IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Graspop deel II Vorige pagina | Volgende pagina
ENGL
Usericon van ENGL
Posted 07-07-2002 15:26 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

In dalende volgorde:
Dreamtheater: (goeie sound, superstrak gespeeld, enkel dat superlang nummer vond ik een beetje teveel van het goede, voor de rest goeie setlist)

Arch enemy: (slecht geluid, veel te luid, goeie show, strak gespeeld, Angela Gossow rulezzzz!!!, goeie setlist)

Edguy: (aangenaam verrast, goeie powermetal, goeie solo's, zeer strak, toch veel liever Symphony X tuurlijk...)

My dying bride: (zeer goeie sfeer, goeie setlist, sound viel mee, sja, tis My dying bride he...:w, opt einde had ik wel liever iets van "the light at the end of the world" gehad)

Evergrey: (precies wat ik had verwacht, degelijk, maar slechte sound)

Cannibal corpse had ik al 2 X gezien Immortal en Slayer ook. Slayer was wel weer enorm strak en snel...

(Typo)

[Dit bericht is gewijzigd door ENGL op 07-07-2002 15:26]

"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 15:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Joah ik ben weer thuus, en heb wonder boven wonder, alles binnegehouwe... enkel heb ik Hiroshima gecreërd in de toiletpot hier

Verder; bier bier bier friet hamburgers SAXON (GVD HEEERSCH!!!) en DORO!!!

Ik, Wil Schuurman

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 15:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik geef ook ff commentaar:
-Moonspell: De eerste band die ik heb gezien, en dit viel echt heel goed mee, wat ik niet had verwacht. Alma Mater als afsluiter
-Anathema: need I say more???
-.Calibre: vond ik niks aan, vrij ergerlijk stemgeluid ook.
-Tristania was zo enorm SLECHT! In vroegere tijden vond ik ze nog wel ergens iets hebben, maar da's nu helemaal om zeep blijkbaar...
-Arch Enemy: mottig, extreem mottig, van die bezopen, boertige headbangmetal, met een blonde snol die een veel te groot gedacht van zichzelf heeft
-Hypocrisy: goed, best wel goed, beetje saai naar t einde toe.
-Machine Head: maar ff een stukje van meegepikt.
-Immortal: dit was cool!
-My Dying Bride... kwam, zag (of beter:speelde coole nummers) en overwon.

Ik heb alweer zin in Graspop 2003

Edit: vergeten te vermelden dat we ons ook nog goed geamuseerd hebben met alle heavy/power... ed bands

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-07-2002 15:47]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 15:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oja ik heb best veel ZMers gezien, had nooit verwacht zoveel 'bekenden' tegen te komen op zo'n groot terein.....

Maarja veel bands (dismember, hypocrisy, halford (op painkiller en de halve electric eye na) ) vielen erg tegen maar SAXON maakte alles goed; gvd wat een geniale set & show!!!

Ik, Wil Schuurman

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-07-2002 16:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

als iemand in de pit bij cannibal corpse een mafkees met een te klein vaalgewassen Eaten Back To Life shirt aan heeft zien meppen, dan was ik dat

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-07-2002 16:28 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Heb geweldig genoten van Graspop, vooral de eerste dag.
Het begon voor mij met In Extremo wat super was, gevolgd door Moonspell (nu WEL Alma Mater! al was het geluid niet zo geweldig waar ik stond) en daarna After Forever (muzikaal was het fantastisch, alleen Floor Jansen dacht een TMF-publiek voor zich te hebben :S). Tussendoor nog een stukje Kreator gezien (niet mijn ding) en na AF nog een stuk Anathema. En daar had ik veel meer van verwacht! Vond het ondanks de stevige opener en 2 tracks van Eternity, erg saai.
Vanwege de harde muziek uit de Zuiptent én een aantal boeren die de hele nacht "Hoeren, hoeren" aan het brullen waren, amper kunnen slapen/uitrusten.
Heb dus ook de zaterdag voornamelijk bij de tent doorgebracht, met uitrusten en liggen.
Nog wel Tristania volledig gezien dicht bij het podium (ze begonnen met mijn favoriet "Ophelion" wat super was!), maar het geluid was heel SLECHT! en de crowdsurfers echt fucking irritant! aan de crowdsurfers.
Daarna weer volledig voor pampus gelegen in de tent waar ik sliep, om mij volledig op te laden voor MY DYING BRIDE.
Heb nog wel Machine Head gehoord (met Am I Evil van Metallica) en een stuk van Bride Dickinson meegemaakt van een afstandje (speelde gelukkig ook was Maiden-stuff).
En toen was het tijd voor het hoogtepunt (in alle opzichten) van GMM: MY DYING BRIDE!
Damn, dat was super! Vlak voor het optreden begon liep Vibeke Stene van TRistania half door mij heen (in haar optreden-jurkje waar haar borsten bijna uitvielen ;-) ) en stond bijna op het podium vlak voor mij.
De pit was klein maar heftig (stond er ook ff in) en de set en het geluid en de sfeer waren super!!!! en ze speelde 75 minuten ipv de aangegeven 60! Dus nog beter!
En de allerlaatste foto die ik heb kunnen nemen was die van Vibeke na afloop van MDB die haar borsten weer goed op hun plek stopte in haar jurkje.
Maar of die er ook opstaat......?????
We zullen zien.

