![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:PayPal. ![]() |
|
Idd, gewoon IBAN/BIC nummer vragen of zoeken op de site, en niks aan het handje. ![]() |
|
Ik doe toch liever paypal of CC, geeft je toch wat meer zekerheid, en voor overboekingen betaal je vaak. ![]() |
|
Maar Paypal werkt toch met een creditcard of niet? Dat is toch niet hetzelfde als betalingen via Ideal. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote:hoeft niet. Ik heb paypal, maar geen credit card [/zachteG] ![]() |
|
quote: Ideal is alleen Nederland toch? ![]() |
|
quote:Bij Discorder kan je ook met iDEAL betalen. ![]() |
|
quote: Ah dank voor de tip, ik vind zelf Ideal toch wel Ideal ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Metalshirt, ze zitten voor geen meter maar ik draag ze nog bijna altijd omdat ze boven op de stapel liggen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
O. Wil je muilperen? ![]() |
|
Mooie info. ![]() |
|
quote: ideal is nederlands, buitenlandse postorders zullen ook niet echt snel (lees: nooit) iDeal in gaan lopen te bouwen. Naast Large & displeased hebben we niet heel veel aan postorders in nederland, tenminste.. misschien wel kleine clandestien opererende zolderkamerhobbypostorders maar die kunnen alleen maar ideal aanvragen met een kvk-nummer ... ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ja joh, zitten ze anders dan normale shirts dan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
waarschijnlijk geen normaal lijf en zitten daarom aangepaste shirts wel aardig ![]() |
|
Zojuist op de discorder site een oudje van Marduk besteld: http://www.discorder.com/shop/artist/Marduk/Here's%20no%20peace%20-L-/T%20shirt/5055339706227 Met Ideal geen probleem, mooie site ook. En je kunt ook als "gast" afrekenen. Dus Helvete nogmaals bedankt voor de tip! an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
21 euro?? wtf .. ![]() |
|
quote:Yeah. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Redelijk normale prijzen tegenwoordig, bij mijn weten.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: iDEAL werkt alleen met Nederlandse banken, maar ik heb toevallig recent wat buitenlandse bedrijven gevonden die het accepteren. In ieder geval Steam, en ook ClickandBuy en Moneybookers (payment service providers zoals PayPal). Verder heb ik het dus nooit gezien. Zou wel mooi zijn als het meer wordt ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Onder welke steen heb jij de afgelopen 15 jaar gezeten????? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hé, niet zo, hè! Discorder is net nieuw ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: 21 eura voor een shirt van een megaulen band, hau hau IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |