![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dat staat al op het vorige graspop topic ![]() |
|
Ik heb jammer genoeg het heengaan van het vorige Gaspop topic niet mogen meemaken... ![]() ![]() |
|
quote:je kunt het wel nog lezen hoor als je het echt wil weten ![]() |
|
Nu ja, ik vind het nu ook weer niet ZO waanzinnig interessant om te vernemen hoe lang iedereen op de trein moet enzo. ![]() |
|
quote:dacht ik al ![]() |
|
quote: mkay ![]() |
|
godver, 7 uur al op.. ![]() naja, trein van iets over 9, 10 uur met auto weg uit amersfoort en dan zoep'n en beest'n! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: 7 uur pas? ![]() ![]() |
|
quote:ik ook, maar kan der mee leven ![]() ![]() |
|
te zeevnen in tielt (te zessen deruit), dan nr lichtervelde, Gent, en SESSION! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Don't remind me.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
eigenlijk wil ik helemaal niet slapen wil nu weg, en om 7 uur opstaan is dus eigenlijk niet vroeg genoeg voor mij ![]() ![]() |
|
Joah ikke benner klaar voor hopelijk word het weer niet té kut dat de BBQ natregent want het zijn maar kutdingen hehe ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ik slaap lekker uit en om 12 uur vertrekt de bus!! ![]() ![]() BROODJE POEP! ![]() |
|
quote: ik mot geloof ik nog eerder op ![]() |
|
is iedereen er een beetje klaar voor? ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() |
|
ja hoor, al baal ik nog steeds zeer om symphony x. ![]() BROODJE POEP! ![]() |
|
mensen, als je zaterdag eenkortharige met een nuclear assault t-shirt (mutants for nukes) ziet rondlopen dan ben ik het. ik wil jullie wel eens live zien dus aarzel niet en zeg wat. ![]() hopelijk tot ziens ![]() |
|
quote: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben nu al een wrak ![]() ![]() |
|
GVD echt kutweer ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
wanneer is graspoep nou eigenlijk? Suck my piss ![]() |
|
Morgen en overmogen ![]() ![]() |
|
Ben ik nou de enige die niet gaat? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |