IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Graspop deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-07-2002 19:00 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Rammstein met doedelzakken in de Middeleeuwen.

Bring The People Together

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 07-07-2002 19:06 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

en graspop was weer leuk

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-07-2002 19:26 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Graspop:
- DRI!!!!!!!!!!!!!
- Saxon idem
- bier & whiskey
- Zombies
- Candiving
- niet gescoord
- geen slaap
- en geen fukking SODOM PETJE, noch ander identificeerbaar ZM spul, behalve Sharteel

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 19:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik haddem echt op mijn sodom petje... ben door zeer weinig mensen herkend door dat petje (een enkeling wel door luid SNAGGER te roepen ) maar ach dat sodom petje gaat u ongetwijfeld donderdag in de 013 zien (sorry offtopc) ik heb een paar nummers DRI gezien, verdomme heersch!!! alleen was ik echt compleet verot en ben ik naar de tent gegaan....

Ik, Wil Schuurman

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-07-2002 19:57 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Moonspell liet weer zien dat ze de beste zijn

My Dying Bride was erg gaaf, goeie nummers, ik miste wel een paar goeie

Edguy was leuk ja, had er meer van verwacht

Slayer.... tja... OF hij was niet bij stem, OF hij was chagrijnig.
Ik heb ze eerder gezien, toen was het veel overtuigender verder wel gaaf DIE BY THE SWORD!!!

Immortal, beter als ik verwachtte.. goed geluid namelijk, had ik niet echt verwacht

Cannibal Corpse speelde erg strak, was heel mooi om te zien, George is wel goeie grunter

Doro was erg grappig, helemaal NIET mijn muziek, maar vermaakte me wel

Tristania was ik erg in teleur gesteld, die grunter/screamer was echt fout... heeft totaal de stem voor Tristania niet...
verder was de muziek wel erg goed om aan te horen

Bruce Dickinson was gezellig, leuk, goed.
Een ervaring om Bruce live te zien

Anathema speelde wel lekker, maar was er helaas niet voor in de stemming.... verder wel gaaf

Eerst ging alles fout...
kaartje nog thuus (gelukkig was ik niet in belgie)
ID-kaart ook nog thuis
vergat vanalles

Bier was er genoeg
Graspop was een succes

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-07-2002 21:08]

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-07-2002 20:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

graspop was zalig en daarnajammer genoeg ok een beetje

kreator: de beste groep op vrijdag
after forever: jammer genoeg gemist
slayer: stond prachtig op de 1ste rij vlak voor het podium, retestrak en zwienwild
arch enemy: zaaaaaaaaaaaaalig
canibal corpse: lekkere pit
.calibre: stak tegen
biohazard: jammer genoeg gemist omdat ik een plaatsje moest gaan veroveren bij slayer.
dismember: viel wel mee
tristania; waw superlekkere zangeres, vooral bij de signeersesie waar ik waarschijnlijk haar navel kon zien door haar decolte. Ook wel een zeer goeie show.
machine head: ook zalig, vooral de oudere nummers en prachtige metallica cover

tegengekomen: zwaar metaal, snagger, mortanius, sharteel, mordheim, H-K, beli mawr

En mislyd niet wanneer gaan we nu worstelen

LoWRiDeR
All Your Metal Are Belong To Us
Usericon van LoWRiDeR
Posted 07-07-2002 20:11 by LoWRiDeR Wijzig reactieProfiel van LoWRiDeRQuote dit bericht

he he... eerste keer graspop, wat een feest zeg !!!

After Forever was
My Dying Bride heerste vet !

I'm The Light At The End Of The World

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 20:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 19:26 schreef IronGlory het volgende:
Graspop:
- DRI!!!!!!!!!!!!!

- en geen fukking SODOM PETJE, noch ander identificeerbaar ZM spul, behalve Sharteel

hehe, eindelijk nog iemand die het beste optreden op graspop heeft gezien. ik was erg herkenbaar. ik denk dat ik de enige was met een nuclear assault t-shirt (mutant for nukes).

MJA
Usericon van MJA
Posted 07-07-2002 20:35 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

Graspop was geweldig!
Cannibal Corpse en Slayer

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-07-2002 21:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik ben al een paar uur terug maar nu pazz on-line

ik vond graspop opzich wel geslaagd, leuke set qua bands. het saniter was beter dan op waldrock maar ik vond t alleen gvd f*cking irritant dat ik 2 soort munten moest hebben

vrijdag heb ik alleen maniq movement en moonspell gezien (weer geen vamperia stelletje homo's zijn het) en after forever heb ik gelukkiog alleen van af een afstandje gehoord, die band komt me nog meer m'n strot uit dan within

het hoogte puint van de dag was dat leden van moonspell naar mij en undertaker toe kwamen omdat ze ons herkende van hun meest recente concert in hardeberg

zater dag ben ik eerst naar de metal market geweest om de nodige zooi aan te schaffen:
sepeltura-morbid visions/bestial devastation
astarte-quod susperius sicut inferius
immortal-pure holocoust
cannible corpse-gore obsessed
darkane-rusted angel
dark lunacy- naam ff kwijt die met varen ka

de eerste band was dismember en die vielen behoorlijk mee, ik hewb toch zeker 1 beweging met m'n hoofd gemaakt.
arch enemy en hypocrisy had ik beide al op waldrock gezien en vond ik topen niet meer dan grappig. arch enemy klonk weer erg eentoonig en hypocisy heb ik alleen (gelukkig want dat is echt een zeer heeeerschend nummer) vanaf de plee into the abys gehoord.

tristania wil ik loiver geen woorden meer aan kwijt maar ik dacht dat 't niet slechter kon dan op waldrock, wel dus
cannible corpse was voor zover ik het mee kreeg wel weer lekker strak maar minder dan op x-mass, ik was met m'n gvd kut kop staand in slaap gevallen .
immortal was gvd rete strak alleen erg jammer dat ik geen blashyrk en/of battles in the north heb gehoord, maar gelukkig erg weinig nieuw werk. alleen irriteerde die kut skinheads in de pit me echt dood.
my dying bride was erg goed maar toch ook weer niet bijzonder. de eerste 4 nummers ofzo ken de ik niet maar mijn persoonlijke favoriet she is the dark kwam gelukig wel voorbij , toch miste ik for you en a sea to suffer in toch wel een beetje.
slayer was wel cewl maar maakte veel minder indruk op mij dan op waldrock 2000. maar ik heb nu wel die by the sword live gezien/gerhoord
. ik vond zang een beetje erg inhoudend jammer, maar gelukkig net als bij immortal weinig nieuw werk

verder heb ik eigenlijk alleen undertaker en zwaar metaal gezien. ik zag wel met regelmaat zm-sdhirts langs komen maar iik had ff geen zin om mensen aan te spreken, sorry

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 07-07-2002 21:22 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 16:46 schreef ghoulliette het volgende:
enm moonspell ze hebben hun hele set om moeten gooien omdat de helft van de appartuur het niet deed.

ze hebben niets veranderd aan de set hoor, kvond het wel knap dat ze nog overeind bleven ondanks de vele technische problemen. Respect!
Zwakste band was Tristania => slecht geluid, slechte zang, slechte podiumpresence ... Dan was After Forever een stuk beter.
Beste: Cannibal Corpse en My Dying Bride

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 07-07-2002 21:29 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Vrijdag :

Kreator mooie striem op me buik en een wenkbrauw open, maar verder retegaaf (beter dan op waldrock=geluid beter)

Zaterdag :

-Dismember : tegenvallend en brak geluid
-Hypocrisy : heerlijk, beter dan op waldrock
-Cannibal Corpse : gvd =moordend
-Immortal : niet vooraan gestaan deze keer allemaal mannekes met grote spijkers op hun armen, maar Immortal was vet
-MDB,

-Slayer : ik kon bijna niet meer op me benen staan..maar heb weer Slayer overleefd

ZMérs alleen een gast met dat Sodom petje ezien en gesproken

-out-

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-07-2002 21:34 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 juli 2002 20:19 schreef attila_de_hun het volgende:
hehe, eindelijk nog iemand die het beste optreden op graspop heeft gezien. ik was erg herkenbaar. ik denk dat ik de enige was met een nuclear assault t-shirt (mutant for nukes).
was jij dàt! gvd kut ha'k da geweten ik heb nogal staan gapen nr shirt. ik rotste rond in meestal Kreator (coma) shirt en Septic Death sweater, ook wel lizzy borden (menace) & Holy Moses.

donderdag

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 21:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:22 schreef X-Act het volgende:
ze hebben niets veranderd aan de set hoor, kvond het wel knap dat ze nog overeind bleven ondanks de vele technische problemen. Respect!
Zwakste band was Tristania => slecht geluid, slechte zang, slechte podiumpresence ... Dan was After Forever een stuk beter.
Beste: Cannibal Corpse en My Dying Bride

dus jij zag niet dat zowel de toetsen als de gitaar van de gitaar/toetsenist het niet deden en dat er continu overleg was tussen de bandleden en dat de zanger zelf zei dat ze de set;list aangepast hadden, ach ja maar ik stond dan ook vooraan.
ben net weer wakker ben een beetje beurs heb een paar klappen gehad bij kreator en slayer, meisjes in de pit is ook niet verstandig

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 22:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

weess blij dat je er niet bij was bij cannibal corpse in de pit! Ik zie eruit alsof ik door eeb ijshockeyteam in elkaar ben gebeukt

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:34 schreef IronGlory het volgende:
was jij dàt! gvd kut ha'k da geweten ik heb nogal staan gapen nr shirt. ik rotste rond in meestal Kreator (coma) shirt en Septic Death sweater, ook wel lizzy borden (menace) & Holy Moses.

donderdag

serieus????? haha,wat grappig! jammer dat we elkaar niet gesproken hebben maar we zien elkaar vast wel eens in het echt. heb je platen gescoord op de markt? veel vinyl was er te koop, niet?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-07-2002 22:38 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

wraaaaah, met0l
Heerlijk kansloos weekendje met als hoogtepunten Saxon, Kreator en (jawel!) Edguy (zelfs handtekeningen van )
Verder waren Cannibal Corpse, In extremo en Slayer (het blijft gaaf, maar die nieuwe nummers hebben het gewoon niet ook vond ik ze niet erg enthousiast)
Verder nog een half maandsalaris in de metalmarket uitgegeven, ging een beetje rapjes.
Nog redelijk wat ZM'ers gezien eigenlijk, vooral de belgische delegatie was humor daar ik met mijn bezopen hasses bijna nix van hun gebrabbel verstond

Life doesn't get much better than this!

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 22:44 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 7 juli 2002 22:38 schreef H-K het volgende:

Nog redelijk wat ZM'ers gezien eigenlijk, vooral de belgische delegatie was humor daar ik met mijn bezopen hasses bijna nix van hun gebrabbel verstond

hehe same problem.. en ik was nog wel nuchter

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 22:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik geloof dat ik jou een keer voorbij zag lopen, maar dat weet ik niet zeker...

Heb je mij niet gezien? Ik had een zwarte spijkerbroek aan, een metal shirt en ik heb lang haar

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 22:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:44 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
hehe same problem.. en ik was nog wel nuchter

hahah jah, was even goed concentreren maar wel onzettend aardige lui (met een obsessie voor wang kusjes )

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 22:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:46 schreef ghoulliette het volgende:
hahah jah, was even goed concentreren maar wel onzettend aardige lui (met een obsessie voor wang kusjes )

*jaloers*
ik ben alleen gekust door Triple-Dan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 22:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:45 schreef Shredhead het volgende:
ik geloof dat ik jou een keer voorbij zag lopen, maar dat weet ik niet zeker...

Heb je mij niet gezien? Ik had een zwarte spijkerbroek aan, een metal shirt en ik heb lang haar

ik heb jou gezien je stond te lullen bij de marque (2 ??)(die ene zonder de punkbands)

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 22:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:48 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb jou gezien je stond te lullen bij de marque (2 ??)(die ene zonder de punkbands)

arggggh! en mij niet even aangesproken?? foei! billenkoek

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:49 schreef Shredhead het volgende:
arggggh! en mij niet even aangesproken?? foei! billenkoek

blijf mensen aanspreken mat ken ik jou niet van internet
heb iron maiden en rajacker en airwolf ook gezien maar die zie je van een afstandje en je bent meestal toch in gesprek met andere mensen enzo.

heb btw heel veel complimentjes op mijn wasp patch gehad hahah grappig vond ik dat

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 22:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:53 schreef ghoulliette het volgende:
blijf mensen aanspreken mat ken ik jou niet van internet
heb iron maiden en rajacker en airwolf ook gezien maar die zie je van een afstandje en je bent meestal toch in gesprek met andere mensen enzo.

heb btw heel veel complimentjes op mijn wasp patch gehad hahah grappig vond ik dat

zit wel wat in ja Bij diezelfde tent waar je mij hebt gezien stonden 2 meiden heel intensief naar mijn shirt te kijken (Eaten Back To Life van Cannibal Corpse), ik werd er bijna verlegen van

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com