Bring The People Together

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 07-07-2002 16:37 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Zo, net thuis. Hier dan mijn commentaar (voor wat het waard is):

Op vrijdag genoten van teveel Jack Daniels cola, en ook van:
- Kreator (bekende setlist, maar wel zeer strak gespeeld; oftewel EXTREME AGRESSIE!!!!! )
- Saxon (erg mooie show, stukken beter dan de vorige keer dat ze op graspop waren,2000 geloof ik,)

Op zaterdag wederom genoten van teveel Jack Daniels met cola, maar toch ook weer van:

- Dismember
- Arch Enemy
- Hypocrisy
- Cannibal Corpse (VET!!!!)
- en natuurlijk SLAYER, GVD wat zijn die gasten toch elke keer weer goed. Vooral Die by the Sword was weer eens enorm strak. Bovendien nog een plectrum van Kerry King gescoord .

Erg tegenvallen vond ik met name Rob Halford. Natuurlijk kon hij ook niet zoveel doen aan de technische problemen maar daarnaast was het zeker niet wat ik er van had verwacht.
Bruce Dickinson was ook zwaar tegenvallend. Niet zozeer omdat Bruce slecht was maar vooral z'n band. Wat een stelletje kloothommels zeg. Ik snap niet waarom hij niet gewoon the tribe of gypsies mee kon nemen en ook Adrian Smith was wel leuk geweest.

Eindconclusie: Graspop heersde zwaar, tot 2003!!!

Drink met matuh............., nooit alleen.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 16:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 16:37 schreef Morbid Death het volgende:

Erg tegenvallen vond ik met name Rob Halford. Natuurlijk kon hij ook niet zoveel doen aan de technische problemen maar daarnaast was het zeker niet wat ik er van had verwacht.
Bruce Dickinson was ook zwaar tegenvallend. Niet zozeer omdat Bruce slecht was maar vooral z'n band. Wat een stelletje kloothommels zeg. Ik snap niet waarom hij niet gewoon the tribe of gypsies mee kon nemen en ook Adrian Smith was wel leuk geweest.

Eindconclusie: Graspop heersde zwaar, tot 2003!!!

Ja halford viel erg tegen, vooral die kutstoring en die gitarist die dacht dat 'ie Tipton en Downing in-één was

Ik, Wil Schuurman

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-07-2002 16:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De bands:

- Calibre: slechte Rage Against The Machine-kloon
- Edguy: was goed
- Tristania: saaaaaaaaaaaaai.. Komt totaal niet over op zo'n groot podium. Het mist gewoon de magie die het 4 jaar geleden wel had.
- Arch Enemy: slechts alleen de laatste halve minuut meegemaakt
- Halford: slecht bij stem, wel een teringstrakke band achter zich.
- Hypocrisy: Slecht geluid, wel een strakke set. Apocalypse Rules!!!
- Bruce Dickinson: Wat mij betreft de winnaar van de dag! Geweldig optreden!
- Cannibal Corpse: vet als altijd. Goed samengestelde setlist ook.
- Dream Theater: Zelfs voor de 5de keer blijft het gaaf!! De invallende duisternis maakte het mooi af..
- My Dying Bride: heb ik beter meegemaakt. Het leek wel of ze een andere drummer hadden..
- Slayer: Die nieuwe nummers hebben toch niet de power (zeker aan de drums was dit duidelijk te merken) die de oude wel hebben. Na ruim 3 kwartier had ik het wel gezien/gehoord en keerde ik (zonder enige vorm van filevorming) terug naar Breda...

gesproken: Paul, Suzanne, Asherah (beetje aan de korte kant helaas)

gezien: LM en Lady Rose (jaja.. geef me maar op mijn donder)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 16:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Graspop was zeer geslaagd, heb erg veel zmérs gezien geen zin om ze allemaal op te noemen, met snagger nog in de trein terug gezten, en zwaar metaal reisde tot rosendaal ook met de zelfde trein.
tja de bands meest opvallende vond ik die knurft bij triesttania die de hele tijd aan zijn rug zat te krabben als een verlegen jongetje, was echt geen gezicht wat een onzettende knurft.
verders was ik impressed door after forever dat was echt leuk.
vond het ook leuk dat de stekker bij halford eruit werd getrokken omdat ze te lang doorspeelde hahah zelf metalgods moeten binnen de tijd blijven.
enm moonspell ze hebben hun hele set om moeten gooien omdat de helft van de appartuur het niet deed. het geluid was bij teveel bands slecht. maaaaaaaaaaar het was over het algemeen echt super gaaf en heb zeer genoten van het festival.

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-07-2002 17:07 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik zat dus bij de groep van ZM en Snagger en Davy en H-K. Heb vrijdag jou al een keer of 3 voorbij zien lopen Ghouliette (excuse my spelling), maar je (her)kent mij toch niet. Ik zal vast wel meer ZMers gezien hebben, maar ken ze niet by face. .
Leuk, als je de meesten nog niet kende waarmee je naar Graspop gaat, en zeker ook de nicks van je niet.
Maar maakt niet uit, het was super!!!!!

Bring The People Together

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 17:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 16:45 schreef Judge M. het volgende:

- My Dying Bride: heb ik beter meegemaakt. Het leek wel of ze een andere drummer hadden..

gesproken: Paul, Suzanne, Asherah (beetje aan de korte kant helaas.

MDB: da's nog steeds Shaun steels hoor

Ik vond het ook jammer dat ik je maar zo kort kunnen spreken heb, maar volgende keer beter hé?

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 17:37 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

MMMRRRRAAARRRRRRRGGGGGHHH wha ik ben ook weer terug!

hm dus.. jah was heerschend enzo.. hehe

ben nu bijna dood...

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 07-07-2002 17:41 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 17:37 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
MMMRRRRAAARRRRRRRGGGGGHHH wha ik ben ook weer terug!

hm dus.. jah was heerschend enzo.. hehe

ben nu bijna dood...

dood als in de zin "tijdens Kreator" of dood in de zin van slapen in FA's huis?

EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 07-07-2002 17:42 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Jah ik ben ook weer terug en ik moet zeggen dat ik een aantal mensen die hier zitten heb gezien...(Heosphoros en nog 1 ben de naam kwijt)
Ik heb erg genoten van Graspop!!
Het was superruig en Immortal en Slayer ruleerde weer de pan uit!!
Ik vond dat veel bands wel een slecht geluid hadden maar desondanks dat was het toch om je hoofd op te schudden
Zo en nu maar eens foto's laten ontwikkelen!!

See The Absence Behind My Eyes

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 07-07-2002 17:58 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

Graspop was voor mij het eerste festival, moet zeggen is me goed bevallen.
De bands:
After Forever, erg goed! goed geluid goeie zangeres toppie.
Tristania... daar mag van mij de zangeres thuis blijven, wat een snol is dat zeg... djezus.
toppertjes waren: arch enemy, Bruce, Dream theater en Anathema

al met al een geslaagd graspop 2002

PS heb wel een ZM er gezien, tenminste, hij had een ZM-shirt aan

[Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 07-07-2002 18:04]

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 17:59 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 7 juli 2002 17:42 schreef EvilWitch666 het volgende:
Jah ik ben ook weer terug en ik moet zeggen dat ik een aantal mensen die hier zitten heb gezien...(Heosphoros en nog 1 ben de naam kwijt)
Ik heb erg genoten van Graspop!!
Het was superruig en Immortal en Slayer ruleerde weer de pan uit!!
Ik vond dat veel bands wel een slecht geluid hadden maar desondanks dat was het toch om je hoofd op te schudden
Zo en nu maar eens foto's laten ontwikkelen!!

heosphoros was er nie hoor :S

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 18:00 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 7 juli 2002 17:41 schreef DeCiPhEr het volgende:
dood als in de zin "tijdens Kreator" of dood in de zin van slapen in FA's huis?

dood als in de zin van weinig slaap en veel metal

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 18:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 17:58 schreef Meulen35 het volgende:

De bands:
within temptation, erg goed! goed geluid goeie zangeres toppie.

Als ik mij de programmering nog eenigzins kan herinneren stond WT niet op de bill

Ik, Wil Schuurman

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 18:03 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 7 juli 2002 18:02 schreef Snagger het volgende:
Als ik mij de programmering nog eenigzins kan herinneren stond WT niet op de bill

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 07-07-2002 18:04 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

je hebt gelijk het was after forever, ik ben niet zo in die bands, maar mijn vriendin wel

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-07-2002 18:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het voordeel van geen vriendin hebben ?

Je hoeft niet naar after forever of within temptation.........

sprekende voor de meeste gevallen

Ik, Wil Schuurman

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-07-2002 18:31 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 7 juli 2002 18:02 schreef Snagger het volgende:

Is hetzelfde als een bekende van me die gisteren na Hypocrisy uit de tent kwam waggelen en zij dat hij Dream Theater toch wel erg goed vond. Je merkt dus dat hij dus helemaal van de wereld was en Hypocrisy en DT met elkaar door de war haalde hahahahaha......

Nantaquoud
You can call me Nanta
Usericon van Nantaquoud
Posted 07-07-2002 18:50 by Nantaquoud Wijzig reactieProfiel van NantaquoudQuote dit bericht

Nanta is ook weer terug, heb in ieder geval Snagger, Lady Rose en LM gezien/gesproken....

Top bands voor mij:

Immortal
Saxon
In Extremo

Pain is my Power

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 18:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 18:50 schreef Nantaquoud het volgende:
In Extremo

Die komen ook op Bospop geloof ik. Welke styl is het eigenlijk?

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com