IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Metal shirts Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2010 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ebay


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2010 21:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 januari 2010 21:39 schreef Tran het volgende:
Okay ik ben dus best wel lang en xl is gwn te klein voor mij jammer genoeg gaan alle sweaters die ik op het internet vind maar tot xl. Weet iemand een betrouwbare site waar ik (band)sweaters met maatje xxl kan kopen?


ga je kamperen of heb je nieuwe gordijnen nodig?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-01-2010 21:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is een metalen shirt niet gewoon een maliënkolder?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 31-01-2010 21:44 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

@jenje ja nu nog het betrouwbare he maar ik ga wel even kijken

@elite hmmm ja nu je het zegt een leuk metal gordijn heb ik ook nog nodig en dan vooral met satanische teksten en plaatjes om de buren op afstand te houden...


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-01-2010 21:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2005 23:19 schreef Oud Vuil het volgende:
Niet echt het goede topic, maar het moet maar.

Ik zoek dus een shirt van Beherit. Gewoon met het logo. Zoals hier:

http://store.getlive.co.uk/stores/getlive/thumb.asp?id=behrt

Maar met shipping wordt dat 25 euri. En dat vind ik een beetje duur.

Iemand een andere, liefst beetje betrouwbare site?


In de tijd dat ik nog shirts kocht heb ik een keer een hele reeks gekocht via Perverted Taste, een Duits mailorder bedrijf. Die hebben echt bizar veel en zijn erg goedkoop. Hoe ze precies zitten met porto weet ik niet, heb destijds de hele bulk net voor Wacken besteld en kon het daar op de metalmarkt afhalen.

www.pervertedtaste.de , ze hebben een hele reeks Beherit shirts vanaf 13.50 excl. porto

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-01-2010 21:45]


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 31-01-2010 21:48 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

zij hypnos ook al maar toch bedankt beide

maar hebben ze daar ook "sweaters" want t'shirts in xxl zijn over het algemeen wel makkelijk te vinden


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 21:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja hoor, staat onder LS

op www.grau.cd zijn er normaal ook


signature


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 31-01-2010 21:56 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

en is die grau een beetje betrouwbaar want mn pa is een beetje angstig als het gaat om online bestellen en aangezien het via zijn credit kaart gaat...

EDIT
onleesbare woordenbrei

[Dit bericht is gewijzigd door Tran op 31-01-2010 22:00]


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind van wel,
heb nu toch ook een tweede bestelling geplaatst net voor 260 euro,

is aangetekende zending indien nodig, dus dan ben je zeker


signature


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 31-01-2010 22:02 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

Okay vet ik ga zeker ff rondkijken


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker doen!

aangename mens bij Grau trouwens, wat eigenlijk de distro van Prophecy Records is (Alcest ed)


signature


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 31-01-2010 22:44 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

wut heb iig al een sweater gevonden die ik ga kopen, waar kan je trouwens zien of ze instock zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Tran op 31-01-2010 22:45]


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tom@grau.cd

hij zal het je meteen kunnen zeggen


signature


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 02-02-2010 22:45 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

Ehm Hypnos bij grau hebben ze de dingen die ik zocht niet in xxl andere sugesties? Of zal ik die Tom mailen om te vragen of ze andere Sweaters wel in XXL hebben.


Playing the keyboards of hell Uahahaha


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2010 22:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Grau is wel goed ja. Alleen die onophoudelijke mails als je eenmaal contact met ze hebt gehad, is vrij hinderlijk hehe. Nouja, spamfilter olé.

Ik had vandaag m'n rode botulistum shirt aan, brandnew!1


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2010 22:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind Grau nog al aan de prijs.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2010 22:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2010 22:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 22:45 schreef Tran het volgende:
Ehm Hypnos bij grau hebben ze de dingen die ik zocht niet in xxl andere sugesties? Of zal ik die Tom mailen om te vragen of ze andere Sweaters wel in XXL hebben.


signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-02-2010 22:53 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2010 21:39 schreef Tran het volgende:
Okay ik ben dus best wel lang en xl is gwn te klein voor mij jammer genoeg gaan alle sweaters die ik op het internet vind maar tot xl. Weet iemand een betrouwbare site waar ik (band)sweaters met maatje xxl kan kopen?

XXL is meer voor papnekken; geen gezicht bij de meeste lange mensen (ben zelf 1.97).


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 02-02-2010 23:05 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

@jelle maar als ik xl draag is het net een buiktruitje. Maar mischien vallen die Duitse dingen wel gwn groot xD


Playing the keyboards of hell Uahahaha


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2010 23:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 februari 2010 22:49 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind Grau nog al aan de prijs.


Dat dan weer wel ja. Maar wel vlot en correct.


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-02-2010 12:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 januari 2010 21:56 schreef Tran het volgende:
en is die grau een beetje betrouwbaar want mn pa is een beetje angstig als het gaat om online bestellen en aangezien het via zijn credit kaart gaat...




Grau is zeker betrouwbaar, ook al aantal keer besteld en ging altijd goed.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 14-02-2010 0:02 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2010 21:44 schreef Valorian het volgende:
In de tijd dat ik nog shirts kocht heb ik een keer een hele reeks gekocht via Perverted Taste, een Duits mailorder bedrijf. Die hebben echt bizar veel en zijn erg goedkoop. Hoe ze precies zitten met porto weet ik niet, heb destijds de hele bulk net voor Wacken besteld en kon het daar op de metalmarkt afhalen.

www.pervertedtaste.de , ze hebben een hele reeks Beherit shirts vanaf 13.50 excl. porto


Haha, het bericht waarop je zo fanatiek reageert is 5 jaar oud !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 12-07-2011 12:30 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Even dit topic omhoogschoppen.
Als jullie shirts of andere kleding kopen betalen jullie dan altijd met creditcard?
De enige die ik tot nu toe heb kunnen vinden met betaalfunctie Ideal is Large.
Zelf heb ik geen creditcard in gebruik, zijn er nog meer online metalshops die Ideal accepteren?
Iemand enig idee?


an evil incarnation of DEATH!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen