|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dat staat al op het vorige graspop topic |
|
Ik heb jammer genoeg het heengaan van het vorige Gaspop topic niet mogen meemaken... |
|
quote:je kunt het wel nog lezen hoor als je het echt wil weten |
|
Nu ja, ik vind het nu ook weer niet ZO waanzinnig interessant om te vernemen hoe lang iedereen op de trein moet enzo. |
|
quote:dacht ik al |
|
quote: mkay |
|
godver, 7 uur al op.. naja, trein van iets over 9, 10 uur met auto weg uit amersfoort en dan zoep'n en beest'n! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: 7 uur pas? ik 5 uur ofzo |
|
quote:ik ook, maar kan der mee leven |
|
te zeevnen in tielt (te zessen deruit), dan nr lichtervelde, Gent, en SESSION! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Don't remind me.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
eigenlijk wil ik helemaal niet slapen wil nu weg, en om 7 uur opstaan is dus eigenlijk niet vroeg genoeg voor mij |
|
Joah ikke benner klaar voor hopelijk word het weer niet té kut dat de BBQ natregent want het zijn maar kutdingen hehe Ik, Wil Schuurman |
|
ik slaap lekker uit en om 12 uur vertrekt de bus!! BROODJE POEP! |
|
quote: ik mot geloof ik nog eerder op |
|
is iedereen er een beetje klaar voor? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
ja hoor, al baal ik nog steeds zeer om symphony x. BROODJE POEP! |
|
mensen, als je zaterdag eenkortharige met een nuclear assault t-shirt (mutants for nukes) ziet rondlopen dan ben ik het. ik wil jullie wel eens live zien dus aarzel niet en zeg wat. hopelijk tot ziens |
|
quote: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben nu al een wrak |
|
GVD echt kutweer Ik, Wil Schuurman |
|
wanneer is graspoep nou eigenlijk? Suck my piss |
|
Morgen en overmogen |
|
Ben ik nou de enige die niet gaat? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |