|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
klinkt wel geinig die fluitjes al;leen dat allochtoons gebrabbel van ze... en hoi eri... Je moeder. |
|
waarom een apart topic.. ? |
|
Goeie vraag..misschien omdat Helmet dit topic niet kon vinden o.i.d. |
|
hoeveel zou een nieuw reverence longsleeve van emperor in perfecte staat nu kosten? :p |
|
quote: 60 eurocent |
|
quote: Serieus, eurotje of 20. Dat shirt komt ongeveer uit +/- 97 (niet echt oud dus)er zijn er nog al wat van gedrukt en het is nu nog relatief simpel om aan te komen. |
|
thank you :p |
|
hint: www.goddessofdesire.com of een andere uitgang Het zou ook kunnen dat het goddess-of-desire is. Maar dan kom je op zoon site en dan kun je rechts op mechandise klikken Bassist |
|
quote: |
|
quote: woooooow, dat is echt wel tha bomb!! wuust robuust |
|
quote: Heb me er laatst een Unleashed shirt bij aangeschaft wuust robuust |
|
quote: jammer van dat nirvanashirt :p |
|
Ik heb gisteren weer een sjurt aangeschaft, en ben er heel blij mee. Erg mooi! |
|
laten we maar zeggen smaken verschillen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zzz |
|
Gister 1 gekocht van Dynamo, Tour en festival shirts heerschen het hardst Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Leuk! waar heb je die gekocht? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat Katatonia shirt is op dit moment bijna overal wel te krijgen. Vind dat verfstreperige in het paars nogal verneukt, het originele tourshirt is vele malen mooier. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Eh, ik heb.. Rammstein? :p Das dance-metal! Nickelback? Das rock :p ... Je snapt waarom ik ze kwijt wil (en nooit gedragen heb ) Heb nog wel een drakentshirt.. Sickofitall-shirt.. *denkt* En nog een stel.. Ohja, die van "I'm multi talented, I can talk to you and piss you off at the same time" ...*nog een stel* Weetniemeer Masturbation is not the same. |
|
wat staat er op dat shirt van sick of it all!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Sick of it all" :p En op de achterkant hun logo-dingetje, zeg maar Masturbation is not the same. |
|
foto? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Fck >_< Kkan er ff geen vinden.. Maar twas die ene, die eerst altijd in de Large stond Kga ff op zoek.. [edit] Tshirt van deze: [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 07-06-2004 10:04] Masturbation is not the same. |
|
quote: Katatonia heerscht Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |