![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ebay ![]() |
|
Is een metalen shirt niet gewoon een maliënkolder? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
www.pervertedtaste.de heeft er wel signature ![]() |
|
@jenje ja nu nog het betrouwbare he maar ik ga wel even kijken @elite hmmm ja nu je het zegt een leuk metal gordijn heb ik ook nog nodig en dan vooral met satanische teksten en plaatjes om de buren op afstand te houden... Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
quote: In de tijd dat ik nog shirts kocht heb ik een keer een hele reeks gekocht via Perverted Taste, een Duits mailorder bedrijf. Die hebben echt bizar veel en zijn erg goedkoop. Hoe ze precies zitten met porto weet ik niet, heb destijds de hele bulk net voor Wacken besteld en kon het daar op de metalmarkt afhalen. www.pervertedtaste.de , ze hebben een hele reeks Beherit shirts vanaf 13.50 excl. porto [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-01-2010 21:45] ![]() |
|
zij hypnos ook al maar toch bedankt beide maar hebben ze daar ook "sweaters" want t'shirts in xxl zijn over het algemeen wel makkelijk te vinden Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
signature ![]() |
|
en is die grau een beetje betrouwbaar want mn pa is een beetje angstig als het gaat om online bestellen en aangezien het via zijn credit kaart gaat... EDIT onleesbare woordenbrei [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 31-01-2010 22:00] Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
ik vind van wel, heb nu toch ook een tweede bestelling geplaatst net voor 260 euro, is aangetekende zending indien nodig, dus dan ben je zeker ![]() signature ![]() |
|
Okay vet ik ga zeker ff rondkijken Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
zeker doen! aangename mens bij Grau trouwens, wat eigenlijk de distro van Prophecy Records is (Alcest ed) signature ![]() |
|
wut heb iig al een sweater gevonden die ik ga kopen, waar kan je trouwens zien of ze instock zijn [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 31-01-2010 22:45] Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ehm Hypnos bij grau hebben ze de dingen die ik zocht niet in xxl ![]() Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
Grau is wel goed ja. ![]() Ik had vandaag m'n rode botulistum shirt aan, brandnew!1 Je moeder. ![]() |
|
Ik vind Grau nog al aan de prijs. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: XXL is meer voor papnekken; geen gezicht bij de meeste lange mensen (ben zelf 1.97). ![]() |
|
@jelle maar als ik xl draag is het net een buiktruitje. Maar mischien vallen die Duitse dingen wel gwn groot xD Playing the keyboards of hell Uahahaha ![]() |
|
quote: Dat dan weer wel ja. Maar wel vlot en correct. Je moeder. ![]() |
|
quote: Grau is zeker betrouwbaar, ook al aantal keer besteld en ging altijd goed. ![]() |
|
quote: Haha, het bericht waarop je zo fanatiek reageert is 5 jaar oud ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Even dit topic omhoogschoppen. Als jullie shirts of andere kleding kopen betalen jullie dan altijd met creditcard? De enige die ik tot nu toe heb kunnen vinden met betaalfunctie Ideal is Large. Zelf heb ik geen creditcard in gebruik, zijn er nog meer online metalshops die Ideal accepteren? Iemand enig idee? an evil incarnation of DEATH! ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |