar dak laat was op cx ik hoef alleen gas te geven en te sturen hahahaha vergeef me, heb dislectie |
|
Ah.. das mooi.. dan kan ik de rest van de reis achter jou aan sturen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ehhhhhhhh weet je da wel zeker......... vergeef me, heb dislectie |
|
quote: Ehm... begin nu eigenlijk ook wel te twijfelen... *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ag meis we komen er altijd en genieten doen we der zeker hahahahha vergeef me, heb dislectie |
|
binnen een kwartiertje slapen, dan om 6:30 er terug uit, dan mag ik de tram van 7:36 nemen naar Oostende en er 12min te vroeg zijn, kan ik nog koffie drinken in Oostende, wakker blijven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Jij bent zwaar aan de koffie, Beli. Ik maak me zorgen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
amai jullie vertrekken allemaal vroeg |
|
goed, tot morgen allemaal, ik ben gaan slapen, de laatste nacht voor Graspop gaat in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |