|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook eindelijk uit m'n nest geraakt. Graspop was wel leuk (hoewel we te laat aangekomen zijn en ik een paar dingen die ik wel wou zin steeds om de stomste redenen miste), maar na een dag was ik de commentaar die we kregen toch wel wat beu... Nu ja, als z'er maar plezier aan beleven he Heb ook een paar herkenbare ZM'ers gezien en een nobele onbekende in een ZM-shirt, maar allemaal uit de verte (behalve die laatste, die heb 'k bijna omvergelopen ) |
|
quote: Ja, tuurlijk.. 'k Ben nog effe aan het uitvissen hoe ik het zo goedkoop mogelijk kan houden.. Van wie ik allemaal foto's heb: alles van de mainstage zaterdag en marquee 1 (behalve dream theater) vrijdag alles van marquee 1 en een fotoshoot backstage met Doro [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-07-2002 13:25] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond er werkelijk geen ruk aan sebinsagoil |
|
waar moeten de fotoos van graspop eigelijk gepost worden, hier of in het concertfoto topic? |
|
'k heb net een apart topic aangemaakt Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
kheb het ook juist gemerkt |
|
Ik hoorde dat er bij edguy een paar gasten met een ZM-shirt stonden te zwaaien ?? ... wie waren dat ? |
|
quote:Wie anders dan Lady Rose en Lord Morgoth? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Volgens mij waren zij degenen die het mij vertelden dat dat gedaan werd. Maar ze zijn er gek genoeg voor idd |
|
beli is mij vergeten |
|
quote: zeg lieverd, ik had de setlist van tevoren gezien hoor. Hoe zou ik da anders geweten hebben En dat de helft van de apparatuur niet werkte had ik ook gezien, cfr m'n vorige post Voor de rest: jammer dat ik je niet gezien/herkend heb In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: kon totaal nie meer op je naam komen, sory for that Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik beklaag het me nog altijd dat ik mislyd niet tegengekomen ben. Waneer gaan we nu worstelen |
|
Yup bende kiezige Buffels Er was weer een leuk sfeertje en 2 dagen zijn te kort Ik vond CANNIBAL CORPSE schitterend, goeie set en zeer strak! MY DYING BRIDE was fantastisch! IMMORTAL was ook super! MOONSPELL was ook eens leuk om te zien. DISMEMBER; HYPOCRISY waren saai TRISTANIA was maar gewoontjes MACHINE HEAD was om van te EDGUY ook ja, en de rest interesseerde me niet en hebben we ons dan maar geamuseerd met pinten te drinken op de camping. Nogmaals: de sfeer was goed! Ik ben enkel Beli Mawr en the Wounded immortal tegengekomen want de rest ken ik niet. Wel een paar gasten gezien met ZM t-shirt maar ik zou niet weten wie. Hopelijk meer Death - black volgend jaar! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: en blijkbaar bij dvplo ik heb een deja vu |
|
quote: Wheeeeeee !!!! Die handtekingen wil ik heel graag een keer zien (en van je hebben eigenlijk) Ik heb met Eggi en Felix gesproken. Wat een toffe gasten zeg. btw deze post is van Lady Rose Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Dat was idd Lady Rose. En de band heeft het shirt goed kunnen bekijken en weet Tobias ook wie Lady Rose is. Aangezien ze het op het Edguyforum al had afgesproken met ze. Jammer genoeg hebben we Tobias zelf niet gesproken. Lady Rose is hem nog een jus d'orange schuldig Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
T was een feestelijk goed festival! De vrijdag: Rage: waren goed, speelden strak Doro: supergoed, fijn publiek, en "fur immer" kei mooi gezongen Moonspell: was zalig, echt goed, hoewel ik niet veel van ze kende. after forever: goed, maar niet echt schitterend. Saxon: beestig goed, fijne show, strak gespeeld. Zaterdag: Tristania: Vond ik wel goed, en die zanger vond ik ook niet slecht. Arch enemy: Super, goed geluid, goeie zangeres Hypocrisy: beregoed, goeie setlist (apocalyps ) Bruce dickinson: was ook goed, en zijn groep vond ik ook zeker niet slecht, de linkse gitarist was wel precies nen snotaap, die leek nog zo jong. Cannibal corpse: heb ik alleen de laatste 3 nummers gezien, was wel goed Immortal: Goed, maar zeker niet super, veel slechter dan in hof ter loo, en abbath had er precies niet veel zin in. Ze hebben ook Blashyrk en battles in the north niet gespeeld! My dying bride: Beste van heel het festival, zaaaaalig optreden, echt genieten!!!! Slayer heb ik maar van ver wat bekeken, de oude nummers waren goed, de nieuwe suckten. Wel veel gelachen tijdens slayer. Van zm'ers heb ik denk ik Sharteel gezien als ze fotos nam van immortal. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Ik heb nochtans goed rondgekeken hoor.. En Asherah heb ik ook niet gezien. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik ben in de war!! 2 broers: Ruud en Roel. Roel (lang haar) drumde bij DVPLO, Ruud, kort haar) drumt bij Juice Tigers |
|
quote: Ik heb ze vooral gehaald omdak toch met het heerschap snagger op stap was en die ze graag wou hebben, dus als je ze wil mag je ze van me hebben hoor. Ik maal zowieso niet echt om handtekeningen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik jou ook niet, en ik heb je nog wel gezocht!!! |
|
Mortanius > en waar waart gij? Heb wel Roger tegengekomen Anyways 't was wel goe, jammer dat het geluid soms tegenstak en het bij Halford compleet verneukt werd... Nu jah Toch leuk dat ZwaarMetaal en ook een of andere kerel (sorry joh naam vergeteb... iets met een "B" ) me herkend hebben |
|
waar legt in godsnaam dit graspop en is dat een beetjke skoftig????????? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |